Google Zeitgeist, Οι πιο δημοφιλείς όροι αναζήτησης για το 2009

Η Google ανακοίνωσε σήμερα το Ετήσιο Zeitgeist της εταιρεία, το οποίο αποτελεί μία ματιά στο 2009 μέσα από τα μάτια όλου του κόσμου στο διαδίκτυο. Το Zeitgeist 2009 προσφέρει μια προοπτική των σημαντικών γεγονότων του έτους, καθώς και των τελευταίων τάσεων, η οποία βασίζεται στις διαδικτυακές αναζητήσεις που πραγματοποιούνται μέσω της μηχανής αναζήτησης της Google παγκοσμίως.

Οι πιο δημοφιλείς όροι αναζητήσης παγκοσμίως για το έτος 2009 είναι:
1. Michael Jackson
2. facebook
3. tuenti
4. twitter
5. sanalika
6. new moon
7. gaga lady
8. Windows 7
9. dantri.com.vn
10. torpedo gratis

Όσον αφορά στην Ελλάδα, οι δημοφιλέστεροι όροι αναζήτησης αφορούν στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, στα ειδησεογραφικά portals, καθώς επίσης και στο YouTube. To facebook φαίνεται ότι αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των Ελλήνων χρηστών, με την διάσημη υπηρεσία video της Google να ακολουθεί στη δεύτερη θέση, καθώς επίσης και τη δημοφιλή ειδησεογραφική ιστοσελίδα in.gr αμέσως μετά.

Οι πιο δημοφιλείς όροι αναζητήσης στην Ελλάδα για το έτος 2009 είναι:
1. facebook
2. youtube
3. in
4. games
5. lyrics
6. google
7. yahoo
8. video
9. tube
10. msn

Γρηγορότερα αυξανόμενες αναζητήσεις στην Ελλάδα:
1. facebook
2. troktiko
3. zougla
4. facebook
5. gamato
6. greek movies
7. παιχνίδια
8. maps
9. yahoo.gr
10. sport

Λίγα λόγια για το Zeitgeist
Το Google αποκαλύπτει το Διαδικτυακό “Zeitgeist” (γερμανικά για είναι στο «πνεύμα το πνεύμα της εποχής») εξερευνώντας τα δισεκατομμύρια ερωτημάτων αναζήτησης που λαμβάνει η Google κάθε χρόνο. Εκτός από το ετήσιο Zeitgeist, το οποίο τονίζει τις κορυφαίες τάσεις του 2009, η Google διαθέτει επίσης και διάφορα εργαλεία που δίδουν την εικόνα των δημοφιλέστερων αναζητήσεων σε παγκόσμιο ή τοπικό επίπεδο, σε παρελθοντικό ή πραγματικό χρόνο. Το εργαλείο Google Zeitgeist δεν μπορεί ποτέ να χρησιμοποιηθεί για να εντοπίσει μεμονωμένους χρήστες, επειδή στηρίζεται σε ανώνυμες, συγκεντρωτικές μετρήσεις αναφορικά με το πόσο συχνά ορισμένα ερωτήματα αναζήτησης εμφανίζονται με τον χρόνο. Τα εργαλεία αυτά είναι διαθέσιμα όλο το χρόνο για να ασχοληθείτε, να διερευνήσετε και να μάθετε στο: www.google.com/zeitgeist

Επεξεργάστηκε την 1 Δεκεμβρίου 2009 20:29

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.