Επιτέλους φρένο στην “αλαζονεία” του OTE

Δημοσιεύθηκε η απόφαση της ΕΕΤΤ για την έγκριση της νέας Προσφοράς Αναφοράς του ΟΤΕ για την παροχή Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο (ΑΠΤΒ), γνωστή και ως RUO στο Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως. Ένα από τα πλέον σημαντικά σημεία της Προσφοράς Αναφοράς είναι η εφαρμογή νέων διαδικασιών για την παροχή τοπικών βρόχων, οι οποίες επιτρέπουν την αλλαγή παρόχου με την ελάχιστη δυνατή διακοπή υπηρεσίας προς τον τελικό χρήστη. Επισημαίνεται ότι ο καταναλωτής μπορεί να αλλάζει πάροχο ή/και υπηρεσία κρατώντας τον ίδιο αριθμό.

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει ο τελικός καταναλωτής είναι μονοαπευθυντική (one-stop shop). Δηλαδή, χρειάζεται να απευθυνθεί μόνο στον τηλεπικοινωνιακό πάροχο από τον οποίο θέλει να αγοράσει υπηρεσίες (Πάροχος Δέκτης). Ο εν λόγω τηλεπικοινωνιακός πάροχος αναλαμβάνει να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ικανοποίηση του αιτήματος του καταναλωτή συμπεριλαμβανομένων και των ενεργειών κατάργησης υπηρεσιών που ο συνδρομητής λαμβάνει από τον ΟΤΕ ή τρίτους παρόχους.

Όλες οι διαδικασίες που προβλέπονται στην Προσφορά Αναφοράς στοχεύουν στην ελαχιστοποίηση του χρόνου, κατά τον οποίο ο τελικός καταναλωτής μένει χωρίς φωνητικές ή/και ευρυζωνικές υπηρεσίες, όταν αυτός αιτηθεί αλλαγή παρόχου ή / και λαμβανομένων υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, ο ΟΤΕ και οι εμπλεκόμενοι κατά περίπτωση τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι οφείλουν να ολοκληρώσουν τις απαραίτητες ενέργειες (διακοπή προηγούμενης υπηρεσίας, ενεργοποίηση νέας υπηρεσίας) εντός της ίδιας ημέρας.

Περαιτέρω, βάσει των νέων διαδικασιών, μειώνονται σημαντικά οι χρόνοι στους οποίους ο ΟΤΕ υποχρεούται να παραδώσει κάθε τοπικό βρόχο στον ενδιαφερόμενο τηλεπικοινωνιακό πάροχο, ενώ παράλληλα προβλέπεται και η καταβολή ρήτρας προς τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους στην περίπτωση όπου ο ΟΤΕ δεν εκπληρώνει τις προβλεπόμενες υποχρεώσεις του.

Αναφορικά με το θέμα της αποκατάστασης βλαβών, η νέα Προσφορά Αναφοράς θέτει συγκεκριμένες υποχρεώσεις ως προς το χρόνο αποκατάστασής τους το πολύ εντός δύο εργασίμων ημερών και προβλέπει την καταβολή ρητρών από τον ΟΤΕ προς τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, στην περίπτωση όπου ο ΟΤΕ δεν συμμορφώνεται με αυτές.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet featured Social Media

Έρευνα: Πόσο κολλημένοι στα social media είναι οι Έλληνες;

Η πανελλήνια Έρευνα Focus on Tech Life της Focus Bari δείχνει την αύξηση της ψηφιακής ενασχόλησης των Ελλήνων κατά 92% σε ηλικίες μεταξύ 16-74 χρονών.

Internet Tech Podcast

Tech Podcast: Εβδομαδιαίο podcast τεχνολογίας S01E24 – 25/02/2021

Σε αυτή την εκπομπή συζητάμε για security updates στα smartphone, πλατφόρμα Web OS, Huawei Mate X2, Apple, νέα παρτίδα PlayStation 5 Digital στην Ελλάδα, ελικόπτερο Ingenuity και Bitcoin.

Internet 5G

Οι περισσότεροι που ανησυχούν για το 5G κατοικούν στην Αμερική

Μία πρόσφατη έρευνα της Prolifics Testing πιστοποιεί ότι στις ΗΠΑ βλέπουν με αρκετό σκεπτικισμό την επέκταση του 5G.

Internet Hackers

Οι τεχνολογικοί κολοσσοί βλέπουν ρωσική ανάμιξη στις επιθέσεις hacking

Οι επιθέσεις hacking των τελευταίων εβδομάδων δείχνουν σοβαρά σημάδια ρωσικής ανάμιξης σύμφωνα με τους ισχυρούς της τεχνολογίας.