Internet

Λόγια Σοφών στις διαφημίσεις COSMOTE WHAT’S UP και Vodafone CU

Ο διαφημιστής θα σου απαντήσει “αφού ασχολήθηκες με τις διαφημίσεις μου, έχω πετύχει το σκοπό μου”, δηλαδή αν τρέξω εγώ γυμνός στο Σύνταγμα με σημαία Techblog στην πλάτη σημαίνει ότι διαφήμισα σωστά το προϊόν μου; Δημοσιότητα να ‘ναι και ότι να ‘ναι; Βαβούρα με ενοχλητική μουσική και “λόγια σοφών” που οι εταιρείες πιστεύουν ότι θα αγγίξουν την ψυχούλα αυτών στους οποίους απευθύνονται;

Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις των WHAT’S UP και Vodafone CU δεν μου αρέσουν καθόλου. Και μέσα από αυτές προσπαθώ να καταλάβω αν έτσι είναι οι νέοι σήμερα και έχουν ανάγκη από αυτά τα μηνύματα ή αν στραβά έχουν καταλάβει την πραγματικότητά τους, οι διαφημιστές. Ποια ειναι η γνώμη σας;

Όλα αυτά που πρόκειται να έρθουν κρύβονται μέσα στο δικό σου ΤΩΡΑ | WHAT’S UP

Τόλμησε να ξεχωρίσεις ΤΩΡΑ, ζήσε περισσότερα ΤΩΡΑ, δώσε μια αγκαλιά ΤΩΡΑ. Γιατί;
Γιατί όλα όσα πρόκειται να έρθουν κρύβονται μέσα στο δικό σου ΤΩΡΑ.

Ακόμα περισσότερα Λόγια Σοφών από το συναξάρι του WHAT’S UP

Μη σταματάς ΤΩΡΑ | WHAT’S UP
Κάποιες φορές γνωρίζεις τον δρόμο για τα όνειρά σου, μα τον φοβάσαι και ετοιμάζεσαι να σταματήσεις. Μη σταματάς ΤΩΡΑ και αύριο θα ζήσεις τα όνειρά σου.
Γιατί όλα αυτά που πρόκειται να έρθουν κρύβονται μέσα στο δικό σου ΤΩΡΑ.

Ξεπέρασε τον εαυτό σου ΤΩΡΑ | WHAT’S UP
Χόρεψε ΤΩΡΑ. Κλάψε ΤΩΡΑ. Χαμογέλα ΤΩΡΑ. Κάνε κάτι που φοβάσαι ΤΩΡΑ. Ξεπέρασε τα όριά σου ΤΩΡΑ. Γιατί;

Δώσε μια αγκαλιά ΤΩΡΑ | WHAT’S UP
Κουτάβια και BMX. Κόλλησες; Και εμείς.
Είδες τι μπορεί να κάνει ένα κουτάβι; Γι’ αυτό, δώσε μια αγκαλιά ΤΩΡΑ και θα ‘ρθουν περισσότερες αύριο.
Γιατί όλα αυτά που πρόκειται να έρθουν κρύβονται μέσα στο δικό σου ΤΩΡΑ.

Πίστεψε σε σένα ΤΩΡΑ | WHAT’S UP
Πίστεψε σε εσένα ΤΩΡΑ για να γεμίσει αυτοπεποίθηση το αύριο.
Γιατί όλα αυτά που πρόκειται να έρθουν κρύβονται μέσα στο δικό σου ΤΩΡΑ.

Σπάσε τα στερεότυπα ΤΩΡΑ | WHAT’S UP
Στερεότυπα. Υπάρχουν για να σπάνε. Σπάσε τα στερεότυπα ΤΩΡΑ για ένα αύριο που δεν σου τη σπάει.
Γιατί όλα αυτά που πρόκειται να έρθουν κρύβονται μέσα στο δικό σου ΤΩΡΑ.

Οπτικοποιημένα Λόγια Σοφών από το συναξάρι του CU

CU OPEN Extended Version

Ανοίξου κι άνοιξε.
Από δω από κει, παραπέρα.
Σε παίρνει… Να ανοιχτείς και να ανοίξεις: μυαλό καρδιά, όρια κι όνειρα.
Να την ψάξεις.

…το μέσα σου, το έξω σου, τους γύρω σου,
να πας στον ουρανό, να χωθείς στα βαθιά,
να δοκιμάσεις, να προσπαθήσεις, να κερδίσεις,
να χάσεις… να αποτύχεις γιατί όχι; …αλλά να ανοιχτείς.

Σε όλα και για όλα.
Στο διαφορετικό, στο απίστευτο, στο καινούργιο, στο παλιό, στο άγνωστο,
σε αυτό που φαντάζεσαι, σ’ αυτό που δεν περίμενες,
σε ό,τι είναι πίσω από στερεότυπα και ταμπέλες.

Να ανοιχτείς στη ζωή και να ζητήσεις αυτό που θες.
Εσύ ξέρεις.
Να περιπλανηθείς, να ανακαλύψεις, να εξερευνήσεις κι άλλο, κι άλλο,
να την ψάξεις στο φουλ και να δεις κι αυτά που δεν φαίνονται.
Να κάνεις ακόμη και κάτι μικρό είναι πολύ καλύτερο από το τίποτα.

Ακόμη και το λάθος να το κάνεις με πάθος,
ρίσκο, πόνο, φόβο, μάτια ανοιχτά, κλειστά,
με ό,τι έχεις και δεν έχεις.
Όπως είσαι. Σε παίρνει.

Ανοίξου εσύ σήμερα κι αύριο θα ανοίξουν οι άνθρωποι… οι δρόμοι… οι ορίζοντες…
CU. OPEN.

Επεξεργάστηκε την 7 Απριλίου 2019 11:28

Σχόλια

  • Θα μπορούσα να γράψω πολλά αλλά αυτό τα λέει όλα. H μ......... πάει σύννεφο και στις 2.

  • Εξαιρετικό άρθρο Κώστα. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. Δεν αντέχονται αυτές οι διαφημίσεις, με τη μία αλλάζεις κανάλι. Τώρα κατά πόσο πετυχαίνουν τον σκοπό τους από την στιγμή που ασχολούμαστε μαζί τους, δεν ξέρω. Πλέον στις μέρες μας, με τόση πληροφόρηση, η διείσδυση της κινητής τηλεφωνίας είναι δεδομένη. Προσωπική μου άποψη είναι ότι τέτοιες διαφημίσεις ελάχιστα θα αποφέρουν στην κάθε εταιρία. Ας κοιτάξουν πως θα βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους (και τις τιμές τους) και ας αφήσουν στην άκρη διαφημίσεις με βαρύγδουπες δηλώσεις που δεν νομίζω ότι αγγίζουν κάποιον, αν στο τέλος δεν δίνουν και 1GB δώρο data.

  • Σκουπιδια και τιποτε αλλο. Προβαλλουν ηλιθια προτυπα για παιδακια 15+ ετων μεσα σε τουαλετες μπαρ να... βγαζουν χαζοσελφι.
    Οσο για τα δηθεν προοδευτικα motivational κειμενα που επενδυουν τις αθλιες μουσικες που επιλεγουν για να ντυσουν τα διαφημιστικα τους, ουδεν σχολιο.
    Εγινε τρελος χαμος για το εμετικο soundtrack του What's Up που εμφανιζονταν ξαφνικα στις οθονες μας και μας εσπαγε τα νευρα, που αναγκαστηκαν να το αλλαξουν.
    Το πολυ "κουλ" που προσπαθουν να προβαλλουν θα τους ερθει μπουμερανγκ. Και οπως ειπα στην αρχη... trashίλες!

  • Άμεσα υπεύθυνες οι εταιρείες που ψεκάζουν με τέτοια σχόλια τους νέους. Μετά περιμένουν προκοπή και κοινωνία να προοδεύει....

  • Σκουπίδια εδώ και τώρα! Και η ουσία; Το ακριβότερο ίντερνετ σε καρτοκινητό σε όλη την Ευρώπη! Μη μ' αφήσεις να χαθώ... γιατί δεν θα βρω περίπτερο να ξαναπάρω κάρτα! Live your paramyth in Greece!

    • Έτσι ακριβώς. Λόγια του αέρα, φρου φρου κι αρώματα, για να επικεντρώνεται ο κόσμος στη διαφήμιση και να ξεχνάει τα πανάκριβα πακέτα.

  • Προώθηση του πανσεξουαλισμού, του δήθεν αντιρατσισμού, κατ' ουσίαν της αναρχοαπλυσιάς. Αηδία και εμετός.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.