Smartphones

iPhone 12: Προβλήματα στην οθόνη OLED αναφέρουν οι χρήστες

Εδώ και μερικές εβδομάδες αρκετοί κάτοχοι του iPhone 12 αναφέρουν προβλήματα στη λειτουργία της οθόνης OLED. To πρόβλημα φαίνεται πως είναι κάποια pixels στην οθόνη τα οποία είτε μένουν ενεργά είτε δεν ενεργοποιούνται καθόλου.

Από τον Νοέβριο του 2020 υπάρχει ένα μεγάλο thread στη σελίδα του forum των κατόχων Apple iPhone, με αρκετούς κατόχους του iPhone 12 να υποστηρίζουν ότι ακόμα και η αλλαγή συσκευής δε στάθηκε αρκετή ώστε να λυθεί το πρόβλημα. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι έλαβαν την οδηγία να αναμένουν ένα update, καθώς φαίνεται πως είναι ένα πρόβλημα που προκύπτει από το λογισμικό και όχι από το hardware.

Πάντως, τα προβλήματα παραμένουν, καθώς οι νεότερες αναφορές δείχνουν ότι η αναβάθμιση του λειτουργικού δεν το έχει διορθώσει. Έχουν εμφανιστεί κάποιες προτάσεις για το πώς θα μπορούσε να απαλλαγεί κανείς από το πρόβλημα, αλλά όλες δείχνουν να λειτουργούν προσωρινά και να μην το εξαλείφουν εντελώς.

Εάν είστε κάτοχος του iPhone 12 και αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την οθόνη, γράψτε μας ένα σχόλιο παρακάτω.

Επεξεργάστηκε την 3 Φεβρουαρίου 2021 12:40

Σχόλια

  • Έχω το πρόβλημα σε 12 pro. Φαίνεται αρκετά έντονα όταν είμαι σε απόλυτο σκοτάδι και βλέπω κάτι που εχει μαύρο. Έχω τη συσκευή για πάνω από 1 μήνα στην κατοχή μου. Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με εγγύηση κλπ?

    • Πήγαινε σε έναν επίσημο αντιπρόσωπο και ρωτα τι μπορείς να κανείς αφού τους δείξεις το πρόβλημα .

      Στα του άρθρου τώρα . Τα προβλήματα υπάρχουν στα 12 αρια (δεν διάβασα πρόβλημα σε pro μοντέλα εκτός της περίπτωσης του φίλου από πάνω ) .
      Στα 12 αρια η οθόνες δεν είναι Samsung όπως είναι στα pro μοντέλα με ότι αυτό συνεπάγεται .
      Θεωρώ πως από κει ξεκινάει το όλο πρόβλημα .

  • Όποιος έχει πρόβλημα το πάει σε ένα επίσημο κατάστημα iStorm Και γίνεται άμεση αντικατάσταση με καινούργιο τηλέφωνο όχι αλλαγή οθόνης

    • iStorm ή μήπως εννοείς απο το κατάστημα που έγινε η αγορά? Εγώ το έχω αγοράσει απο μεγάλυ αλυσίδα. Μήπως πρέπει να απευθυνθώ στην αλυσίδα ή στον επίσημο εισαγωγέα (isquare)?

      • Καλησπέρα...κ γω έχω το ίδιο πρόβλημα...κ την ίδια απορία...να πάω στην αλυσίδα η σε istorm

    • Καλησπέρα στην συζήτηση λέγομαι Άλκης

      Δεν είμαι κάτοχος iPhone αλλά είμαι κάτοχος iPad και επίσης είμαι άτομο με πρόβλημα όρασης εγώ θα πω μόνο την ταπεινή μου γνώμη μην μπλέκετε με καινούργιες συσκευές αν έχετε να κάνετε κάτι με τις παλιές αν όσοι έχετε το iPhone 11 καλύτερα συνεχίστε με αυτό γιατί εάν έχουνε αλλάξει την οθόνη όπως γράφουν εδώ πέρα κάποιοι και δεν είναι σωστή για το iPhone για το λειτουργικό με τον οποίο τρέχει μπορεί να μη γίνεται να βελτιωθεί εγώ επειδή χειρίζομαι περισσότερο iPad από την Apple δεν εκφέρω γνώμη για iPhone απλά η κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι για τηλέφωνο να μην καιγόμαστε πάρα πολύ

  • Έχω φέρει το pro από ΗΠΑ (μέσω deals365), παρτίδα Οκτωβρίου 2020 (DK).

    Ευτυχώς δεν έχω κάποιο πρόβλημα flickering, dimming, αποχρωματισμού ή πρασινίλας.

    • Νίκο κράξε κραξε notch τελικά I phone με notch πήρες !

      Πες αλήθεια όμως .
      Αφότου το δούλεψες το τηλέφωνο σε προβλημάτισε κάπου η εγκοπή !
      Προσωπικά ούτε που νοιάζει εμένα .

      Καλορίζικο .

      Υ.Γ Και το δικό μου pro max δεν παρουσιάζει κάτι αντίστοιχο

  • Κάτοχος 12 pro max όταν μπαίνεις από ανοιχτόχρωμο φόντο στο μεσετζερ πχ με night mode και αλλάζει σε απότομο μαύρο, στα πλαγιά κάνει flickering( μια γραμμή στην άκρη της οθόνης σα φλας) .. ακριβώς το ίδιο γίνεται και σε αλλ 12 pro max από όσο έχω δει, και σε 11 pro max.. εκανα τα πάντα για αντικατάσταση αλλά το μόνο π επέτρεπαν είναι στην info quest που ξέρουμε ότι παίρνεις ανακατασκευασμένο.. όποτε δεν αξίζει. Περιμένω να αλλάξει όπως είπαν με το καινούργιο λογισμικό αλλά μέχρι τώρα τπτ! Κανένας άλλος με το ίδιο πρόβλημα;

    • το δοκίμασα τώρα μόλις από ολόλευκο φόντο στο techblog με swipe (κατευθείαν δηλαδή ) στις επαφές όπου έχω ενεργοποιημένο dark mode και δεν διαπίστωσα κάτι (ευτυχώς δηλαδή )
      τι να πω λογικά είναι θέμα λογισμικού γιατί αν ήταν hardware θα το έκανε και στο δικό μου ..

      • ουτε εμένα το κάνει έτσι, καλύτερα να βάλεις ένα ανοιχτό φόντο στην αρχική οθόνη και να μπεις σε μια εφαρμογή με νταρκ μοουντ! Μακάρι πάντως να μη στο κάνει

  • Αντιμετωπίζω Κ εγώ πρόβλημα με το iPhone 12. Η οθόνη έχει ένα κίτρινο φίλτρο μονίμως, τα χρώματα δεν είναι άσπρα και φωτεινά. Μίλησα με την απλ μου είπαν ότι αυτή η κιτρινιλα είναι μέσα στα επιτρεπτά όρια οθόνης και δεν γίνεται αντικατάσταση . Ότι ναναι δηλαδή, τόσα λεφτά. Έχω κάνει όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις ( True Tone night sight κλπ) αλλά το πρόβλημα παραμένει. Αντιμετωπίζει κάποιος αλλά ο παρόμοιο πρόβλημα ;

    • Θα έπρεπε να πάτε στο 12 pro max. Είμαστε premiun brand κυρία Κελεσίδου. Οφείλετε αγόγγυστα να εκταμιεύετε ποσά για να έχετε το προνόμιο να αγγίζετε νυχθημερόν το φωτεινό δαγκωμένο μηλαράκι!
      Get it over. Selfarete k ποστάρετε ινστα.Όλα Καλά!!!!
      Apple rules , αναβαθμίστε άμεσα !!!

      • Ρε παιδιά ποιος λέει τα προβλήματα στην οθόνη δεν υπάρχουν στα pro?? Αν δεν είμαστε σίγουροι για κάτι δεν το αναφέρουμε. το εχω αλλάξει 2 φορές η τρίτη μου έκατσε οκ προς το παρόν δλδ. Επίσης το οτι θα σας το αλλάξουν δεν σημαίνει οτι αυτό που θα σας δώσουν δεν θα το παρουσιάσει το πρόβλημα με τα πιξελς

    • Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με iphone 12 pro max, πραγματικά κλαίω τα λεφτά και η apple δεν το αλλάζει ενώ είναι στην εγγύηση. Επίσης έχω στείλει και φωτογραφίες δίπλα σε ίδιο μοντέλο σε εκθεσιακό από μεγάλες αλυσίδες και το δικό μου είναι διαφορετικό.

  • Καλησπερα, ειχα παρομοιο προβλημα με τα παραπανω. Επαιζε η οθονη σε διαφορες εφαρμογες. Η συσκευη ηταν αγορασμενη 1 μηνα απο γνωστη αλυσιδα καταστηματων. Απευθυνθηκα σε αυτους κ μου ειπαν οτι αντιπροσωπος στην ελλαδα ειναι η infoq.... στο Ρεντη. Μιλησα μαζι τους λοιπον κ πηγα την συσκευη για τεχνικο ελεγχο. Ανεφερα τα προβληματα την επομενη μερα με καλεσαν οτι ειναι ετοιμο παραλαμβανω την συσκευη την ενεργοποιω λοιπον το ιδιο προβλημα. Ενημερωνω την infoq... μου λεει ο τεχνικος (ευγενεστατος) το περασα απο on line διαγνωστικα της Apple και δεν βρηκα κατι. Λειτπυργω το κινητο λιγες μερες κανει παλι τα δικα το βιντεοσκοπω με αλλη συσκευη τους το στελνω κ μου ειπαν οτι ναι εχει προβλημα . Το ξαναπαω αλλαζουμε οθονη ετοιμο μου λενε οι τεχνικοι (αμεση ανταποκριση σε 3 ωρες ετοιμο) με λιγη πιεση βεβαια . Την επομενη μερα παλι τα ιδια η οθονη εδινε πονο εκανε τα δικα της. Τωρα ειπαν οτι παρηγγειλαν ανταλακτικο τι ανταλακτικο ενας θεος ξερει. Ακομα περιμενω απαντηση. Επισης φημες λενε οτι η ιδια η κατασκευαστρια εταιρια του κινητου εχει ενημερωσει αντιπροσωπους για πιθανα προβληματα στα 12 αρια. Αυτα ηξερα σας τα 'πα και σας ευχαριστω .

    • πρεπει να ζητησεις-απαιτησεις αντικατασταση συσκευης...Δεν προκειται να φτιαξει αλλιως...

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Νίκος Καϊμακάμης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.