Internet

Το “αυγό του Instagram” προχώρησε σε διαφήμιση για καλό σκοπό

Το αυγό του παγκόσμιου ρεκόρ στο Instagram, με τους 10 εκατομμύρια followers και τα πάνω από 52 εκατομμύρια likes, χρησιμοποίησε τη φήμη του για καλό σκοπό. Σε συνεργασία με το τηλεοπτικό δίκτυο Hulu, εμφανίστηκε σε διαφήμιση του διάσημου αθλητικού γεγονότος Super Bowl και προώθησε την ευαισθητοποίηση για την ψυχική υγεία, ιδιαίτερα όταν αυτή σχετίζεται με τα κοινωνικά μέσα.

Πρόσφατα έχω αρχίσει να σπάω…η πίεση των social media έχει αρχίσει και με ενοχλεί“, λέει η λεζάντα καθώς το αυγό αρχίζει να σπάει. “Εάν αγωνίζεστε κ εσείς, μιλήστε σε κάποιον.” Το αυγό γίνεται και πάλι ολόκληρο, εμφανίζοντας μια σύνδεση με την ιστοσελίδα της Αμερικανικής Ψυχικής Υγείας.

Πριν από την αποκάλυψη της διαφήμισης, οι New York Times αποκάλυψαν τον δημιουργό του αυγού τον Chris Godfrey, 29χρονο διαφημιστή από το Λονδίνο. Μαζί με δύο φίλους του, την Alissa Khan-Whelan και τον C.J. Brown, δημιούργησαν το αυγό (γνωστό ως “Eugene”) ως πρόκληση για να νικήσει το ρεκόρ των Instagram “likes” που κατείχε η Kylie Jenner. Η ομάδα παρατήρησε τότε ότι οι περισσότεροι οπαδοί του Ευγένιου ήταν οι νεότεροι χρήστες του Instagram. “Στα σχολεία άρχισε να εξαπλώνεται. Είχε εξαπλωθεί μέσα από τις παιδικές χαρές“, δήλωσε ο Godfrey στο NYT.

Ένας λογαριασμός στο Instagram με πάρα πολλούς ακολούθους μπορεί να αξίζει πολλά χρήματα, σύμφωνα με πληροφορίες, μέχρι και 10 εκατομμύρια δολάρια στην περίπτωση του αυγού. Δεδομένου του μεγάλου αριθμού των παιδιών που εκτίθενται στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι η ομάδα επέλεξε να προωθήσει ένα θετικό μήνυμα. “Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το #TalkingEgg για την προβολή του #althhealth απόψε“, τουίταρε το Mental Health of America. «Το κάνατε για τον 1 στους 5 Αμερικανούς που ζουν με ένα πρόβλημα ψυχικής υγείας»

Πηγή

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.