WIND: Δωρεάν 15 GB, δωρεάν χρόνος ομιλίας και η υπηρεσία Pro Voice conferencing

2

WIND: Δωρεάν 15GB, δωρεάν ομιλία και

H WIND Ελλάς έχοντας ως προτεραιότητα την αδιάλειπτη προσφορά υπηρεσιών επικοινωνίας στους συνδρομητές της και στηρίζοντας την πρωτοβουλία της Πολιτείας #DigitalSolidarityGR, προχωρά σε μια σειρά ενεργειών που αφορούν στη συνεχή συνδεσιμότητα των πελατών της. Η WIND προσφέρει δωρεάν για 30 ημέρες:

1.Ιδιώτες συμβολαίου, καρτοσύνδεσης και καρτοκινητής

• 15 GB
• 1500’ προς Ελλάδα και τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ & 1500 MB σε όλους τους συνδρομητές WIND που βρίσκονται στην Ιταλία και στην Ισπανία

Ενδιαφέρει επίσης: COSMOTE: Δωρεάν 15 GB, δωρεάν χρόνος ομιλίας, δωρεάν το COSMOTE HISTORY μέσω YouTube

2. Επαγγελματίες και επιχειρήσεις

• 15 GB
• 1500’ προς Ελλάδα και τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ & 1500 MB σε όλους τους συνδρομητές WIND που βρίσκονται στην Ιταλία και στην Ισπανία
• Την υπηρεσία WIND One Pro Voice conferencing μέσω της οποίας με έναν τηλεφωνικό αριθμό κι έναν κωδικό μπορεί εύκολα και γρήγορα να πραγματοποιηθεί φωνητική διάσκεψη με έως και 30 συμμετέχοντες

Η προσφορά ισχύει για όλους τους πελάτες καρτοκινητής που έχουν πραγματοποιήσει έστω μια ανανέωση χρόνου ομιλίας τους τελευταίους 3 μήνες.

Επιπλέον όλοι οι συνδρομητές WIND θα έχουν δωρεάν πρόσβαση από το κινητό τους στην πύλη συναλλαγών gov.gr του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, όπου όπως ανακοινώθηκε θα ξεκινήσει νωρίτερα την λειτουργία της, την επόμενη εβδομάδα, σε δοκιμαστική έκδοση.

Ενδιαφέρει επίσης: Vodafone: Δωρεάν χρόνος ομιλίας και εκπτώσεις στα πακέτα data

Οι συνδρομητές WIND που βρίσκονται σε Ιταλία και Ισπανία θα έχουν αυτόματα διαθέσιμα 1500’ από τις δύο χώρες προς Ελλάδα και τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ καθώς και 1500 MB από την Κυριακή 22/3 και για 30 ημέρες.

Το δωρεάν πακέτο 15GB, θα είναι διαθέσιμο για ενεργοποίηση από την Παρασκευή 20/3 έως και τις 31/3 με ισχύ 30 ημερών, μέσα από τις εφαρμογές myWINDApp (ή από το wind.gr), myQ App, myF2G App ενώ η υπηρεσία WIND ΟΝΕ Pro Voice conferencing ενεργοποιείται μέσω της φόρμας http://bit.ly/WIND_form.

Μέσα από τις ψηφιακές εφαρμογές myWIND, myF2G, myQ, οι συνδρομητές έχουν την δυνατότητα να διαχειρίζονται όλες τις συνδέσεις τους σε σταθερή, κινητή και καρτοκινητή, μέσα από το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή τους, εύκολα και γρήγορα από το σπίτι. Οι συνδρομητές μπορούν για όλα τα σταθερά & κινητά της οικογένειας ή της επιχείρησής τους:
• Να ελέγχουν το υπόλοιπο των συνδέσεών τους
• Να ανανεώνουν τον χρόνο ομιλίας στα καρτοκινητά τους
• Να αγοράζουν πακέτα ΜΒ, ομιλίας και SMS, να αλλάζουν πρόγραμμα, να ενεργοποιούν υπηρεσίες και
• Να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

Δελτίο Τύπου

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
2 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
Θοδωρής Χ.

Από σταθερό και ίντερνετ, μια χαρά, πιάνω πάνω από 91mbps. Από κινητή τηλεφωνία, τα χάλια της τα μαύρα. Είμαι σε πρόγραμμα συμβολαίου και από τις αρχές Ιανουαρίου είμαι χωρίς σήμα στο σπίτι, στα Γιαννιτσά. Η δικαιολογία τους είναι ότι υπάρχει πρόβλημα με μία κεραία και δεν γνωρίζουν πότε θα επισκευαστεί. Το μηνιαίο πάγιο, όμως, τρέχει κανονικά. Αναγκάστηκα να κάνω νέα σύνδεση, σε άλλον πάροχο, για να μπορώ να μιλήσω στο κινητό μου.

Χαράλαμπος

Γιατί κάποιος πρέπει να ενεργοποιήσει την υπηρεσία αυτή μέσω του app και δεν το κάνει η wind αυτόματα?

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα