Δευτέρα
02/07/2018

Vodafone Ask Once: Ο νέος τρόπος εξυπηρέτησης

Vodafone Ask Once

Η Vodafone λανσάρει τον νέο, καινοτόμο τρόπο εξυπηρέτησης Vodafone Ask Once και δεσμεύεται να προσφέρει σε όλους τους συνδρομητές της, σταθερής και κινητής, ιδιώτες και επαγγελματίες, εγγυημένη εξυπηρέτηση.

Με τη νέα υπηρεσία Vodafone Ask Once, οι συνδρομητές της Vodafone αρκεί μία και μόνο φορά να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone και να ενημερώσουν για το θέμα που αντιμετωπίζουν. Σε περίπτωση που δεν λυθεί στην πρώτη επικοινωνία, τότε ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος, τον οποίο θα γνωρίζουν με το ονοματεπώνυμό του, αναλαμβάνει προσωπικά να τους ενημερώνει για την εξέλιξη του θέματός τους έως την επίλυσή του.

Οι συνδρομητές έχουν την ευελιξία να επιλέξουν τον τρόπο με τον οποίο επιθυμούν να ενημερώσουν τη Vodafone για κάποιο θέμα που πιθανόν να αντιμετωπίζουν είτε να καλέσουν στην εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone είτε να επισκεφθούν ένα κατάστημα Vodafone είτε μέσω chat από το Vodafone App. Έτσι, στην περίπτωση που το θέμα τους δεν επιλυθεί στην πρώτη επικοινωνία, με την υπηρεσία Vodafone Ask Once o συνδρομητής λαμβάνει άμεσα στο κινητό του SMS με το όνομα του εξειδικευμένου εκπροσώπου που έχει αναλάβει το θέμα του και την ημερομηνία που θα επικοινωνήσει μαζί του.

Παράλληλα, με την Εγγύηση Εξυπηρέτησης της Vodafone, σε περίπτωση που το θέμα του συνδρομητή δεν επιλυθεί στην πρώτη επικοινωνία και δεν το αναλάβει προσωπικά συγκεκριμένος εκπρόσωπος, τότε η Vodafone θα τον αποζημιώσει με 300’ ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για μια εβδομάδα.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.vodafone.gr/exypiretisi/vodafone-ask-once/

Μάθε για:

Συντάκτης: .

4 Σχόλια

  1. Ο/Η dimitris λέει:

    Έχουν να περάσουν οι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο τα πάνδεινα…και μην νομίζετε ότι δεν ξέρουμε πως τους δίνετε 490 ευρώ το 8ωρο ή 9ωρο και ότι τους χρονομετράτε ακόμα και στην τουαλέτα, αγαπητή Vodafone….

  2. Ο/Η antonis λέει:

    Ενας ακομη κραχτης για να προσελκυσει πελατες……..γιατι στην πραξη αλλα γινονται….Αφησαν επιχειρηση εστιασης χωρις POS για 3 ημερες συμπεριλαμβανομενου σαββατοκυριακου με αποτελεσμα να φευγουν πελατες που ηθελαν να πληρωσουν με καρτα ενω η εταιρεια ανεφερε οτι δεν φερει ευθυνη γι αυτο.
    Συμπερασμα…….σου ταζουν λαγους με πετραχιλια για να σε κανουν πελατη και οταν σε δεσμευουν με συμβολαια σε γραφουν κανονικα.Αυτο ισχυει και για αλλες εταιριες φυσικα.

  3. Ο/Η Παναής λέει:

    Αγαπητή vodafone φτιάξε πρώτα τη δική μου ταπεινή γραμμή που σε έχω πάρει ένα σκασμό τηλέφωνα κι άσε τα κόλπα του μάρκετινγκ. Βάλε ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ στα κέντρα κι όχι την κοπελίτσα που μου λέει να βγάλω για λίγο το router από τη γραμμή “και θα είναι εντάξει” και “γιατί χρησιμοποιείτε netgear που το πληρώσατε κι όχι το δικό μας intracom. Α, κι ο τεχνικός να ξέρει τι είναι το εύρος ζώνης και να μη μου λέει μυθικά στο τηλέφωνο του στυλ ” καθίστε να φτιάξω λίγο το θόρυβο”!!!!!!.
    Αυτά

  4. Ο/Η ΝΙΚΟΣ λέει:

    Δε φταίμε εμείς. Ο ΟΤΕ φταίει, είναι ο διακριτικό τίτλος της Vodafone στην Ελλάδα.

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.