Το Facebook και το TikTok απέτυχαν απέτυχαν να μπλοκάρουν την παραπληροφόρηση

Facebook, Το Facebook και το TikTok απέτυχαν απέτυχαν να μπλοκάρουν την παραπληροφόρηση

Το Facebook και το TikTok απέτυχαν να μπλοκάρουν πληρωμένες διαφημίσεις που διαδίδουν παραπληροφόρηση σχετικά με την ψηφοφορία στις ενδιάμεσες εκλογές του 2022, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης για τα ανθρώπινα δικαιώματα Global Witness και της Ομάδας Cybersecurity for Democracy (C4D) στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης.

Η Global Witness δημιούργησε εικονικούς λογαριασμούς στο Facebook, το TikTok και το YouTube και προσπάθησε να προβάλει δέκα πανομοιότυπες διαφημίσεις σε κάθε πλατφόρμα στα αγγλικά και στα ισπανικά. Κάθε διαφήμιση περιείχε «εξ ολοκλήρου ψευδή και παραπλανητική εκλογική παραπληροφόρηση». Αυτές οι διαφημίσεις περιείχαν ψεύδη, όπως να έλεγαν στους ψηφοφόρους ότι έπρεπε να εμβολιαστούν για να ψηφίσουν αυτοπροσώπως ή ότι οι ψηφοφόροι θα έπρεπε να ψηφίσουν δύο φορές για να μετρήσουν οι ψήφοι τους. Άλλες διαφημίσεις απλώς παρείχαν λάθος ημερομηνία για να ψηφίσουν οι χρήστες. Οι διαφημίσεις στόχευαν ψηφοφόρους στην Αριζόνα, το Κολοράντο, τη Γεωργία, τη Βόρεια Καρολίνα και την Πενσυλβάνια – όλες οι πολιτείες πεδίου μάχης. Στη συνέχεια, η Global Witness πέρασε από τη διαδικασία που συνεπάγεται η εκτέλεση αυτής της παραπληροφόρησης μέσω της επίσημης πλατφόρμας διαφημίσεων κάθε εταιρείας.

Όλες οι υποβληθείσες διαφημίσεις παραβίαζαν τις πολιτικές και των τριών πλατφορμών. Το YouTube ήταν η μόνη πλατφόρμα που μπλοκάρει όλες αυτές τις διαφημίσεις που διαδίδουν παραπληροφόρηση, ενώ μπλόκαρε και τους λογαριασμούς που προσπάθησαν να προβάλουν τις διαφημίσεις.

Ο Σπύρος Τζάνης είναι δημοσιογράφος. Στο επίκεντρό του βρίσκονται οι επιχειρήσεις τεχνολογίας, ενώ λατρεύει και ότι αφορά το gaming.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Facebook featured Instagram

Facebook και Instagram ίσως φέρουν συνδρομή χωρίς διαφημίσεις στην Ευρώπη

Η Meta ενδέχεται να προσφέρει μια επιλογή συνδρομής επί πληρωμή στο Instagram και το Facebook στην Ευρώπη, σύμφωνα με τους New York Times.

Business Facebook Meta

Meta: Καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα από το αναμενόμενο

Η Meta ανέφερε κέρδη και έσοδα για το δεύτερο τρίμηνο που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις και εξέδωσε μια καλύτερη από την αναμενόμενη πρόβλεψη.

Internet TikTok

TikTok: Φέρνει αναρτήσεις μόνο με κείμενο

Ένα ακόμα πρόβλημα έχει να αντιμετωπίσει ο Elon Musk μετά την απόφασή του να μετονομάσει το Twitter σε X και να αλλάξει τις λειτουργίες.

Internet TikTok

TikTok: Κατηγορείται από γερουσιαστές ότι λέει ψέματα στο Κογκρέσο

Το TikTok πρέπει να απαντήσει σε δώδεκα ερωτήσεις των δύο γερουσιαστών μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας.