Το πολυαναμενόμενο Nokia X, ή Normandy, το πρώτο Android κινητό του Φινλανδού κατασκευαστή όπως ακούγεται, εμφανίστηκε σε μερικές νέες αλλά χαμηλής ποιότητας φωτογραφίες στις οποίες φαίνονται η οθόνη του, η camera του και το πίσω μέρος του. Αναμένεται να ανήκει στην low-entry κατηγορία και να κυκλοφορήσει σε προσιτή τιμή. Σε ότι αφορά στα τεχνικά του […]
5 σημάδια στην οθόνη του κινητού που δεν πρέπει να αγνοήσεις ποτέ
Ghost touch, φουσκωμένη μπαταρία, πράσινες γραμμές και OLED rot: 5 προβλήματα οθόνης κινητού που χειροτερεύουν αν τα αγνοήσεις.
Καλα, τι βρωμια ειναι αυτη πανω στο δισμοιρο, τρωγανε τηγανιτα κοτοπουλα και ταυτοχρονα κανανε και hands on; Δεν μπορουσαν να το καθαρισουν λιγο πριν αρχισουν τις φωτογραφιες; Εκτος και αν ειναι νεα πατεντα της νοκια για να κανει το κινητο αδιαβροχο…
πολλη παραφιλολογια πεφτει για αυτο το κινητο,λες και ειναι δημοψηφισμα ενα πραμα,και καποιος τσεκαρει αντιδρασεις.
ακομα και τωρα ,εμενα μου φαινεται χλωμο να βγει,εστω και στιο low end segment.
θα ειναι σα μια μικρη παραδοχη ηττας για τις micro-nokia
Σιγά μη βγάλει η Microsoft κινητό με Android!!! Μας τρολλάρουνε!!!
Επιδόσεις 6610…
Μεγάλος μάγκας η νοκια …. θα βαλει κ ένα launcer windows phone για να σε κάνει να συμπαθήσεις το windows phone και να πας σε windows μετα… τίποτα τυχαίο