Η χρονιά που μας πέρασε ήταν κάπως δύσκολη για τη φήμη του eBay, εκτός από την μαζική διαρροή, προχώρησε και στον διαχωρισμό του PayPal. Ωστόσο από άποψη κερδών τα πήγε πολύ καλά και συνεχίζει με νέες κινήσεις σε διαφορετικούς τομείς από τις online αγορές. Το eBay επιχειρεί να μπει στον χώρο των offline αγορών.
Βεβαίως δεν επιχειρεί να το κάνει με τα παραδοσιακά μέσα μόνο αλλά χρησιμοποιεί έναν φουτουριστικό και πιο smart τρόπο. Σε συνεργασία με την σχεδιάστρια μόδας Rebecca Minkoff δημιούργησε τα πρώτα “smart stores” σε Νέα Υόρκη και Σαν Φρανσίσκο.
Μέσα στο κατάστημα υπάρχουν καθρέφτες οι οποίοι χρησιμοποιούνται ως οθόνες αφής όπου μπορείτε να περιηγηθείτε στο κατάστημα. Μπορείτε να δείτε τα ρούχα που θέλετε, να τα επιλέξετε και στη συνέχει όταν φτάσουν στο δοκιμαστήριο έρχεται μήνυμα το οποίο ειδοποιεί τον πελάτη ότι έφτασαν.
Στο δοκιμαστήριο υπάρχουν καθρέφτες που επίσης λειτουργούν ως οθόνες αφής, μπορείς να ρυθμίσεις τον φωτισμό, όλα τα ρούχα έχουν RFID ετικέτες έτσι ώστε στην περίπτωση που δεν σας κάνει κάτι ή δεν σας αρέσει το χρώμα, το δοκιμαστήριο μπορεί να δει τι υπάρχει στο stock και να σας φέρουν άλλο.
Οι RFID ετικέτες επιτρέπουν στο δοκιμαστήριο να αντιληφθεί τι είναι αυτό που δοκιμάζετε και να προτείνει τα κατάλληλα αξεσουάρ. Οτιδήποτε δοκιμάζεται, αποθηκεύεται στο προσωπικό προφίλ του κάθε πελάτη οπότε μπορεί να το αγοράσει στη συνέχεια online ενώ το έχει δοκιμάσει ήδη. Επιπλέον, το eBay στοχεύει να προτείνει προσωπικές επιλογές στους χρήστες του με βάση τις offline αγορές.
Ακόμη είμαστε σε πολύ αρχικό στάδιο αλλά στο μέλλον ίσως δούμε τα καταστήματα να λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ