Έκθεση GfK: Πως χρησιμοποιούμε τα κινητά μας στα καταστήματα λιανικής

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα κινητά μας τα χρησιμοποιούμε πολύ συχνά όταν πρόκειται να ψωνίσουμε online. Η εισβολή τους όμως σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας δεν θα μπορούσε να μην επηρεάσει το πως φέρονται οι καταναλωτές όταν ψωνίζουν σε κανονικά καταστήματα. Η GfK πραγματοποίησε μια έρευνα σε χρήστες κινητών από 23 χώρες για το πως χρησιμοποιούν τις mobile συσκευές στα καταστήματα.

Τα αποτελέσματα έχουν πραγματικά ενδιαφέρον καθώς οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι όταν βρίσκονται μέσα σε ένα κατάστημα χρησιμοποιούν το κινητό τους κυρίως για να συγκρίνουν τις τιμές και να πάρουν τη συμβουλή ενός φίλου ή συγγενή για την επικείμενη αγορά. Επίσης, ένα σημαντικό ποσοστό απάντησε ότι χρησιμοποιεί το κινητό για να φωτογραφίσει πράγματα που ίσως αγοράσει στο μέλλον. Μεταξύ των απαντήσεων ήταν ότι σκανάρουν barcodes ή QR codes και ότι αγοράζουν το προϊόν μέσω κάποιου app ή website.

Σχεδόν οι μισοί ηλικίας 20-29 συγκρίνουν τις τιμές online, ενώ οι άντρες είναι πολύ πιο ενεργοί από τις γυναίκες με ποσοστά 42% και 37% αντίστοιχα. Η πιο ενεργή ομάδα που συγκρίνει τις τιμές ενώ είναι στο κατάστημα είναι οι ηλικίες 20-29 με 49%, ενώ ακολουθούν 15-19 και οι 30-39 με 45%.

Όσον αφορά στις χώρες, η N. Κορέα, η Κίνα και η Τουρκία είναι αυτές που κοιτάζουν περισσότερο τις τιμές online, ενώ βρίσκονται στο κατάστημα με ποσοστά 59%, 54% και 53% αντίστοιχα. Στις τελευταίες θέσεις είναι Ουκρανία (11%), Ν.Αφρική (15%) και Ινδία (17%).

Σχόλια

  • πλέον εδώ και μερικά χρόνια δεν πάω σε κατάστημα, κάνω αγορές μόνο από έξω να μην τρώνε το φπα δικοί μας κλέφτες (αφού αποφάσισαν να μας ξεσκισουν όπου μπορώ δεν δίνω ούτε δραχμή)

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Λορένα Σιούτη

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.