Η Netflix και η Nielsen γνωστοποίησαν ότι επεκτείνουν συνεργασία τους για τα αναλυτικά στοιχεία των χρηστών στη γνωστή πλατφόρμα streaming.
Πιο συγκεκριμένα η Nielsen θα παρέχει δεδομένα για την τηλεθέαση των προγραμμάτων της Netflix στις ΗΠΑ, το Μεξικό και την Πολωνία. Στις ΗΠΑ, η Netflix θα τεθεί στον κατάλογο παρακολούθησης των τηλεθεάσεων της Nielsen για την αμερικανική αγορά. Σε Μεξικό και Πολωνία, η Netflix θα προστεθεί στις μετρήσεις κοινού για τις πλατφόρμες που διατηρούν οι δύο χώρες.
«Είναι τιμή μας που θα συνεργαστούμε με την Netflix ώστε να τους παρέχουμε στοιχεία για την καλύτερη κατανόηση του κοινού καθώς η κατανάλωση στον χώρο των media εξελίσσεται» σημειώνεται σε ανακοίνωση της Nielsen. «Καθώς πλησιάζουμε στην παροχή συγκρίσιμων και μη διπλότυπων μετρήσεων σε οθόνες και πλατφόρμες με το Nielsen ONE, αυτή η συμφωνία με το Netflix είναι άλλο ένα εξαιρετικό παράδειγμα του γιατί η Nielsen βρίσκεται σε καλή θέση για να ηγηθεί της κίνησης ανάλυσης του κοινού τώρα και στο μέλλον».
«Η μεγαλύτερη αλλαγή στην ψυχαγωγία συνεχίζει να είναι από τη γραμμική τηλεόραση στη ροή και το Nielsen’s Gauge δείχνει πού περνούν τον χρόνο τους οι θεατές – και πώς αλλάζουν τα καταναλωτικά τους πρότυπα», τόνισε με τη σειρά του ο Pablo Perez De Rosso, Αντιπρόεδρος Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Ανάλυσης του Netflix.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ