Forthnet, Hellas OnLine και Tellas καταγγέλουν τη διαφημιστική καμπάνια του OTE για το ADSL

Την έχετε δει τη νέα διαφήμιση του ΟΤΕ για το ADSL; Ο πρωταγωνιστής κρατώντας μια κεραία ανεβαίνει σε ένα σκαμπό και στέκεται στο ένα πόδι για να πιάσει σήμα, αφήνοντας υπαινιγμούς για την ποιότητα των υπηρεσιών ίντερνετ των υπόλοιπων παρόχων. Αντιδρώντας σε αυτή τη “δυσφήμιση”, οι εταιρείες Forthnet, Hellas OnLine και Tellas εξέδωσαν την ακόλουθη ανακοίνωση. Εσείς συμφωνείτε με αυτή την αντίδραση;

Δελτίο Τύπου
Με στόχο την πλήρη ενημέρωση των καταναλωτών, οι Forthnet, Hellas Online & Tellas δηλώνουν τα εξής:

Η διαφημιστική καμπάνια που υλοποιεί η εταιρεία ΟΤΕ για το προϊόν ευρυζωνικού Internet που διαθέτει, με όχημα δήθεν το χιούμορ, δημιουργεί λάθος εντυπώσεις στους καταναλωτές και δυσφημεί τους παρόχους υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και ευρυζωνικών υπηρεσιών, μέσω της γλώσσας αλλά κυρίως των συμβολισμών που χρησιμοποιεί.

Χωρίς να προσφέρει οποιοδήποτε πραγματικό στοιχείο σχετικά με τον ισχυρισμό που προβάλλει, ότι το ευρυζωνικό Internet από τον ΟΤΕ είναι η μόνη αξιόπιστη πρόταση υπηρεσιών ADSL, η συγκεκριμένη επικοινωνία, βασίζεται στην εικόνα ενός καταναλωτή που καταφεύγει σε ακροβατικά προκειμένου να απολαύσει αμφίβολης αποτελεσματικότητας ευρυζωνικές υπηρεσίες.

Αυτή η τακτική του ΟΤΕ, ξεφεύγει από κάθε όριο θεμιτού ανταγωνισμού βασιζόμενου σε εμπορικά ή και τεχνολογικά κριτήρια και μοναδικό στόχο έχει την αύξηση του βραχυπρόθεσμου εμπορικού οφέλους του οργανισμού, όχι μέσω της παροχής στοιχείων, αλλά μέσω της απροκάλυπτης απαξίωσης στη συνείδηση του καταναλωτή των λοιπών παρόχων σταθερής τηλεφωνίας & ευρυζωνικών υπηρεσιών.

Με αυτή του την ενέργεια, ο ΟΤΕ μηδενίζει ενσυνείδητα τη συμβολή και συμμετοχή των παρόχων στην εθνική προσπάθεια για την ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα, ενώ υποτιμά και τους πάνω από 700.000 καταναλωτές που έχουν επιλέξει να καλύπτουν τις τηλεπικοινωνιακές τους ανάγκες, χωρίς να πληρώνουν μηναίο πάγιο στον οργανισμό.

Οι Forthnet, Hellas Online και Tellas, απασχολούν συνολικά 2.000 άτομα και έχουν υλοποιήσει ως σήμερα επενδύσεις ανάπτυξης ευρυζωνικών υποδομών που ξεπερνούν τα 600 εκατ. ευρώ, για να δημιουργήσουν σύγχρονα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα παροχής ευρυζωνικών υπηρεσιών. Χάρη στις επενδύσεις αυτές, προχώρησε η ουσιαστική απελευθέρωση του κλάδου των τηλεπικοινωνιών και ενισχύθηκε ο ανταγωνισμός προς όφελος των χρηστών. Είναι ενδεικτικό ότι συνολικά, ο δείκτης τιμών καταναλωτή στη σταθερή τηλεφωνία για την διετία 2007-2008 μειώθηκε κατά 7,2%, ενώ η μείωση του μέσου κόστους ευρυζωνικής πρόσβασης ξεπέρασε το 52% την ίδια περίοδο.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι οι Forthnet, Hellas Online και Tellas έχουν αναλάβει την υλοποίηση του 85% του μεγαλύτερου έργου ευρυζωνικής κάλυψης της Ελληνικής περιφέρειας στο πλαίσιο του μέτρου 4.2 του επιχειρησιακού προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας», με στόχο την άμβλυνση του ψηφιακού χάσματος μεταξύ κέντρου και περιφέρειας.

Πρακτικά, η επιτάχυνση του ευρυζωνικού βηματισμού της χώρας πραγματοποιήθηκε με την εισαγωγή της αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου (LLU) στο τέλος του 2006,οδηγώντας τη χώρα μας μέσα σε δύο μόλις χρόνια, από τις 488.000 (12/2006) στις 1.500.000 (12/2008) ευρυζωνικές συνδέσεις, εκ των οποίων το 36% παρέχονται αποκλειστικά από τα ιδιόκτητα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα των παρόχων.

Παράλληλα, το διάστημα αυτό παρατηρήθηκε έκρηξη νέων υπηρεσιών η οποία συνεχίζεται και σήμερα, αλλά και μεγάλη πρόοδος στο θέμα των ταχυτήτων ευρυζωνικού Internet. Σήμερα, το 93% των καταναλωτών που έχουν επιλέξει ευρυζωνικές συνδέσεις αποκλειστικά μέσω των δικτύων των παρόχων, απολαμβάνουν ταχύτητες πάνω από 10Mbps, οδηγώντας έτσι και την μέση ταχύτητα πρόσβασης στην χώρα σε τριπλασιασμό την διετία 2007-2008 (από 982 kbps σε 2.850 kbps).

Όλα τα παραπάνω, καθιστούν αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι η απελευθέρωση της αγοράς συνέβαλε τόσο στην αύξηση των επιλογών όσο και στη μείωση του κόστους των τηλεπικοινωνιών προς όφελος του καταναλωτή.

Είναι λυπηρό το γεγονός ότι ο ΟΤΕ επιλέγει ως στρατηγική προώθησης των προϊόντων του τη δυσφήμηση και την απαξίωση ενός ολόκληρου κλάδου. Η στρατηγική αυτή στρέφεται τελικά ενάντια στην ευρυζωνικότητα, αφού ευνοεί μυωπικά τη διατήρηση μια μικρής, μονοπωλιακής, ελεγχόμενης αγοράς και όχι μιας ευρείας , δυναμικής και ανταγωνιστικής αγοράς που θέτει στο επίκεντρο το όφελος του καταναλωτή. Θα αναμέναμε από τον δεσπόζοντα οργανισμό της χώρας να αντιμετωπίζει με μεγαλύτερη υπευθυνότητα την υπόθεση της ευρυζωνικότητας, προβάλλοντας τα πλεονεκτήματά της και όχι να αναπτύσσει φοβικά τεχνολογικά σύνδρομα.

Με γνώμονα όλα τα παραπάνω και με το ρυθμό αύξησης των ευρυζωνικών συνδέσεων μέσω αδεσμοποίητης πρόσβασης στον τοπικό βρόχο να είναι πλέον κυρίαρχος στην αγορά, oι Forthnet, Hellas Online και Tellas συνεχίζουν τις αναπτυξιακές επενδύσεις τους με στόχο να προσφέρουν ανταγωνιστικές υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και Internet σε κάθε γωνιά της χώρας μας, προς όφελος τους υγιούς ανταγωνισμού και του Έλληνα καταναλωτή.

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

5 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
TSiRKO

prosopika prosbalomai apo tis diafimiseis tou ote, oxi oti i forthnet pou anoiko einai toso axiopisti alla giati sti pragmatikotita o ote stis perissoteres ton periptoseon (gnostoi mou) apodiknietai polu xeiroteros!

nikkos

Να θυμόμαστε το παραπάνω άρθρο, καθώς και την αντίδραση του ΟΤΕ, όταν τα δαιμόνια μυαλά των τμημάτων marketing των ιδιωτικών πάροχων, δημιουργήσουν ανάλογα διαφημιστικά spots.
Επίσης δεν θυμάμαι ανάλογες αντιδράσεις στα spots που έπαιζαν πριν μερικούς μήνες και έλεγαν “Φταίει ο ΟΤΕ”.

Άσχετα από το περιεχόμενο των οποιονδήποτε διαφημίσεων, ο Έλληνας καταναλωτής θέλει φθηνό και αξιόπιστο δίκτυο, ανάλογο των χωρών του εξωτερικού. Ας ρίξει λοιπόν ο ΟΤΕ τις τιμές του και οι υπόλοιποι πάροχοι ας βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών τους αλλά και τα call centers τους, ώστε στο τέλος το μόνο που θα έχουμε να λέμε, να είναι η το κατά πόσο μας ενοχλεί μια διαφήμιση ή όχι 😉

Φιλικά,

Νίκος
(Πελάτης ΟΤΕ αλλά και ON Telecoms)

dimitris

Συμφωνώ απόλυτα με την αντιδραση απέναντι απέναντι στις απαράδεκτες παροχες υπηρεσιών ΟΤΕ και Cosmote

Nikos Maroulas

Egw kserw pws opoios exei ti myga mygiazetai…….An mygiastikan aytoi twn etairiwn tote den ftaiei o ote an aytoi exoun ti myga….

Apogoiteymenos prin xristis tis ON k nyn OTE…

ttk67

OTE kai pali OTE!!! An 8eloyn na onomazontai “kales etereies ” na prosferoyn kalyteres times (p to kanoyn idi) alla POLY KALYTERH POIOTIA!!! O ote sto 2o einai kyriarxos….

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Forthnet Nova

Η Forthnet ανακοίνωσε σήμερα τη μετονομασία της εταιρείας σε Nova

Η Nova ανανεώνει την οπτική της ταυτότητα σηματοδοτώντας την αρχή μίας νέας εποχής για την εταιρεία και την ελληνική αγορά.

Business featured Forthnet Nova

Nova Mobile: Εισέρχεται στην κινητή τηλεφωνία ως εικονικός πάροχος

Οι πρώτοι χρήστες της υπηρεσίας Nova Mobile θα είναι εργαζόμενοι και συνεργάτες της εταιρείας, καθώς και μερικοί επιλεγμένοι συνδρομητές.

Internet Forthnet Nova

ePlayoff2020: Δείτε live το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου esports από τα Novasports και στο YouTube

Όλοι οι φίλοι του ποδοσφαίρου αλλά και οι φίλοι του e-gaming θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν το πρωτάθλημα ePlayoff2020 από αυτή την Πέμπτη.

Business featured Forthnet Nova

Εξαγορά της Forthnet Nova από την Alter Ego του Μαρινάκη

Στα χέρια του ομίλου Alter Ego περνάει η Forthnet (Nova) αντί του ποσού των 41 εκατομμυρίων ευρώ όπως αποφάσισαν οι τράπεζες Εθνική, Πειραιώς και Alpha.