Όλα φαίνονται να λειτουργούν λάθος για το Twitter από την στιγμή που ανέλαβε τα ηνία ο Elon Musk, όπως δείχνουν και τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας.
Συγκεκριμένα 14 από τους 30 κορυφαίους διαφημιστές στην Twitter κατήργησαν όλες τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα από τις 27 Οκτωβρίου και την ανάληψη της ηγεσίας από τον Musk, ενώ τέσσερις διαφημιστές μείωσαν τις δαπάνες μεταξύ 92% και 98,7% μέχρι το τέλος του έτους. Συνολικά, οι διαφημιστικές δαπάνες από τις 30 κορυφαίες εταιρείες μειώθηκαν κατά 42% σε περίπου 53,8 εκατομμύρια δολάρια τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο μαζί.
Μεταξύ των εταιρειών οι οποίες διέκοψαν τις διαφημιστικές επενδύσεις τους στο Twitter είναι η General Motors, η Volkswagen, η Audi, η Pfizer. Στις αρχές του περασμένου Νοεμβρίου, ο διαφημιστικός κολοσσός Interpublic Group συνέστησε στους πελάτες της IPG Media Brands, να αναστείλουν κάθε πληρωμένη διαφήμιση στο Twitter για τουλάχιστον μία εβδομάδα.
Οι εκτιμήσεις της Pathmatics δείχνουν συνεχιζόμενη αναταραχή στην κύρια ροή εσόδων του Twitter με κατεύθυνση προς το 2023, την ώρα που η δημοφιλής πλατφόρμα προσπαθεί να αντιστρέψει την έξοδο των διαφημιστών.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ