Το Facebook και το TikTok απέτυχαν απέτυχαν να μπλοκάρουν την παραπληροφόρηση

Facebook, Το Facebook και το TikTok απέτυχαν απέτυχαν να μπλοκάρουν την παραπληροφόρηση

Το Facebook και το TikTok απέτυχαν να μπλοκάρουν πληρωμένες διαφημίσεις που διαδίδουν παραπληροφόρηση σχετικά με την ψηφοφορία στις ενδιάμεσες εκλογές του 2022, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης για τα ανθρώπινα δικαιώματα Global Witness και της Ομάδας Cybersecurity for Democracy (C4D) στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης.

Η Global Witness δημιούργησε εικονικούς λογαριασμούς στο Facebook, το TikTok και το YouTube και προσπάθησε να προβάλει δέκα πανομοιότυπες διαφημίσεις σε κάθε πλατφόρμα στα αγγλικά και στα ισπανικά. Κάθε διαφήμιση περιείχε «εξ ολοκλήρου ψευδή και παραπλανητική εκλογική παραπληροφόρηση». Αυτές οι διαφημίσεις περιείχαν ψεύδη, όπως να έλεγαν στους ψηφοφόρους ότι έπρεπε να εμβολιαστούν για να ψηφίσουν αυτοπροσώπως ή ότι οι ψηφοφόροι θα έπρεπε να ψηφίσουν δύο φορές για να μετρήσουν οι ψήφοι τους. Άλλες διαφημίσεις απλώς παρείχαν λάθος ημερομηνία για να ψηφίσουν οι χρήστες. Οι διαφημίσεις στόχευαν ψηφοφόρους στην Αριζόνα, το Κολοράντο, τη Γεωργία, τη Βόρεια Καρολίνα και την Πενσυλβάνια – όλες οι πολιτείες πεδίου μάχης. Στη συνέχεια, η Global Witness πέρασε από τη διαδικασία που συνεπάγεται η εκτέλεση αυτής της παραπληροφόρησης μέσω της επίσημης πλατφόρμας διαφημίσεων κάθε εταιρείας.

Όλες οι υποβληθείσες διαφημίσεις παραβίαζαν τις πολιτικές και των τριών πλατφορμών. Το YouTube ήταν η μόνη πλατφόρμα που μπλοκάρει όλες αυτές τις διαφημίσεις που διαδίδουν παραπληροφόρηση, ενώ μπλόκαρε και τους λογαριασμούς που προσπάθησαν να προβάλουν τις διαφημίσεις.

Ο Σπύρος Τζάνης είναι δημοσιογράφος. Στο επίκεντρό του βρίσκονται οι επιχειρήσεις τεχνολογίας, ενώ λατρεύει και ότι αφορά το gaming.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Software featured TikTok

TikTok: Θέλει να επιστρέψει στις ΗΠΑ αλλάζοντας τον κώδικα αλγορίθμου της πλατφόρμας

Το TikTok ετοιμάζει μια δεύτερη έκδοση του κώδικα αλγορίθμου για τους 170 εκατομμύρια χρήστες του στις Ηνωμένες Πολιτείες, αναφέρει το Reuters.

Software TikTok YouTube

To TikTok δοκιμάζει βίντεο διάρκειας έως 60 λεπτών – Μεταμορφώνεται σε… Youtube

Το TikTok δοκιμάζει αυτήν τη στιγμή μεταφορτώσεις βίντεο διάρκειας 60 λεπτών, στην προσπάθειά του να μοιάζει περισσότερο με το YouTube.

Internet featured TikTok

TikTok: Θα βάζει υδατογράφημα στα βίντεο που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη

Το TikTok ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα ότι ξεκίνησε να επισημαίνει αυτόματα περιεχόμενο που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη.

Software TikTok

TikTok: Πέρασε νομοσχέδιο στις ΗΠΑ που ίσως το απαγορεύσει μέσα σε ένα χρόνο

Η Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ ψήφισε νέο νομοσχέδιο που ενδεχομένως να απαγορεύσει την κινεζική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok.