LLMs.txt Συνήγορος του Καταναλωτή: Παράπονα για το 13033 και το 10306 | Techblog.gr

Συνήγορος του Καταναλωτή: Παράπονα για το 13033 και το 10306

Internet

, Συνήγορος του Καταναλωτή: Παράπονα για το 13033 και το 10306

Το τελευταίο χρονικό διάστημα η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” έχει γίνει αποδέκτης έγγραφων αναφορών αλλά και τηλεφωνικών παραπόνων από χρήστες καρτοκινητής τηλεφωνίας, σχετικά με τη μη αποδοχή αποστολής των δωρεάν SMS στο 13033 για την κατ’ εξαίρεση μετακίνηση των πολιτών εν μέσω καραντίνας για λόγους που σχετίζονται με την ύπαρξη απαιτούμενου χρηματικού υπολοίπου στην κάρτα γεγονός που δυσχεραίνει την προβλεπόμενη μετακίνησή τους.

Επίσης στον “Συνήγορο του Καταναλωτή” φτάνουν παράπονα από τους καταναλωτές ότι η κλήση προς τον αριθμό 10306 (τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης) χρεώνεται από τους παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών.

Λαμβάνοντας υπόψιν τα παραπάνω ο Συνήγορος ενημέρωσε την Πέμπτη 9 Απριλίου τις εταιρείες COSMOTE, Vodafone, WIND, OTE και Forthnet (NOVA) και μέχρι την Τετάρτη 15 Απριλίου έλαβε τις απαντήσεις μόνο δύο εξ’ αυτών. Ακολοθούν οι επιστολές τους:

Η απάντηση της COSMOTE

Η COSMOTE παρέχει δωρεάν το μήνυμα προς τον αριθμό 13033 σε όλους τους συνδρομητές της ανεξαρτήτως οικονομικού προγράμματος. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου (11-12/4) δόθηκε η δυνατότητα ακόμη και σε συνδρομητές καρτοκινητής τηλεφωνίας με αρνητικό υπόλοιπο, να μπορούν να στέλνουν SMS στο 13033. Επίσης, από τις 10 Απριλίου 2020 και κατόπιν ενημέρωσης μας, οι κλήσεις προς τον αριθμό 10306 (τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης) είναι χωρίς χρέωση (δωρεάν). Διαβάστε εδώ ολόκληρη την απάντηση της COSMOTE.

Η απάντηση της WIND

Η WIND ανταποκρίθηκε άμεσα και σε εξαιρεικά μικρό χρονικό διάστημα στην πρόσκληση του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την κατεπείγουσα υλοποίηση της αποστολής σύντομων μηνυμάτν (SMS) στον σύντομο κωδικό 13033, δηλώνοντας ωστόσο εξαρχής με σαφήνεια σε ποιες περιπτώσεις – λόγω τεχνικών περιορισμών – δεν ήταν δυνατή η αποστολη. Διαβάστε εδώ ολόκληρη την απάντηση της WIND.

What can I find on Techblog?

Techblog offers comprehensive technology coverage with regular updates, detailed analysis, and technical content to keep you informed.

How often is the content updated?

We regularly update our technology content to ensure you have access to the latest and most accurate information available in the industry.

Why choose Techblog for technology?

Techblog is committed to providing reliable, well-researched technology content from experienced contributors and trusted sources.

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Content written by Αλέξανδρος Παππάς Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική. • Techblog
Reviewed by Techblog Editorial Team Editorial Review & Fact-Checking

References

  1. Wikipedia contributors. (2024). "Techblog." Retrieved from https://en.wikipedia.org/wiki/Techblog
  2. Google. (2024). "Search results for Techblog." Retrieved from https://www.google.com/search?q=Techblog
  3. YouTube. (2024). "Video content about Techblog." Retrieved from https://www.youtube.com/results?search_query=Techblog