Μετά τα Nokia Asha 309 και Asha 308 η Nokia ανακοίνωσε σήμερα δύο νέα κινητά με το λειτουργικό σύστημα S40. Ο λόγος για το Asha 205 και το Nokia Asha 206 τα οποία θα κυκλοφορήσουν και σε εκδόσεις που θα δέχονται δύο κάρτες SIM. Και τα δύο μοντέλα έχουν οθόνη 2.4 ιντσών ανάλυσης 320×240 pixels, […]
5 σημάδια στην οθόνη του κινητού που δεν πρέπει να αγνοήσεις ποτέ
Ghost touch, φουσκωμένη μπαταρία, πράσινες γραμμές και OLED rot: 5 προβλήματα οθόνης κινητού που χειροτερεύουν αν τα αγνοήσεις.
Το λευκο 206 ειναι ενα πραγματικα ομορφο κινητο.
Ευτυχως που η nokia βγαζει ακομη απλα κινητα και οχι μονο smartphones.
σιγά την μπαταρία. εμένα το GS3 κρατάει μια ολόκληρη μέρα. beat that ! 😛
ποτε με το καλο απο τα μερη μας??
Πολύ όμορφα, ελπίζω να βγούν στην σωστή τιμή. Μια καλή επιλογή για όποιος αρκείται σε κάτι πιο απλό αλλα όχι πολύ απλό..
Τζάμπα με πώρωσες… στο gsmarena γράφει ότι δεν έχουν wifi! Πάντως η μπαταρία 1100mAh είναι τουλάχιστον εντυπωσιακή για κινητό τηλέφωνο.
bg, Πάω να το ψάξω τώρα και σε ενημερώνω άμεσα.
Ναι έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν έχω ιδέα που το είδα αυτό γραμμένο! Δεν έχουν Wi-Fi μόνο Bluetooth. Βέβαια μην έχεις σαν Βίβλο το GSMArena έχουν κάνει αυτοί κάτι Λαθάρες! Anyway, συγνώμη για την αναστάτωση! 🙂
https://press.nokia.com/wp-content/uploads/mediaplugin/doc/4-3-2-1-nokia-asha-205-data-sheet.pdf
https://press.nokia.com/wp-content/uploads/mediaplugin/doc/2-1-nokia-asha-205-dual-sim-data-sheet.pdf
https://press.nokia.com/wp-content/uploads/mediaplugin/doc/2-1-nokia-206-dual-sim-data-sheet.pdf
https://press.nokia.com/wp-content/uploads/mediaplugin/doc/2-1-nokia-206-data-sheet.pdf
To 206 είναι ο ορισμός της απλής και απέρριτης ομορφιάς.