Final Fantasy XVI: Τα γραφικά στο trailer ήταν κατώτερα από το τελικό προϊόν

0

Για πολλούς η αποκάλυψη του Final Fantasy XVI στο PlayStation 5 Showcase ήταν μία μεγάλη έκπληξη. Όμως, αρκετοί ήτα αυτοί που παρατήρησαν πως αν και αρκετά καλά, τα γραφικά του παιχνιδιού δεν ήταν σε τόσο ανεβασμένο επίπεδο, κυρίως αν τα συγκρίνει κάποιος με τα τελευταία παιχνίδια της σειράς, όπως το Final Fantasy VII Remake και το Final Fantasy XV.

Στη διάρκεια του Tokyo Game Show ο παραγωγός του Final Fantasy XVI, Naoki Yoshida, μας εξήγησε πως σχεδόν τίποτα από αυτά που είδαμε στο trailer δεν είχε τελειοποιηθεί, ή τουλάχιστον δεν είχε φτάσει στο επίπεδο που θα είναι όταν κυκλοφορήσει το παιχνίδι. Όμως, παρόλα αυτά, το studio ήθελε να κυκλοφορήσει ένα trailer αποκλειστικά και μόνο με σκηνές μέσα από το παιχνίδι και όχι με pre-rendered CGI.

Συγκεκριμένα, ο Yoshida δήλωσε:

Αυτή τη φορά καταβάλλαμε μεγάλη προσπάθεια. Μία εκπληκτική pre-rendered ταινία με το λογότυπο του παιχνιδιού ήταν κάτι που δε θέλαμε να κάνουμε αυτή τη φορά. Θέλαμε να δείξουμε όσο το δυνατόν περισσότερες in-game σκηνές σε πραγματικό χρόνο, αλλά χρονικά ήταν κάτι πολύ δύσκολο.

Δεν τελειοποιήσαμε σχεδόν καθόλου αυτές τις σκηνές. Ήταν αρκετά δύσκολο. Ειδικά επειδή ο τίτλος θα συγκρίνεται με άλλους τίτλους που κυκλοφορούν ήδη. Ακόμα και έτσι, αν θέλαμε να κυκλοφορήσουμε μόνο ένα pre-rendered trailer, τότε ο οι άνθρωποι θα έλεγαν ότι θα κυκλοφορήσει το 2035!

Πάντως, είναι οι μεγάλες καθυστερήσεις στους τίτλους της σειράς είναι κάτι που η ίδια η Square Enix έχει κάνει ως “παράδοση” πλέον, την οποία ελπίζει να σπάσει με την κυκλοφορία του Final Fantasy XVI. Μένει να δούμε μόνο αν θα μπορέσει τελικά να ξεπεράσει τα δικά της προβλήματα.

Πηγή

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα