Internet

Το Facebook “θάβει” τα χαμηλής ποιότητας website

Μια νέα αλλαγή στον αλγόριθμό του ανακοίνωσε σήμερα το Facebook, με την οποία δεν θα εμφανίζονται στο news feed του χρήστη διαφημίσεις, οι οποίες παραπέμπουν σε χαμηλής ποιότητας ιστοτόπους.

Ως χαμηλής ποιότητας website, το Facebook ορίζει όσους ιστότοπους έχουν περιεχόμενο χωρίς ουσία και καλύπτονται από κακόβουλες, σοκαριστικές ή ενοχλητικές διαφημίσεις. Τέτοιες είναι διαφημίσεις πορνογραφικού περιεχομένου ή οι διαφημίσεις που προσφέρουν για παράδειγμα προϊόντα που με θαυματουργό τρόπο καταπολεμούν το πάχος ή τους μύκητες.

Η Αλλαγή αυτή θα μπορούσε να βοηθήσει το γνωστό κοινωνικό δίκτυο να αντιμετωπίσει τις ψευδείς ειδήσεις, καθώς συνήθως όσοι τις διαδίδουν έχουν οικονομικά κίνητρα και πολλές φορές υποκαλύπτουν την ψευδή πληροφορία σε διαφημίσεις.

Σύμφωνα με τον Greg Marra, Product Manager για το News Feed του γνωστού κοινωνικού δικτύου, οι χρήστες συχνά παραπονιούνταν για τις ειδήσεις του Facebook λόγω “Παραπλανητικού, ανεπιθύμητου ή χαμηλής ποιότητας περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένου σεξουαλικού, σοκαριστικού ή ενοχλητικού περιεχομένου“.

Η αλλαγή αυτή θα αυξήσει λίγο την εμφάνιση ποιοτικότερων site στο newsfeed των χρηστών ενώ δεν αναμένεται να επηρεάσει ιδιαίτερα την κερδοφορία του Facebook –παρά το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος των κερδών του προέρχεται από τις διαφημίσεις- καθώς τα views από τέτοιου είδους διαφημίσεις ήταν λίγα.

Πηγή

Σχόλια

  • Χαχα παει η ελεύθερη οικονομια. Δηλαδη ο μικρος παρολο που εχει ενα site με καποιες διαφημίσεις παιρνει ποδι με το έτσι θελω απο το fb.

  • Αυτό κατάλαβες;
    Ποιος είπε ότι ο μικρός δε μπορεί να έχει ένα καλό site; Δε κοστίζει πολύ το εξιόλογο περιεχόμενο ούτε είναι σωστός ο μικρός όταν σε βομβαρδίζει με 10 popup ads σε κάθε σελίδα...

    Πολύ καλή κίνηση από το FB.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Λαΐδα Λιμνιάτη

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.