Έχουν συμπληρωθεί 24 ώρες από τη χθεσινή παρουσίαση της νέα έκδοση Android Ice Cream Sandwich και του Samsung Galaxy Nexus και όσοι δεν μπορέσατε να βρεθείτε μαζί μας στις 5:00 το πρωί έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε με την άνεσή σας το βίντεο με την παρουσίαση. Σε υψηλή ανάλυση μάθετε τι φέρνει το νέο “σάντουϊτς” […]
5 σημάδια στην οθόνη του κινητού που δεν πρέπει να αγνοήσεις ποτέ
Ghost touch, φουσκωμένη μπαταρία, πράσινες γραμμές και OLED rot: 5 προβλήματα οθόνης κινητού που χειροτερεύουν αν τα αγνοήσεις.
Χλωμο εως δυσκολο.. Μη σου πω ακατορθωτο.. Παιζει να βγει βεβαια καμια custon rom αλλα ακομα και αυτο δυσκολο. Το καλο ειναι οτι το εχουν πολλοι και μπορει οι devs να θελησουν να κανουν κατι… Αλλα το κινητο παροτι αντεχει η μνημη μου, η cpu του ειναι στο οριο για ICS.
Οι συσκευες που μπορούν να πάρουν gingerbread θα μπορούν να παρουν και το σάντουιτς.Αν θα το πάρουν εξαρτάται απο την κατασκευαστρια εταιρία(htc,samsung κτλ).Η cyanogenmod 9 θα βγεί μόλις η google δώσει την source του ics (συνήθως ενα μηνα μετα την κυκλοφορία του sdk).
Δεν εχω δει πιο αχαρη παρουσιαση!