Όπως ήταν αναμενόμενο, η Huawei ξεκίνησε την προώθηση των P30 και P30 pro. Σύμφωνα με εικόνες που διέρρευσαν, στόχος της διαφημιστικής καμπάνιας, είναι το να δοθεί έμφαση στην νέα κάμερα των συσκευών. Αυτό που γνωρίζουμε ως τώρα, είναι πως τα Huawei P30 και P30 pro, θα έχουν “pericsope-style” κάμερα η οποία θα βοηθήσει την super-zoom τεχνολογία. Έτσι λοιπόν, κινούμενη βάσει της λογικής, η Huawei αποφάσισε να επενδύσει στο συγκεκριμένο χαρακτηριστικό, προκειμένου να διαφημίσει σωστά το νέο της προϊόν.
Όμως μάλλον έγινε ένα λάθος στην επιλογή των φωτογραφιών, καθώς όπως έγινε γνωστό μέσω της ιστοσελίδας, gadgetmatch, κάποιος χρήστης εντόπισε μερικές από τις φωτογραφίες που φέρεται να είναι μέρος της διαφημιστικής καμπάνιας της Huawei, στο διαδίκτυο. Αυτό που προκύπτει, είναι πως μερικές από τις φωτογραφίες είναι κομμάτια, που ανήκουν στο portfolio επαγγελματία φωτογράφου. Η φωτογραφία με το ηφαίστειο που βλέπετε στην αρχή του άρθρου ανήκει στον φωτογράφο Tom Pfeiffer και τραβήχτηκε το 2009.
Να σημειώσουμε, πως η Huawei δεν είναι η πρώτη εταιρεία, που ακολουθεί αυτή την τακτική. Στο παρελθόν κι άλλες εταιρείες, προκειμένου να διαφημίσουν τις νέες δυνατότητες που παρέχουν τα προϊόντα τους, έχουν χρησιμοποιήσει DSLR αντί για κάμερα κινητού. Ωστόσο, ίσως δούμε την καμπάνια να αλλάζει τελευταία στιγμή.
Χαχαχσχαχσχα γελοιοι! Παντως η φοτο με το φεγγαρι που εχει ανεβει εδω και μερες ειναι σαν να τραβηχτηκε με την panasonic p900. Αν οντως ειναι απο την huawei μπραβο.
τα γραψα σε προηγούμενο αρθρο το πρωι οτι δεν υπάρχει Σωτήρια για τους συγκεκριμένους κινεζους τη στιγμή που κάθονται και φτιάχνουν soc για να τρώει μονιμα σκονη απο τους snapdragon αντι να εξελίξουν μια οθόνη και να μην ξεφτυλιζονται απο την κάθε τυχαρπαστη Lg που τους διέσυρε