Internet

Το Facebook δοκιμάζει την αφαίρεση των non-promoted posts από το news feed

Ένα νέο σύστημα που μπορεί να αποδειχτεί καταστροφικό για τους μικρούς εκδότες δοκιμάζει το Facebook, με δημοσιογράφους να αναφέρουν μεγάλη πτώση στην οργανική απήχηση των σελίδων τους.

Το trial είναι ενεργό σε 6 χώρες στις οποίες σχεδόν όλα τα non-promoted posts έχουν μεταφερθεί σε ένα δευτερεύον feed, αφήνοντας στο κλασσικό feed τα post φίλων αλλά και τις διαφημίσεις. Η αλλαγή δεν μπορούσε να μην γίνει ορατή, καθώς το engagement των χρηστών σε πάρα πολλές σελίδες, εμφάνισε σημαντικές μειώσεις, 60-80%.

Αν τελικά εφαρμοστεί, θα μπορούσε να αποδειχτεί καταστροφική για τους μικρότερους εκδότες που βασίζονται κυρίως στο Facebook και στην οργανική απήχηση η οποία στην ουσία είναι ο συνολικός αριθμός των ατόμων στους οποίους εμφανίστηκε ένα post χωρίς πληρωμή. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι είτε θα πρέπει κάποιος να πάει στο paid reach, στην πληρωμένη δηλαδή απήχηση, είτε το υλικό που ποστάρει θα μεταφέρεται στο δευτερεύον feed, χάνοντας έτσι σημαντικό ποσοστό του engagement των χρηστών.

To Facebook από την μεριά του, όπως υποστηρίζει σε ανακοίνωση, προσπαθεί να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών οι οποίοι ζητούν να μπορούν να βλέπουν ευκολότερα τα posts των φίλων τους και έτσι δοκιμάζει δύο διαφορετικά feed, ένα μόνο για posts από φίλους και οικογένεια και ένα μόνο για τα posts από σελίδες.

Παρ’όλα αυτά, αναμένονται σφοδρές αντιδράσεις από εταιρίες αλλά και freelancers που θα δουν την επαφή τους με το κοινό να μειώνεται αλλά και ένα σημαντικό κομμάτι κέρδους να χάνεται, εκτός αν…πληρώσουν φυσικά.

Πηγή

Σχόλια

  • Γενικά η ενημέρωση μέσω Facebook έχει καταντήσει ένα κακό ανέκδοτο. Ο καθένας μπορεί να ανεβάσει ότι του κατέβει στο κεφάλι και το χειρότερο να βγάλει και χρήματα. Να μην ξεχνάμε επίσης αυτούς που ακολουθούν και αναδημοσιεύουν κάνοντας το Facebook έναν οχετό παραπληροφόρησης Προσωπικά πιστεύω ότι όσο λιγότερες ειδήσεις βλέπουμε στο fb τόσο το καλύτερο.

  • @Kos Μπορείτε απλά να κάνετε unfollow τα άτομα που ποστάρουν πράγματα που δεν σας ενδιαφέρουν χωρίς να τα σβήσετε από φίλους σας !

  • @Σταύρος Χρι Το πρόβλημα δεν είναι αυτό, το πρόβλημα είναι ότι ο κόσμος πιστεύει αυτά που διαβάζει και μάλιστα όσο απίστευτα και προφανή ψεύτικα και αν είναι.

  • Ότι το ιντερνετ βασιζόμενο στην άμεση πληροφόρηση έγινε χειρότερο από την τηλεόραση και σε μεγάλο βαθμό φταίει το Facebook θα πρέπει να προβληματίσει πολλούς ..

  • Κώστα καλημέρα!!!
    Καταρχάς Συγχαρητήρια για όλα αυτά τα υπέροχα άρθρα ανμποξινγκ και τεστ που ανεβάζεις....
    Διατηρώ e-shop και παράλληλα σελίδα στο Facebook, Εννοείται πως και εγώ ενοχλούμαι από δημοσιεύσεις του τύπου πέθανε ο τάδε πέθανε ο άλλος οι οποίες Φυσικά και είναι ψευδείς... σε αυτήν την περίπτωση Εννοείται πως πρέπει να γίνεται ένα φιλτράρισμα από το Facebook αλλά στη δική μου και των συναδέλφων μου περίπτωση ισχύει το ίδιο; Γιατί όταν έχω ξοδέψει ένα κάρο χρήματα και έχω στη σελίδα μου 30.000+ followers για να έχουν κάνει like σημαίνει ότι τους ενδιαφέρει η σελίδα και τα προϊόντα της... τις τελευταίες ημέρες και συγκεκριμένα λίγο μετά αφότου είχα διαβάσει το συγκεκριμένο άρθρο σου διαπιστώνω μεγάλη πτώση στην οργανική απήχηση και λίγο μικρότερη στην πληρωμένη απήχηση ( ξοδεύοντας πάντα τα ίδια χρήματα για διαφήμιση ) Μήπως γνωρίζεις αν το "αγαπητό" Facebook τελικά πήρε τη συγκεκριμένη απόφαση ή απλά κάνει δοκιμές...

    • Nic21, Καλημέρα! Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια :)
      Το ψάχνουν ακόμα, δεν έχουν πάρει τελική απόφαση.

  • Κώστα μου Πολύ καλά θα κάνουν να μην την πάρουν αυτη την απόφαση...
    Ήθελα μόνο αν ξέρεις να μου πείς αν έχει επηρεαστεί η Ελλάδα και οι σελίδες μας από αυτό....

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Δημήτρης Αφεντούλης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.