Τα 10 GB data της COSMOTE μπορούν να καταναλωθούν από την Παρασκευή 05/06 στις 00:01 μέχρι και τη Δευτέρα 08/06 στις 23:59.
Μπορείς να ενεργοποιήσεις τα 10GB από την Δευτέρα 1/6 έως και τις 8/6 στις 22.00. Τα 10 GB μπορούν να καταναλωθούν από την Παρασκευή 05/06 στις 00:01 μέχρι και τη Δευτέρα 08/06 στις 23:59.
Η προφορά είναι διαθέσιμη για όλους τους συνδρομητές COSMOTE Οικιακού Συμβολαίου & ΚαρτοΣυμβολαίου, Εταιρικού Συμβολαίου & Cost Control, What’s up, Cosmokarta, Frog, Συμβολαίου Mobile Internet.
Τα GB του δωρεάν πακέτου καταναλώνονται μετά την κατανάλωση των GB από τα πακέτα datamenow και giga now day. Για τους συνδρομητές Kαρτοκινητής και ΚαρτοΣυμβολαίου: Στην περίπτωση πολλαπλών ενεργοποιημένων πακέτων δεδομένων προτεραιότητα στην κατανάλωση έχουν τα πακέτα που λήγουν πρώτα.
Εδώ οι περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες δεν έχουν κάρτα και βαράνε αναπάντητες γιατί οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα είναι από τις ακριβότερες, βάζεις 12€ κάρτα και σου την τρώει σε 20λεπτά ομιλίας τα Giga μας μάραναν, έτσι για να ανεβάζεις φωτογραφίες στα social media αφού δεν μπορείς να πάρεις τηλέφωνο…
Αυτοι που βαρανε αναπαντητες ειναι οι ιδιοι που μπορουν να δινουν κανα δεκαρικο τη βδομαδα για τσιγαρα.Το να βαζεις καρτα κ να μιλας χωρις καποιο πακετο δεν γινεται πουθενα ουτε εξωτερικο!Απο κει και περα το οτι στην Ελλαδα ειναι πανακριβα τα πακετα ομιλιας ιντερνετ κτλ ειναι πια επισημο απο ερευνας για λογαριασμο της Επιτροπης Ανταγωνισμου.
Η J.P. Morgan προβλέπει αύξηση το πολύ 50 δολαρίων στα iPhone 18 Pro, πολύ κάτω από τα 300 δολάρια που φοβόμασταν. Δες τι κρύβει η στρατηγική του Tim Cook.
Pixel 6, Moto G Stylus, OnePlus 10T, Xperia 5 V και Motorola Edge σταματούν να παίρνουν ενημερώσεις το 2026. Δες πότε λήγει το καθένα και τι να πάρεις.
Εδώ οι περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες δεν έχουν κάρτα και βαράνε αναπάντητες γιατί οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα είναι από τις ακριβότερες, βάζεις 12€ κάρτα και σου την τρώει σε 20λεπτά ομιλίας τα Giga μας μάραναν, έτσι για να ανεβάζεις φωτογραφίες στα social media αφού δεν μπορείς να πάρεις τηλέφωνο…
Αυτοι που βαρανε αναπαντητες ειναι οι ιδιοι που μπορουν να δινουν κανα δεκαρικο τη βδομαδα για τσιγαρα.Το να βαζεις καρτα κ να μιλας χωρις καποιο πακετο δεν γινεται πουθενα ουτε εξωτερικο!Απο κει και περα το οτι στην Ελλαδα ειναι πανακριβα τα πακετα ομιλιας ιντερνετ κτλ ειναι πια επισημο απο ερευνας για λογαριασμο της Επιτροπης Ανταγωνισμου.