Ανακοινώθηκε για την αγορά της Ολλανδίας, θα θέλαμε όμως να το δούμε και εδώ. Είναι το LG Optimus Black σε λευκό χρώμα και ονομάστηκε Optimus White. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν αλλάζουν και με την φωτεινότερη οθόνη σε smartphones τεχνολογίας NOVA, Optimus White θα έπρεπε να το αποκαλούν από την αρχή. Δείτε το βίντεο παρουσίαση του […]
Το Galaxy S27 Pro θέλει να γίνει Ultra — και έχει τα στοιχεία να το κάνει
Το Galaxy S27 Pro φέρεται να αποκτά Privacy Display, οθόνη 6,47 ιντσών και μπαταρία 5.000mAh. Δείτε τι αλλάζει στο νέο premium μοντέλο της Samsung.
Αν και δέν μου αρέσει σάν συσκευή το λευκό της δίνει αλλη χάρη!!!
Ειναι πολυ ωραιο μου αρεσει πολυ!! Μπορω να ρωτησω αν ξερει καποιος να πει το ποτε θα βγει και το sony ericsson xperia neo? ευχαριστω!
Δεν γνωρίζουμε κάτι συγκεκριμένο για το Neo. Πριν λίγες ημέρες κυκλοφόρησε το Arc και αμέσως μετά περιμένουμε τα Xperia Play και Xperia Pro.
Πολυ ομορφο σε ασπρο
Υπαρχουν πληροφοριες αν θα ερθει Ελλαδα????
Αντε να κυκλοφορισει και να βρουμε σε ebay τη λευκη προσοψη.Ουτε εγω που το εχω το περιμενα να εινα τοσο μαματο.Αν παρει και ice cream θα πεταει.
JohnLi, δεν έχουμε κάποια πληροφορία. Προς το παρόν διαθέτουν το μαύρο χρώμα.
Τι να παρει???? 😀
Εδω ακομα λανσαρει κινητα με γιουρτι και θες παγωτο?
Αν παρει σε κανα χρονο++ να ειναι ευχαρηστημενοι οι αγοραστες του.
Τα θετικα ειναι οτι ειναι ομορφο, και με ωραια οθονη και με καλη τιμουλα.
Τα αρνητικα ειναι 2…. μονοπυρινο…… και LG………
Μοιάζει αρκετά μπορώ να πω με το λευκό iphone 4…
να το παλι δηλαδη ρε Κωστα μετα φταιμε εμεις που κραζουμε????????????????