Το Nokia N8 έχει μια από τις καλύτερες κάμερες για ποιοτικές φωτογραφίες και βίντεο. Τα Megapixel δεν κάνουν τη διαφορά αλλά ο φακός. Μπορεί το HTC Titan II να έχει κάμερα 16 Megapixel όμως το N8 με την 12άρα τα πάει περίφημα μήνες μετά την κυκλοφορία του. Φαίνεται όμως ότι το καλό μπορεί να γίνει […]
5 σημάδια στην οθόνη του κινητού που δεν πρέπει να αγνοήσεις ποτέ
Ghost touch, φουσκωμένη μπαταρία, πράσινες γραμμές και OLED rot: 5 προβλήματα οθόνης κινητού που χειροτερεύουν αν τα αγνοήσεις.
παντως αυτο το κακό με τα megapixel πρεπει να σταματησει. Ο φακός ειναι ολα τα λεφτά.Ακόμη και 3 mp ειναι αρκετα οταν συνοδευονται απο καλο φακό για τις καθημερινές ανάγκες.
Κώστα καλημέρα. Επειδή στο διαδίκτυο ακούγεται ό,τι να’ ναι σχετικά με το διάδοχο του n8, εσύ έχεις καμία πληροφορια πιο έγκυρη; Αν όχι τόσο ως προς τα χαρακτηριστικά, όσο προς το σασί, χρόνο κυκλοφορίας, λειτουργικό κλπ;
Υπάρχει περίπτωση να το δουμε σύντομα στο MWC;
Στο τέλος λέει “NOKIA 27 February 2012” γι αυτό εικάζω…
@Panos7GR Την Δευτερα θα το πιασει πρωτος παγκοσμιως ο Κωστας Βλαχακης 🙂
🙂
Οτι και να ναι,είναι Nokia….μακριά μου δηλαδη