Vodafone CU εξυπηρέτηση συνδρομητών μέσω Skype, Whatsapp και Viber

9

Το CU ακολουθώντας τον παλμό και τις ανάγκες των νέων προσφέρει αποκλειστικά στους συνδρομητές του, ακόμα καλύτερη και ακόμα πιο άμεση εξυπηρέτηση για οποιαδήποτε απορία σχετικά με το καρτοκινητό τους μέσω της εφαρμογής Skype από το smartphone ή το laptop τους και μέσω των εφαρμογών Whatsapp και Viber από το smartphone τους.

Η διαδικασία είναι απλή. Οι συνδρομητές CU, θα πρέπει να προσθέσουν στις επαφές του Skype, το CU.on.SKYPE και θα μπορούν να επικοινωνούν ανά πάσα στιγμή, σε πραγματικό χρόνο με κάποιον εκπρόσωπο του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών.

Αντίστοιχα, όσοι χρησιμοποιούν τις εφαρμογές Whatsapp και Viber στο smartphone τους θα πρέπει να προσθέσουν στις επαφές τους τον αριθμό 6948013830.

Vodafone CU logo

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
9 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
dimitris

offtopic αλλα ρε παιδια αυτη τη διαφημιση με τον ιο ποιος τη σκεφτηκε πραγματικα;;;ειναι η πιο αποτυχημενη και ασχημη διαφημιση που εχω δει τα τελευταια χρονια!!!!

Κώστας Βλαχάκης

Εμένα προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ, ιδιαίτερα ο τρόπος με τον οποίο εξαπλώνεται… με ένα φιλί! 🙂

Γιάννης

Τι πάει να κάνει τώρα η Vodafone ; Ο νούμερο ένα Πάροχος σε περιορισμούς …

Πως θα χρησιμοποιήσει ο κόσμος τις νέες υπηρεσίες αφού η Vodafone κόβει το VoIP και τις instant messaging εφαρμογές ;;

Η Vodafone ήταν που έκοβε το tethering παλαιότερα.

PiXel

@Γιάννης: Είσαι αρκετά ανενημέρωτος φίλε μου, η Vodafone έχει ενεργοποιήσει την πρόσβαση σε VoIP υπηρεσίες ξανά.

Ηλίας

Έβαλα το Vodafone student xclusive και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος! Όσοι είστε φοιτητές πρέπει οπωσδήποτε να το ενεργοποιήσετε! Η Vodafone στα φοιτητικά δεν πιάνετε!

Dmak

@PiXel , μέχρι να τις ξανακόψει όποτε το γουστάρει. Και για μένα αλλά κ αρκετά άτομα, αυτός ήταν ο λόγος που έφυγα και δεν θα ξαναπατήσω στην εν λόγω εταιρεία. Ελάχιστη σημασία έχει ότι πλέον το έχει ενεργοποιημένο, όταν όλο τον προηγούμενο καιρό, νταβατζιλίκι skype και viber ήταν άχρηστα. Με λίγα λόγια να μου επιβάλλει ο άλλος πως θα χρησιμοποιήσω τα δεδομένα που ΕΓΩ πληρώνω.

makis88

Dmak +1. Λες και θα αποτρεψεις ετσι τον αλλο αν θελει να χρησιμοποιει voip με το ετσι θελω! Βλεπουν που παει το πραμα και τους χαλαει το ενδεχομενο να εξελιχθουν αλλιως τα πραγματα και να καταντησουν απλοι isp στο μελλον.

Γιάννης

@pixel Εσύ δεν είσαι ενημερωμένος θα έλεγα.

Η Vodafone τα έχει δείξει αυτά και στο παρελθόν δεν ειναι η πρώτη φορά που εφαρμόζει τέτοια πολιτική.

Διάβασε συνέντευξη της στο adslgr.
Χθές ήταν το tethering σήμερα το VoIP αύριο τι θα κόψει;

Asterios

Και εγω έβαλα το students exlusive και μου πάει μια χαρά. Δεν ξέρω αν τα είχαν κομμένα και τα δώσαν ξέρω πως αν μου τα κόψουν θα τη κόψω και γω (τη σύνδεση μαζί τους). Δόξα το θεό και οι δύο άλλες εταιρείες σκοτώνονται να σε κερδίσουν (όχι βέβαια πάντα με επιτυχημένες προσφορές).
Τώρα για το exlusive η Vodafone κέρδισε στο διεθνή διαγωνισμό προσφέροντας τη χαμηλότερη τιμή για αυτό και φαίνεται να τα “σπάει” στο φοιτητικό. Ωστόσο αν το χαλάσει αυτή θα χάσει.
Εμένα προσωπικά πάντως λόγω υψηλών τιμών (και καμίας προσφοράς μέχρι που αποφάσισα να φύγω) με έχασε η Cosmote μετά από 10 χρόνια σύνδεσης. Αντί να φροντίζουν πως θα διατηρούν πελατεία τη θεωρούν δεδομένη… εκεί κατά τη γνώμη μου χάνουν!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα