Το Facebook και το TikTok απέτυχαν απέτυχαν να μπλοκάρουν την παραπληροφόρηση

Facebook, Το Facebook και το TikTok απέτυχαν απέτυχαν να μπλοκάρουν την παραπληροφόρηση

Το Facebook και το TikTok απέτυχαν να μπλοκάρουν πληρωμένες διαφημίσεις που διαδίδουν παραπληροφόρηση σχετικά με την ψηφοφορία στις ενδιάμεσες εκλογές του 2022, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης για τα ανθρώπινα δικαιώματα Global Witness και της Ομάδας Cybersecurity for Democracy (C4D) στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης.

Η Global Witness δημιούργησε εικονικούς λογαριασμούς στο Facebook, το TikTok και το YouTube και προσπάθησε να προβάλει δέκα πανομοιότυπες διαφημίσεις σε κάθε πλατφόρμα στα αγγλικά και στα ισπανικά. Κάθε διαφήμιση περιείχε «εξ ολοκλήρου ψευδή και παραπλανητική εκλογική παραπληροφόρηση». Αυτές οι διαφημίσεις περιείχαν ψεύδη, όπως να έλεγαν στους ψηφοφόρους ότι έπρεπε να εμβολιαστούν για να ψηφίσουν αυτοπροσώπως ή ότι οι ψηφοφόροι θα έπρεπε να ψηφίσουν δύο φορές για να μετρήσουν οι ψήφοι τους. Άλλες διαφημίσεις απλώς παρείχαν λάθος ημερομηνία για να ψηφίσουν οι χρήστες. Οι διαφημίσεις στόχευαν ψηφοφόρους στην Αριζόνα, το Κολοράντο, τη Γεωργία, τη Βόρεια Καρολίνα και την Πενσυλβάνια – όλες οι πολιτείες πεδίου μάχης. Στη συνέχεια, η Global Witness πέρασε από τη διαδικασία που συνεπάγεται η εκτέλεση αυτής της παραπληροφόρησης μέσω της επίσημης πλατφόρμας διαφημίσεων κάθε εταιρείας.

Όλες οι υποβληθείσες διαφημίσεις παραβίαζαν τις πολιτικές και των τριών πλατφορμών. Το YouTube ήταν η μόνη πλατφόρμα που μπλοκάρει όλες αυτές τις διαφημίσεις που διαδίδουν παραπληροφόρηση, ενώ μπλόκαρε και τους λογαριασμούς που προσπάθησαν να προβάλουν τις διαφημίσεις.

Ο Σπύρος Τζάνης είναι δημοσιογράφος που έχει περάσει κατά καιρούς από διάφορους κλάδους μέχρι να καταλήξει στην τεχνολογία, που τον "κέρδισε". Στο επίκεντρό του βρίσκονται οι επιχειρήσεις τεχνολογίας, ενώ λατρεύει και ότι αφορά το gaming. Θέματα που περιλαμβάνουν αθλητισμό και τεχνολογία εμφανίζονται πάντα στο "ρεπερτόριο" του.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Amazon TikTok

H Amazon παρουσιάζει το Inspire – Μια ροή αγορών εμπνευσμένη από το TikTok

H Amazon παρουσιάζει τη νέα ροή αγορών Inspire, όπου στην εφαρμογή για κινητά προσφέρει στους χρήστες κάτι σύντομο και ελκυστικό, ας πούμε ένα κλιπ ή μια ροή με φωτογραφίες.

Internet LinkedIn Social Media

LinkedIn: Λανσάρει ανανεωμένες επιλογές ad targeting

Tο LinkedIn ανακοίνωσε ανανεωμένες επιλογές ad targeting, καθώς επιχειρεί να ευθυγραμμιστεί με τους νέους κανονισμούς περί ιδιωτικότητας, χωρίς να σταματήσει να παρέχει βέλτιστες επιλογές προσέγγισης χρηστών για τα συνεργαζόμενα brands.

Internet Social Media WhatsApp

Το WhatsApp προσφέρει την δυνατότητα δημιουργίας Avatar

Το WhatsApp έχει κυκλοφορήσει τους τελευταίους μήνες σημαντικές νέες δυνατότητες, όπως η προσθήκη των avatars που αποτελεί και την τη νεότερη λειτουργία στην πλατφόρμα.

Internet Facebook News Social Media

Facebook: Θα αποσύρει το ειδησεογραφικό περιεχόμενο εάν αναγκαστεί να πληρώσει

To Facebook απειλεί ότι αναμένεται να αποσύρει το ειδησεογραφικό περιεχόμενο εάν αναγκαστεί να πληρώσει για την χρήση του.