Μόνο πεθαμένο δεν μπορεί να θεωρηθεί το λειτουργικό σύστημα Symbian. Η Nokia παρουσίασε την τεχνολογία Nokia Car Mode που επιτρέπει τη σύνδεση smartphones με λειτουργικό σύστημα Symbian Belle, σε μελλοντικά συμβατά συστήματα ήχου και navigation αυτοκινήτου (in-car) και χρήση του περιεχομένου του κινητού στη μεγάλη οθόνη αφής του αυτοκινήτου. Η τεχνολογία-υπηρεσία Nokia Car Mode περιλαμβάνει […]
5 σημάδια στην οθόνη του κινητού που δεν πρέπει να αγνοήσεις ποτέ
Ghost touch, φουσκωμένη μπαταρία, πράσινες γραμμές και OLED rot: 5 προβλήματα οθόνης κινητού που χειροτερεύουν αν τα αγνοήσεις.
ξεχασατε να βαλετε και το νοκια Ν9 🙂 https://www.allaboutmeego.com/news/item/13265_Nokia_Car_Mode_application_rev.php
Σε ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση! Το συμπλήρωσα στο άρθρο 😀
Η ΝΟΚΙΑ είναι ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ. Μόνο αυτό έχω να μπω. Καλά το Belle αιώνες μπροστά…
Τσαμπα χαραμιστηκε η Nokia με το Windows phone. Μια χαρα ειναι οι νεες εκδοσεις του Symbian.
Ποιο Symbian ρε παιδιά έχει πεθάνει τι να λέμε. Πολύ πίσω.
θα θέλατε να είχε πεθάνει !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
το symbian επιστρέφει και μάλιστα δυναμικά
οντωσ εχει πεθανει ηδη πουλησα ολα τα νοκια με symbian 3. και πηρα κινητα με android τωρα καταλαβα τι ακριβωσ σημαινει κινητο..android forever!! με πληρη παραμετροποιηση,, αυτο που βλεω πιο πανω ειναι πολυ πισωωωωωωωω μα πολυ, πολυ απλο και υπερβολικα βαρετο,…δεν περιμενα κατι καλυτερο απο την νοκια,..
Δεν είναι κακό που πήγε στα WP, αλλά που παράτησε το Symbian, που θα σταματήσει την υποστήριξη.