Το Facebook τα βάζει και πάλι με την Apple για τις διαφημίσεις

Το Facebook τα βάζει και πάλι με την Apple για τις διαφημίσεις

Παρόλο που το Facebook δεν δικαιούται να παραπονιέται για την οικονομική του πορεία, αποφάσισε και πάλι να τα βάλει με την Apple. O λόγος για την κριτική του προς την Apple είναι, για ακόμα μία φορά, οι περιορισμοί στην στοχευμένη διαφήμιση.

Μέσα στο τρίτο τρίμηνο του 2021, το Facebook είδε τα έσοδά του να αυξάνονται κατά 29.01 δισεκατομμύρια δολάρια από τις διαφημίσεις. Το στοιχείο αυτό δείχνει το λόγο για τον οποίο το Facebook διαμαρτύρεται για τον τρόπο με τον οποίο η Apple φαίνεται να περιορίζει την προβολή στοχευμένων διαφημίσεων στους κατόχους των συσκευών της.

Μάλιστα, το Facebook εξειδικεύει την κριτική του προς την Apple, λέγοντας ότι οι επιλογές της έχουν ως συνέπεια να πληγούν οι ροές εσόδων σε μικρές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το Facebook για την προώθηση των προϊόντων τους. Παρόλα αυτά, η Apple δεν φαίνεται να είναι διατεθειμένη να σταματήσει ή να περιορίσει την λειτουργία του App Tracking Transparency στοιχείου, που επιτρέπει στον κάθε χρήστη να βλέπει και να χειρίζεται τη συγκέντρωση δεδομένων από την κάθε εφαρμογή.

O Νίκος Καϊμακάμης είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. Συνεργάζεται με διάφορα online μέσα κυρίως στο τεχνολογικό ρεπορτάζ, ενώ εργάζεται και ως data manager στο πρόγραμμα παροχής στέγασης προσφύγων ESTIA. Τις συγγραφικές του δημιουργίες μπορείτε να τις διαβάσετε στο www.nikosk.gr.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
SUPS 👨‍⚖️

App Tracking Transparency ισως το σημαντικοτερο feature των τελευταιων ετων στο ios ..

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Gear Google Pixel

Θα παρουσιάσει η Google το Pixel Watch μέσα στο 2022;

Οι φήμες είναι έντονες αναφορικά με την είσοδο της Google στην κατηγορία των smartwatches με ένα μοντέλο της οικογένειας Pixel.

Software featured Microsoft Microsoft Office

Το νέο Office UI της Microsoft είναι πλέον διαθέσιμο σε όλους

Η Microsoft αρχίζει να λανσάρει τη νέα διεπαφή χρήστη του Office σε όλους τους χρήστες αυτή την εβδομάδα.

Business Apple Fortnite Google

Δεν “παγώνει” η αγωγή της Epic Games εναντίον της Apple στην Αυστραλία

Πριν από λίγο καιρό, η Epic Games υπέβαλε μήνυση κατά της Apple και των αντιανταγωνιστικών πολιτικών του App Store της εταιρείας στην Αυστραλία, ωστόσο η εταιρεία με έδρα το Κουπερτίνο υποστήριξε ότι η διαφωνία θα έπρεπε πρώτα να κατατεθεί στην Καλιφόρνια.

Smartphones Apple iPhone

Το limited-edition iPhone 13 Pro είναι εμπνευσμένο από το πρώτο iPhone και κοστίζει 6.990 $

Η νέα συσκευή, που ονομάζεται “iPhone 2G”, κατασκευάστηκε χρησιμοποιώντας αυθεντικά θραύσματα ενός iPhone 2G που χωρίστηκε σε 19 κομμάτια για 19 αντίγραφα του.