Η Boeing αναπτύσσει ένα κινητό τηλέφωνο βασισμένο στο λειτουργικό σύστημα Android, το οποίο θα είναι ανταγωνιστικό προς τις συσκευές άλλων κατασκευαστών, προσφέροντας παράλληλα υψηλή ασφάλεια επικοινωνιών. O Roger Krone, πρόεδρος της Boeing Network & Space Systems, δήλωσε σε δημοσιογράφους, ότι πιθανώς θα είναι η πρώτη φορά όπου μια αεροδιαστημική και αμυντική βιομηχανία θα προσφέρει μια […]
5 σημάδια στην οθόνη του κινητού που δεν πρέπει να αγνοήσεις ποτέ
Ghost touch, φουσκωμένη μπαταρία, πράσινες γραμμές και OLED rot: 5 προβλήματα οθόνης κινητού που χειροτερεύουν αν τα αγνοήσεις.
Καλό το Βoeing αλλά πάω στοίχημα ότι τα τηλεφωνα της Sukhoi θα’ναι καλύτερα 🙂
Θα έχουν Android και θα κάνουν και τηλεφωνήματα; Σούπερ ανταγωνιστικά θα είναι. Ο ίδιος ο γερο-Μπόινγκ θα έχει ένα, άλλο ένα η γιαγιά, και στα γενέθλια των εγγονών θα γίνει μάχη για να παρατήσουν τα iphone και να πιάσουν στα χέρια τους τα τζαμποτζετόφωνα επειδή είναι “δώρο του παππού”.