To Netflix σχεδιάζει να φέρει μία καινούργια, πιο φθηνή, συνδρομή με διαφημίσεις, μέχρι το τέλος του χρόνου. Αυτό μεταδίδουν οι New York Times, επικαλούμενοι επιστολή προς τους υπαλλήλους. Θα πρέπει, δε, να την περιμένουμε το τελευταίο τρίμηνο του 2022.
Καθώς η πλατφόρμα χάνει συνδρομητές, εν μέρει λόγω της αύξησης των τιμών, αποφάσισε να τους προσφέρει μια πιο φθηνή επιλογή. Να πούμε πως το Netflix είναι η μόνη πλατφόρμα streaming που κοστολογείται με βάση την ποιότητα ροής. Οι ανταγωνιστές όπως το Disney+, το Hulu και το Apple TV+ προσφέρουν πιο απλή τιμολόγηση.
Αν και οι ιθύνοντες είχαν πει πως δεν θα υπάρξει ποτέ διαφήμιση στην πλατφόρμα, η “φυγή” των συνδρομητών τους έκανε να το ξανασκεφτούν. Το Netflix έχασε 200.000 συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο και αναμένει να χάσει άλλα δύο εκατ. το επόμενο.
Έχουμε ξαναπεί πως το Netflix θεωρεί ότι για την απώλεια συνδρομητών φταίει κυρίως στην κοινή χρήση ενός λογαριασμού. Σύμφωνα με την επιστολή, σχεδιάζει να καταστείλει το πρόβλημα μέσα στη χρονιά. Όπως υπολογίζει, 222 εκατ. νοικοκυριά που πληρώνουν μοιράζονται με επιπλέον 100 εκατ. νοικοκυριά που δεν φέρνουν έσοδα.
Έτσι, άρχισε να δοκιμάζει μια επιπλέον πληρωμή για όσους μοιράζονται τους λογαριασμούς με άτομα εκτός του νοικοκυριού τους. Από το Μάρτιο, στη Χιλή, την Κόστα Ρίκα και το Περού, οι πελάτες πληρώνουν μια επιπλέον χρέωση για να μοιραστούν τους λογαριασμούς τους με δύο άτομα εκτός του νοικοκυριού τους. Όταν ξεκίνησε η δοκιμή, το Netflix είπε ότι ήθελε να “κατανοήσει τη χρησιμότητα αυτών των δύο λειτουργιών” πριν κάνει αλλαγές σε άλλες χώρες.
Αυξάνουν τιμές, φτωχό περιεχόμενο, πολύ περισσότερο περιεχόμενο στην Αμερική, βάζετε και διαφημίσεις; Μάλιστα…