Η ΕΕΤΤ προτρέπει τους παρόχους να προσφέρουν δωρεάν υπηρεσίες λόγω του κορονοϊού

, Η ΕΕΤΤ προτρέπει τους παρόχους να προσφέρουν δωρεάν υπηρεσίες λόγω του κορονοϊού

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) προτρέπει τους παρόχους ηλεκτρονικών επικοινωνιών να αξιολογήσουν το ενδεχόμενο παροχής στο σύνολο των πελατών τους και ιδιαίτερα σε εργαζόμενους, φοιτητές και μαθητές, δωρεάν χρόνου ομιλίας, δεδομένων και υψηλής ταχύτητας ευρυζωνικής πρόσβασης για την υποστήριξη των αυξημένων αναγκών τηλε-εκπαίδευσης και τηλε-εργασίας στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

Δελτίο τύπου

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Tasos

Ας πει πρώτα στις εταιρείες να μην κόβουν τα τηλέφωνα…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet EETT

Ίντερνετ στην Ελλάδα: 27Mbps η μέση ταχύτητα download

Το 2020, την πρώτη πανδημική χρονιά, η μέση ταχύτητα download στις σταθερές συνδέσεις Internet στην Ελλάδα διαμορφώθηκε στα 27 Mbps.

Internet EETT

6 στους 10 Έλληνες παρακολουθούν τηλεοπτικό περιεχόμενο μέσω διαδικτυακών εφαρμογών

Η ΕΕΤΤ πραγματοποιήσε έρευνα για τη χρήση διαδικτυακών εφαρμογών παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου, ανταλλαγής γραπτών μηνυμάτων και πραγματοποίησης κλήσεων / βιντεοκλήσεων.

Business EETT

ΕΕΤΤ: Επισκόπηση Αγορών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων δημοσίευσε τα στοιχεία για το 2019 για τις αγορές των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Business EETT

Σημαντική καθυστέρηση στην παράδοση προϊόντων από τις εταιρείες ταχυμεταφορών

Συνιστάται στους καταναλωτές πριν την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής αγοράς να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στους όρους παράδοσης που πρέπει να περιγράφονται στην ιστοσελίδα του καταστήματος.