Μόλις τώρα έλαβα ενημέρωση από το Γραφείο Τύπου της Vodafone ότι έρχεται το iPhone 3GS στις 31 Ιουλίου: “Η Vodafone λανσάρει στην Ελλάδα το iPhone 3GS, τo πιο γρήγορο και ισχυρό iPhone, στις 31 Ιουλίου 2009.” Όσοι έχετε κάνει online αίτηση έχετε ενημερωθεί ότι θα έρθει σε 15 ημέρες, αλλά να σας πω την αλήθεια […]
5 σημάδια στην οθόνη του κινητού που δεν πρέπει να αγνοήσεις ποτέ
Ghost touch, φουσκωμένη μπαταρία, πράσινες γραμμές και OLED rot: 5 προβλήματα οθόνης κινητού που χειροτερεύουν αν τα αγνοήσεις.
Ελπίζω να το φέρει και η Cosmote :S
Για να δούμε πως ακριβώς θα γίνει η μετάβαση από το 3G στο 3GS. Η Vodafone θα μπορέσει να τους εξυπηρετίσει όλους στις 31 Ιουλίου;
Η Cosmote πότε θα το φέρει, δεν δίνει αποκλειστικότητες η συνεργασία του ομίλου OTE με την Deutsche Telekom?
Το φέρνει και η Cosmote 31 Ιουλίου https://techblog.gr/mobile/cosmote-iphone-3gs-5332/