Πιο εύκολη και οικονομική η ανάπτυξη εφαρμογών για iOS έναντι του Android

8

Η ανάπτυξη εφαρμογών για smartphones δεν είναι εύκολη υπόθεση για τις εταιρείες οι οποίες επιθυμούν το καλύτερο αποτέλεσμα το συντομότερο δυνατόν. Έρευνα σχετικά με το ποιά πλατφόρμα είναι η καλύτερη για αυτή τη δουλειά έδειξε την υπεροχή του iOS έναντι του Android.

Η εταιρεία Infinum, πραγματοποίησε έρευνα επάνω σε δικά της projects και για τις δυο πλατφόρμες, με τις ομάδες των developers να καταγράφουν το χρόνο που χρειάστηκαν για να φέρουν εις πέρας το κάθε project καθώς και τις χιλιάδες γραμμές κώδικα που συνέταξαν για να αναπτύξουν τις ίδιες εφαρμογές για iOS και Android.

Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά μιας και για την ανάπτυξη ενός Android Application χρειάστηκαν να συνταχθούν 38% περισσότερες γραμμές κώδικα και 28% περισσότερες ώρες εργασίας. Συνεπώς, περισσότερος κόπος και μεγαλύτερο κόστος για την εταιρεία αφού θα πρέπει για τις ίδιες εφαρμογές, να πληρώσει περισσότερα χρήματα τους developers και να χρειαστεί περισσότερο χρόνο παράδοσης της εφαρμογής στον πελάτη.

Όπως είναι φυσικό, πολλοί θα αναρωτιούνται τους λόγους για αυτά τα αποτελέσματα, με το πρόβλημα να ξεκινάει από την ποσότητα του κώδικα που απαιτείται να συνταχθεί. Οι Android εφαρμογές συντάσσονται σε Java, η οποία ναι μεν είναι πιο στρωτή και ορθολογική στη σύνταξη έναντι της Objective-C και της Swift, με αποτέλεσμα για να λειτουργήσει κάποιο στοιχείο μέσα στην εφαρμογή πρέπει ο developer να αφιερώσει περισσότερο χρόνο για να γράψει περισσότερες γραμμές κώδικα και να διορθώσει ακόμα περισσότερα bugs τα οποία πιθανόν να προκύψουν.

Οι εξομοιωτές που υπάρχουν σε Android, για να δοκιμάζεται η εφαρμογή σε ένα εικονικό περιβάλλον ίδιο με το περιβάλλον χρήσης ενός smartphone πριν χρησιμοποιηθεί σε τελική μορφή, είναι πιο αργοί σε σύγκριση με αυτούς για iOS. Ως αποτέλεσμα έχουμε την καθυστέρηση της όλης ανάπτυξης του application. Πρόβλημα υπάρχει και με το αιώνιο πρόβλημα στον κόσμο του Android που ακούει στο όνομα Fragmentation, καθώς η εφαρμογή πρέπει να δοκιμαστεί για πολύ περισσότερες συσκευές, οι οποίες δεν έχουν την ίδια έκδοση Android, προσπαθώντας να λυθούν ακόμα περισσότερα προβλήματα που πιθανόν να εμφανιστούν. Επιπλέον προβλήματα προκύπτουν και με την XML η οποία πρέπει να γραφτεί πληκτρολογώντας τον κώδικα με τις τεχνικές που εφαρμόζονται να υπάρχουν σε πολύ μικρότερο βαθμό στο iOS.

Η έρευνα αυτή αναδικνύει το μεγαλύτερο “εχθρό” για τις εταιρείες που αναπτύσσουν εφαρμογές για πλατφόρμες smartphones, μιας και το χάσιμο χρόνου και χρήματος είναι αυτό που δε θέλουν όχι μόνο για τη ασφαλή λειτουργία τους σαν επιχειρήσεις αλλά και για την ικανοποίηση των πελατών οι οποίοι συνήθως δε δίνουν μεγάλη διορία αποπεράτωσης ενός project. Αναλογιζόμενοι το ότι η ανάπτυξη ενός application για iOS απαιτεί 500 ώρες εργασίας, ενώ για Android 650 ώρες εργασίας, δείχνει τη σοβαρότητα της κατάστασης και των προβλημάτων που πρέπει να λυθούν.

apps easier cheaper iso than android 1

Πηγή

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
8 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
Nick

Αυτό είναι καθαρά θέμα των Linux και macintosh πάντως αν και ξοδεύουν παραπάνω τους συμφέρει Android διότι είναι και οι πιο πολλοί κάτοχοι οπότε παραπάνω χρήματα…

Παναγιώτης

Σε ώρες ίσως είναι πιο λίγες για το ios (αν και μπαρούφες λένε…)
Σε θέμα χρημάτων όμως η ανάπτυξη σε Android είναι σίγουρα η καλύτερη λύση…
Αν αναλογιστούμε οτι ένας imac κοστίζει 3 με 4 φορές παραπάνω απο ένα καλό pc.
+ το ότι στο ios πεέπει να πληρώνεισ 99 δολάρια ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, ενω στο Android 25 δολάρια και τέλος !!!
Οπότε η αποψη μου ειναι οτι καλύτερα σε Android.
Βέβαια με εναν hackintosh με intel επεξεργαστή δουλέυεις και σε Android και σε iOS

azriel84

Καλύτερα σε Android για τους developers ναι, επειδή το Play store και οι Android χρήστες πληρώνουν καλά… ε ρε τι άλλο θα ακούσω. H διαφορά των δύο stores αν είσαι developer είναι απλά χαοτική. Κάνεις εφαρμογή για iOS και αν πετύχεις θα βγάλεις και χρήμα. Στο Android το κάνεις λόγω μεριδίου αγοράς αλλά από €€ πιο γρήγορα θα μας τα δώσει ο Τσίπρας παρά η Google…

Haris

” Αν αναλογιστούμε οτι ένας imac κοστίζει 3 με 4 φορές παραπάνω απο ένα καλό pc. ”

Στείλε μας τις πηγές σου…..

Νομίζω ότι το σκεπτικό σου Παναγιώτη είναι πολύ επιφανειακό και επιπόλαιο: Δε λαμβάνεις υπόψιν:
1) την αξία ενος μηχανήματος στο χρόνο.
2) τις διαφορές στο support για developer accounts
3) το σύνολο των έξοδων για αγορά λογισμικού κτλ (π.χ. τα Windows δεν είναι free)
4) το κοινό που απευθύνεσαι
5) τη πιθανότητα αγοράς ή εγκατάστασης της εφαρμογής
6) τον τρόπο προώθησεις μέσα απο τα stores
κτλ…..

Ο καθένας επιλέγει με βάση κάποια κριτήρια. Δεν υπάρχει καλύτερο ή χειρότερο. Για κάθε περίπτωση υπάρχει το ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟ.

🙂 Φιλικά, Χάρης

thanoik

για τα windows phone είναι τοσο δυσκολο να φτιαξουν εφαρμογες και δεν ασχολούνται πολύ οι developers η ότι δεν παιρνουν τοσα χρηματα αναλογα με του χρηστες που χρησιμοποιουν windows phone?

Sotiris

Thanoik, ο βασικότερος λόγος είναι οτι δεν έχουν μεγάλο αγοραστικό κοινό τα wp με αποτέλεσμα να μην προσβλέπουν οι developers σε οικονομικό κέρδος είτε επειδή αν βάλουν την εφαρμογή του επι πληρωμή δεν θα την αγοράσουν πολλοί είτε επειδή οι διαφημίσεις δεν θα έχουν νόημα αν δεν τις δούν και τις κλικάρουν πολλοί. Θεωρητικά είναι πιο εύκολο να γράψεις μια εφαρμογή σε windows phone παρά σε android αλλά δεν θεωρούν οτι έχουν κέρδος με το να ασχοληθούν να την γράψουν για wp όπως είπα και παραπάνω. H Ms κάνει προσπάθειες να τους προσεγγίσει αλλά προς το παρόν έχει πενιχρά αποτελέσματα όσο τα ποσοστά της στο market share δεν αυξάνονται.

thanoik

@sotiris σε οκ με καλυψες

giorgeee

@sotiris Συμφωνώ σχετικά με το αγοραστικό κοινό.
Θεωρητικά είναι το ίδιο να γράψεις εφαρμογή, είτε σε android είτε σε windows phone. Στην πρώτη περίπτωση σε java στη δευτερη σε .net framework. Οι διαφορές μεταξύ τους εντοπίζονται κυρίως στον τρόπο δημιουργίας του UI.

Το μόνο που δεν έχω καταλάβει ακόμη είναι που το πάει η microsoft με την εξαγορά της xamarin https://www.xamarin.com/ όπου και μπορείς να γράψεις εφαρμογές για iOS & android με .net framework και γλώσσα της επιλογής σου.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα