Σκίζει το Android στο τρίτο τρίμηνο του 2012, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IDC, καθώς εμφανίζεται να κατέχει πλέον το 75% της αγοράς των Smartphones, πουλώντας ούτε λίγο, ούτε πολύ 136 εκατομμύρια συσκευές σε ένα μόλις τρίμηνο, αγγίζοντας επίπεδα ρεκόρ. Το iOS περιορίστηκε στο 14.9% της αγοράς με την τρίτη και τέταρτη θέση να ανήκουν […]
5 σημάδια στην οθόνη του κινητού που δεν πρέπει να αγνοήσεις ποτέ
Ghost touch, φουσκωμένη μπαταρία, πράσινες γραμμές και OLED rot: 5 προβλήματα οθόνης κινητού που χειροτερεύουν αν τα αγνοήσεις.
το linux στα κινητα τι ειναι;
@cr4 : meego ,maemo ,backtrack κ.α. .Ενα φιλαρακι μου που εχει το ν900 εχει κανονικα τερματικο οπως και μια κανονικη διανομη λινουζ
Αξία θα έχει να δούμε πως θα είναι η κατάσταση στο 4ο τρίμηνο, όπου ουσιαστικά θα παίξουν παραπάνω οι iOS και Windows 8 συσκευές.
το staτ counter γιατι δειχνει αλλα αποτελεσματα;;;;;;
Αναμενόμενα τα νούμερα. Πιστεύω πάντως πως με τα win8 θα ξαναμπεί η micro στο παιχνίδι.
Ναι αναμενουμε τεταρτο τριμηνο με Nexus 4 να δουμε που θα φτασει…χαχαχα
με τοσο πολεμο και απαξιωση στο συμπιαν απορω πως ακομα υπαρχει. βεβαια θα ζει και θα βασιλευει καθως μια εκδοση οπως αυτη της belle fp2 απλα δεν παιζεται, οσο και αν προσπαθουν να το θαψουν καθως δεν εξυπηρετει τα συμφεροντα μερικων !!!!!!!!