Facebook: Όλη η αλήθεια για την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου

Facebook, Facebook: Όλη η αλήθεια για την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου

Σε περίπτωση που χρειαζόμαστε μια ακόμη υπενθύμιση ότι το Facebook παρακολουθεί μαζικά τους χρήστες του. Πλέον, γνωρίζουμε ότι η εταιρεία έχει δημιουργήσει μία εφαρμογή αποκλειστικά για αναγνώριση προσώπου σε πραγματικό χρόνο.

Η αναγνώριση προσώπου χρησιμεύει μόνο στο tagging;

Ο γίγαντας των social media ασχολείται εδώ και χρόνια με μία εφαρμογή φωτογραφίας που θα μπορούσε να εντοπίσει άτομα που χρησιμοποιούν την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου του Facebook. Η εφαρμογή δοκιμάστηκε από υπαλλήλους της εταιρείας τη διετία 2015-2016, ως “ένα παράδειγμα των μελλοντικών καινοτομιών” της.

Η εφαρμογή ήταν αρκετά υποτυπώδης, με πολύ βασικό UI και στόχος της ήταν να αναγνωρίζει τον χρήστη και να προβάλει το όνομα και τη φωτογραφία προφίλ που έχει στο Facebook.

Σε δήλωση του, ένας εκπρόσωπος του Facebook είπε ότι η εφαρμογή δεν βγήκε ποτέ εκτός εταιρείας. Σημείωσε ότι οι υπάλληλοι μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή μόνο σε συνεργασία με τους συναδέλφους τους, οι οποίοι είχαν ενεργοποιήσει την αναγνώριση προσώπου στο προφίλ τους.

Μπορεί οι αναφορές να λένε ότι η εφαρμογή έχει να χρησιμοποιηθεί εδώ και χρόνια, αλλά το γεγονός ότι το Facebook την λάνσαρε ως μία από τις καινοτομίες του λέει πολλά. Κυρίως, ενισχύει την άποψη όσων θεωρούν ιδιαίτερα αμφιλεγόμενη τη λειτουργία αναγνώρισης προσώπου του κοινωνικού δικτύου και αμφισβητούν τον τρόπο που εκμεταλλεύεται τα δεδομένα που συλλέγει.

Το Facebook έχει πάνω από 2 δισεκατομμύρια χρήστες, πολλοί από τους οποίους πιθανώς δεν αντιλαμβάνονται ότι η εταιρεία μπορεί να αποθηκεύσει τα βιομετρικά δεδομένα τους. Και παρόλο που μέχρι στιγμής η αναγνώριση προσώπου έχει χρησιμοποιηθεί μόνο για την προσθήκη ετικετών στις φωτογραφίες, η ιδέα ότι τα στοιχεία αυτά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για περαιτέρω ενέργειες εγείρει ερωτήματα.

Μπορεί το Facebook να σταμάτησε ακόμη και τις εσωτερικές δοκιμές της εφαρμογής, αλλά με βάση το ιστορικό που έχει η εταιρεία, όσον αφορά τη διαχείριση των δεδομένων των χρηστών της, κανείς δεν ξέρει τι άλλο ετοιμάζει και πώς μπορεί να εκμεταλλευτεί τα στοιχεία που συλλέγει.

Πηγή

Ο Χάρης Αναγνωστόπουλος είναι τρελαμένος με την τεχνολογία από την ημέρα που μπορεί να θυμάται τον εαυτό του. Είναι τελειομανής και ψυχαναγκαστικός. Τεράστιο ψώνιο για αυτό και κάνει ανακύκλωση στις σακούλες και άλλα τέτοια είδη, άλλωστε κανείς δεν είναι τέλειος. "Αν έχεις χιούμορ γέλασε και περιέργεια ψάξε".

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Meizu

H αυτοκινητοβιομηχανία Geely θέλει να εξαγοράσει την Meizu

Η Geely, η οποία έχει στην κατοχή της αυτοκινητοβιομηχανίες όπως οι Volvo, Lotus και Polestar, θέλει να εξαγοράσει την Meizu.

Smartphones Samsung Galaxy S22 Ultra

Samsung Galaxy Unpacked: Επιβεβαίωση για τον Φεβρουάριο

Με τη φράση “Break the rules of what’s possible”, η Samsung επιβεβαιώνει το Unpacked Event του Φεβρουαρίου.

Business Sony Microsoft

Sony: Θέλει η Microsoft να μην περιορίσει τους τίτλους του PlayStation

H Sony επιδιώκει να μην αλλάξει τίποτα στους μεγάλους τίτλους που είναι διαθέσιμοι στο PlayStation, μετά τη μεγάλη εξαγορά.

Internet Facebook Instagram

Instagram: Τεστάρει συνδρομές επί πληρωμή για να κερδίζουν χρήματα οι δημιουργοί

Η λειτουργία Συνδρομές θα επιτρέψει στους δημιουργούς να ξεκλειδώσουν ένα κουμπί “εγγραφή” στο προφίλ τους στο Instagram και να ορίσουν μια μηνιαία τιμή της επιλογής τους.