LinkedIn: Τίτλοι τέλους για τη δυνατότητα των Stories

Internet

, LinkedIn: Τίτλοι τέλους για τη δυνατότητα των Stories

Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι επαγγελματίες δεν δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για τη δημοσίευση βίντεο που εξαφανίζονται μετά από μία μέρα στο LinkedIn. To χαρακτηριστικό των stories θα παύσει από το επαγγελματικό δίκτυο του LinkedIn, όπως ανακοινώθηκε επισήμως.

Τα LinkedIn Stories θα σταματήσουν να διατίθενται από τα τέλη του Σεπτεμβρίου και έπειτα, έναν χρόνο μετά από την επίσημη έναρξη της διάθεσής του. Τα στοιχεία έδειξαν ότι όλα τα κοινωνικά δίκτυα δεν μπορούν να υποστηρίξουν τα ίδια χαρακτηριστικά, επομένως δεν αποτελεί κανόνα ότι ένα στοιχείο που είναι επιτυχημένο σε ένα δίκτυο, θα είναι το ίδιο επιτυχημένο και σε ένα άλλο κοινωνικό δίκτυο.

Το στοιχείο που προκύπτει από τη μελέτη του LinkedIn είναι ότι οι χρήστες του φαίνεται ότι προτιμούν τα βίντεο να μένουν προς προβολή στο timeline των χρηστών του και όχι να εξαφανίζονται μετά από μία ημέρα, όπως γίνεται στα stories του Facebook ή του Instagram. Με αυτό το στοιχείο υπόψιν, το LinkedIn ξεκαθαρίζει ότι θα δημιουργήσει μία νέα πλατφόρμα δημοσιοποίησης βίντεο.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

, LinkedIn: Λανσάρει ανανεωμένες επιλογές ad targeting
Internet

LinkedIn: Λανσάρει ανανεωμένες επιλογές ad targeting

Tο LinkedIn ανακοίνωσε ανανεωμένες επιλογές ad targeting, καθώς επιχειρεί να ευθυγραμμιστεί με τους νέους κανονισμούς περί ιδιωτικότητας, χωρίς να σταματήσει να παρέχει βέλτιστες επιλογές προσέγγισης χρηστών για τα συνεργαζόμενα brands.