Πρόστιμα στον OTE από την EETT

, Πρόστιμα στον OTE από την EETTΤην επιβολή προστίμων στην ΟΤΕ Α.Ε. αποφάσισε σήμερα η ΕΕΤΤ, ως αποτέλεσμα πρόσφατων διαδικασιών ακρόασης κατά τις οποίες διαπιστώθηκε η μερική μόνο συμμόρφωσή του με τα Προσωρινά Μέτρα που του είχαν επιβληθεί στις 7 Ιουνίου 2007 για θέματα Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο- ΑΠΤΒ (Απόφαση ΕΕΤΤ 439/041/7-6-2007).

Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη Απόφαση Προσωρινών Μέτρων της 7ης Ιουνίου, η ΟΤΕ Α.Ε. όφειλε α) να ενεργοποιήσει τους μεριζόμενους και πλήρεις βρόχους που είχαν αιτηθεί καταναλωτές εναλλακτικών παρόχων έως τις 15 Ιουνίου 2007 (πρόστιμο 804.000 ευρώ) και β) να παραδώσει σε εναλλακτικούς παρόχους τα επιπλέον ζεύγη συνδετικού καλωδίου που της είχαν αιτηθεί για την εξυπηρέτηση αιτημάτων τοπικού βρόχου των καταναλωτών μέχρι το τέλος Ιουνίου 2007 (πρόστιμο 2.210.000 ευρώ).

Επιπλέον, η ΕΕΤΤ απηύθυνε Σύσταση στην ΟΤΕ Α.Ε. να απέχει στο μέλλον από συμπεριφορές, οι οποίες συνιστούν παράβαση των υποχρεώσεών του που απορρέουν από την κείμενη νομοθεσία ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ανταγωνισμού καθώς και τις σχετικές Αποφάσεις της ΕΕΤΤ.

Περαιτέρω, η ΕΕΤΤ αποφάσισε σήμερα την επιβολή και νέων Προσωρινών Μέτρων κατά της ΟΤΕ Α.Ε.(με απειλή επιβολής κυρώσεων), κατόπιν έρευνας στο πληροφοριακό του σύστημα και εξέτασης καταγγελιών των εναλλακτικών τηλεπικοινωνιακών παρόχων, για τη μη τήρηση από την πλευρά της ΟΤΕ Α.Ε. των υποχρεώσεών του (κυρίως προθεσμιών) που προβλέπονται στη νέα Προσφορά Αναφοράς για την παροχή ΑΠΤΒ, γνωστή και ως RUO.

Σύμφωνα με την σημερινή απόφαση της ΕΕΤΤ, η ΟΤΕ Α.Ε. υποχρεούται επίσης:
α) Να ικανοποιήσει τα εκκρεμή εκπρόθεσμα αιτήματα των τηλεπικοινωνιακών παρόχων για ενεργοποίηση τοπικών βρόχων, ενεργών και ανενεργών, εντός 5 και 10 εργασίμων ημερών αντίστοιχα.

β) Να υλοποιήσει τα εκκρεμή εκπρόθεσμα αιτήματα των τηλεπικοινωνιακών παρόχων για παράδοση-ενεργοποίηση των εσωτερικών συνδετικών καλωδίων σε χώρους φυσικής συνεγκατάστασης, εντός 15 εργασίμων ημερών.

γ) Να υλοποιήσει τα εκκρεμή εκπρόθεσμα αιτήματα για κατασκευή φρεατίων υποδοχής παρόχων στα Αστικά Κέντρα της, εντός 30 εργασίμων ημερών.

Επισημαίνεται ότι μέσω της Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο (ΑΠΤΒ), οι Έλληνες καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν άλλους, εκτός της ΟΤΕ Α.Ε. τηλεπικοινωνιακούς παρόχους για την παροχή σταθερής τηλεφωνίας αλλά και πρωτοπόρων υπηρεσιών όπως το λεγόμενο “γρήγορο” internet, την ΙP τηλεφωνία (VoIP) και συνδρομητική τηλεόραση (IPTV). Στην περίπτωση αυτή, ο Τοπικός Βρόχος δηλαδή το τμήμα του τηλεφωνικού δικτύου που συνδέει το χώρο του συνδρομητή με το Αστικό Κέντρο (Α/Κ) της ΟΤΕ Α.Ε., απελευθερώνεται (“αδεσμοποιείται”) και αποδίδεται με εκμίσθωση χρήσης από την ΟΤΕ Α.Ε. στον τηλεπικοινωνιακό πάροχο, ο οποίος μπορεί να το χρησιμοποιεί για την παροχή στον συνδρομητή των εν λόγω υπηρεσιών.

Δείτε επίσης:
Ξεπέρασαν τις 150.000 οι xρήστες υπηρεσιών Αδεσμοποίητου Τοπικού Βρόχου
Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική και Καθημερινή.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet EETT

Ίντερνετ στην Ελλάδα: 27Mbps η μέση ταχύτητα download

Το 2020, την πρώτη πανδημική χρονιά, η μέση ταχύτητα download στις σταθερές συνδέσεις Internet στην Ελλάδα διαμορφώθηκε στα 27 Mbps.

Internet EETT

6 στους 10 Έλληνες παρακολουθούν τηλεοπτικό περιεχόμενο μέσω διαδικτυακών εφαρμογών

Η ΕΕΤΤ πραγματοποιήσε έρευνα για τη χρήση διαδικτυακών εφαρμογών παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου, ανταλλαγής γραπτών μηνυμάτων και πραγματοποίησης κλήσεων / βιντεοκλήσεων.

Business EETT

ΕΕΤΤ: Επισκόπηση Αγορών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων δημοσίευσε τα στοιχεία για το 2019 για τις αγορές των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Business EETT

Σημαντική καθυστέρηση στην παράδοση προϊόντων από τις εταιρείες ταχυμεταφορών

Συνιστάται στους καταναλωτές πριν την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής αγοράς να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στους όρους παράδοσης που πρέπει να περιγράφονται στην ιστοσελίδα του καταστήματος.