Zebra SmartSight: Ρομπότ διαχειρίζεται τα ράφια των σούπερ μάρκετ

0

Σε όλους μας έχει τύχει να πάμε στο σούπερ μάρκετ και να βρίσκουμε πολλά άδεια ράφια. Ειδικά την περίοδο των γιορτών, όπου οι υπάλληλοι ούτε να ανασάνουν δεν προλαβαίνουν. Πρόκειται για συχνό πρόβλημα, ειδικά σε μεγάλα καταστήματα. Ωστόσο, η Zebra Technologies έχει τη λύση, και ακούει στο όνομα Zebra SmartSight.

Ολοκληρωμένη λύση οργάνωσης

Το Zebra SmartSight είναι μία υπηρεσία που συνδυάζει ένα έξυπνο ρομπότ, ειδικό λογισμικό και προηγμένες λύσεις διαχείρισης. Το ρομπότ περιφέρεται στους διαδρόμους του καταστήματος και ελέγχει την κατάσταση των ραφιών και των προϊόντων που εντοπίζει, χρησιμοποιώντας μία σειρά τεχνολογιών όπως το machine learning.

Το ρομπότ της Zebra SmartSight είναι σε θέσει να εντοπίζει προβλήματα απογραφής και έλλειψης προϊόντων, καθώς και λάθη στις τιμές ή στην τοποθέτηση των προϊόντων. Αν το ρομπότ εντοπίσει κάποιο πρόβλημα ενημερώνει τους υπεύθυνους για τη φύση του προβλήματος.

Χάρη στην τεχνολογία αυτοματισμού ΕΜΑ50 της Zebra, το ρομπότ συνδέεται με άλλα τμήματα και συστήματα του καταστήματος, όπως η αποθήκη και οι online παραγγελίες. Έτσι, μπορεί να προσφέρει στα καταστήματα που το χρησιμοποιούν ολοκληρωμένες λύσεις διαχείρισης αποθέματος.

Zebra SmartSight Super Market Robot Solution

Η χρήση ρομπότ σαν αυτό της Zebra SmartSight θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του προσωπικού που απαιτείται για την ολοκλήρωση εργασιών, όπως η αναπλήρωση του εμπορεύματος στα ράφια. Ωστόσο, ο ανώτερος αντιπρόεδρος τη Zebra, Joe White, ισχυρίζεται ότι δεν είναι πάντα εύκολο να βρεθούν εργαζόμενοι για να καλύψουν αυτές τις θέσεις.

Ο ίδιος αναφέρει ότι το Zebra SmartSight σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τους λιανοπωλητές να έχουν πάντα τα ράφια τους γεμάτα και να προσφέρουν πάντα στους πελάτες τους το καλύτερο. Έτσι, θα μπορούν να επικεντρωθούν σε άλλα θέματα, τα οποία αφορούν τα καταστήματα τους.

Τέλος, το Zebra SmartSight θα είναι διαθέσιμο μέσω συνδρομής και η εταιρεία αναλαμβάνει την επίλυση οποιουδήποτε προβλήματος προκύψει με το ρομπότ. Η έναρξη της υπηρεσίας έχει προγραμματιστεί για το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Πηγή

Σχόλια

avatar
  Παρακολουθήστε τα σχόλια  
Να ειδοποιηθώ όταν

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα