To YouTube αλλάζει την πολιτική των διαφημίσεων

Σύμφωνα με τους νέους όρους χρήσης της υπηρεσίας του, το YouTube έχει το δικαίωμα να προβάλλει διαφημίσεις σε ορισμένα videos, χωρίς να δίνει στους δημιουργούς μέρος των κερδών από αυτές. Η πολιτική αυτή θα εφαρμοστεί αρχικά σε ορισμένα βίντεο και αργότερα σε μεγαλύτερο πλήθος.

Η νέα πολιτική του YouTube είναι ήδη σε ισχύ, σύμφωνα με την ενημέρωση της ίδιας της υπηρεσίας. Οι δημιουργοί που δεν θα μπορούν να λάβουν ένα μικρό ποσοστό των κερδών από τις διαφημίσεις είναι εκείνοι που θεωρούνται πολύ μικροί για την πλατφόρμα και με βάση τη νέα πολιτική άντλησης κερδών δε δικαιούνται να μπουν στο Partner Program του YouTube.

Για να είναι κανείς μέλος του Partner Program θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 4000 ώρες παρακολούθησης στα βίντεο που έχει δημοσιεύσει τους τελευταίους 12 μήνες, ενώ οι συνδρομητές του καναλιού του θα πρέπει να ξεπερνούν τους 1000. Είναι προφανές ότι τα νέα αυτά δεν άφησαν ιδιαιτέρως ευχαριστημένους πολλούς από τους κατόχους μικρών καναλιών στο YouTube, ενώ δεν διευκρινίζεται το ποσοστό των κερδών που αποκομίζει το YouTube από το γεγονός ότι θα μπορεί πλέον να προβάλλει περισσότερες διαφημίσεις, πληρώνοντας μικρότερα ποσά στους δημιουργούς περιεχομένου.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Spotify

Πώς θα ακούσεις Spotify στην καλύτερη δυνατή ποιότητα

Έρχεται το Spotify HiFi, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αποκλείεται να ακούσεις από τώρα σε καλή ποιότητα τη μουσική σου.

Internet Instagram

Instagram Live: Νέα δυνατότητα στα Lives με περισσότερους από 2 ομιλητές

Το Instagram παρουσιάζει μια νέα λειτουργία που θα επιτρέπει στους χρήστες να εκτελούν κοινές ζωντανές ροές με τρία άλλα άτομα, επιτρέποντάς την ομαδική συνομιλία μέσω live βίντεο.

Internet Hackers

Hackers δημοσίευσαν τα σχέδια καναδικού κατασκοπευτικού αεροσκάφους

Τα έκλεψαν μαζί με άλλα έγγραφα από την κατασκευάστρια εταιρεία Bombardier και τα δημοσίευσαν στο Dark Web.

Internet Social Media

Το φαινόμενο Gamestop ενισχύθηκε από τα social media bots

H εταιρεία κυβερνοασφαλείας PiiQ Media σημειώνει ότι τα social media bots ήταν εκείνα που ενίσχυσαν τον ντόρο γύρω από το Gamestop.