Internet

Metaverse: Αισθητά μειωμένο το ενδιαφέρον για τον εικονικό κόσμο

Έχει περάσει μόλις ένας χρόνος από την στιγμή που ο Mark Zuckerberg μετονόμασε το Facebook σε Meta Platforms Inc. σε μια κίνηση της εταιρείας προς το Metaverse, που σίγουρα μέχρι στιγμής δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί άκρως επιτυχημένη.

Η εταιρία δείχνει να παλεύει με την τεχνητή δυσλειτουργία, τους μη ενδιαφερόμενους χρήστες και την έλλειψη σαφήνειας σχετικά με το τι θα χρειαστεί για να πετύχει, σύμφωνα με την Wall Street Journal, που εξέτασε τα εσωτερικά έγγραφα της. Η Meta έθεσε αρχικά στόχο να φτάσει τους 500.000 μηνιαίους ενεργούς χρήστες για το Horizon Worlds μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, αλλά τις τελευταίες εβδομάδες αναθεώρησε τον αριθμό αυτό σε 280.000. Ο τρέχων απολογισμός είναι μικρότερος από 200.000, όπως δείχνουν τα έγγραφα.

Οι περισσότεροι επισκέπτες στο Horizon δεν εμφανίζονται διατεθειμένοι να επιστρέψουν στην εφαρμογή μετά τον πρώτο μήνα και η βάση των χρηστών μειώνεται σταθερά από την άνοιξη. Σύμφωνα με εσωτερικές στατιστικές, μόνο το 9% των κόσμων που κατασκευάζονται από δημιουργούς επισκέπτονται τουλάχιστον 50 άτομα, ενώ τα περισσότερα δεν επισκέπτονται ποτέ καθόλου.

Σε μια έρευνα με χρήστες του Horizon, οι ερευνητές του Meta είπαν ότι οι χρήστες ανέφεραν ότι δεν μπορούσαν να βρουν κόσμους μεταστραφής που τους άρεσαν και ότι δεν μπορούσαν να βρουν άλλους ανθρώπους για να κάνουν παρέα. Άλλα παράπονα περιλάμβαναν ότι «οι άνθρωποι δεν φαίνονται αληθινοί» και ότι τα άβαταρ δεν έχουν πόδια. Οι ερευνητές σημείωσαν ότι η έρευνα περιλάμβανε μόνο 514 άτομα, επειδή η διαθέσιμη ομάδα χρηστών για έρευνα είναι «μικρή και πολύτιμη».

Ο αριθμός των χρηστών του Horizon στο διαδίκτυο ταυτόχρονα, γνωστός ως concurrency, βρίσκεται πολύ πίσω από το κοινωνικά εστιασμένο νέο VR Chat και το Second Life, τον πρωτοποριακό διαδικτυακό κόσμο που κυκλοφόρησε το 2003, είπαν άνθρωποι που γνωρίζουν το θέμα.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Σπύρος Τζάνης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.