Το 2012 δύσκολα θα δούμε Nokia Windows Phone κινητό με τεχνολογία Pure View, κανείς όμως δεν μπορεί να μας σταματήσει από το να δημιουργήσουμε το δικό μας στη φαντασία μας. Το παρακάτω concept smartphone μάλλον θα κάνει πολλούς να ερωτευτούν αλλά δύσκολα θα παρουσιαστεί σύντομα κάτι παρόμοιο γιατι πρέπει πάντα να μας λείπει κάτι και […]
7 χαρακτηριστικά παλιών Android που λείπουν από τα flagship
Ο όρος flagship σήμαινε κάποτε «κάνει περισσότερα» — τελευταία σημαίνει συνήθως «πληρώνεις περισσότερα».
Ας το βγαλει αυτο το κινητο η Νοκια και δεν ξαναασχολουμε με android,sumbian ios ποτε μου!!!
Αν δεν ειχε και συρομενο πληκτρολογιο(που δεν με βολευει),θα ηταν ΤΕΛΕΙΟ…
Θα ζύγιζε και μισό κιλό…:P
ετσι επρεπε να ειναι το 808 αλλα….. μας εχουν “φαει” τα windows…..