OnePlus 7T Pro και McLaren Edition: Επίσημα με Warp Charge 30T και Snapdragon 855+

Η OnePlus αποκάλυψε το επόμενο flagship της που δεν είναι άλλο από το OnePlus 7T Pro. Μαζί με τη βασική έκδοση, η εταιρεία παρουσίασε και το πολυαναμενόμενο 7T Pro McLaren Edition με το ιδιαίτερο design και τις εξωπραγματικές επιδόσεις.

Το OnePlus 7T Pro διαθέτει τον Snapdragon 855+ που υπόσχεται 15% υψηλότερες επιδόσεις στην επεξεργασία γραφικών. Τον επεξεργαστή συνοδεύουν 8GB μνήμη RAM και 256GB UFS 3.0 αποθηκευτικός χώρος. Η McLaren Edition έχει τον ίδιο επεξεργαστή και τον ίδιο χώρο αποθήκευσης, αλλά διαθέτει 12GB μνήμη RAM.

Επιπλέον, τα smartphone έχουν μπαταρία 4,085mAh που υποστηρίζει τη νέα τεχνολογία γρήγορης φόρτισης της εταιρείας, την Warp Charge 30T. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια, η νέα ταχυφόρτιση είναι 23% πιο γρήγορη από την 30W που έκανε το ντεμπούτο της με τα OnePlus 7.

Αν και η εταιρεία διατήρησε την pop-up selfie κάμερα με τον αισθητήρα των 16MP, έκανε αλλαγές στο module των πίσω καμερών. Το 7T Pro έχει κύρια κάμερα 48MP, τηλεφακό 8MP με OIS και μία ultra wide 16MP με Macro Mode.

Όπως ήταν αναμενόμενο το OnePlus 7T Pro McLaren Edition έχει εξεζητημένο σχεδιασμό και ιδιαίτερα υλικά. Η πλάτη του smartphone έχει ένα συμμετρικό μοτίβο ξύλου και περίγραμμα στο κίτρινο χρώμα της παπάγιας. Επιπλέον, η εταιρεία προσφέρει μαζί με το τηλέφωνο και μία θήκη από μαλακή αλκαντάρα, ένα δημοφιλές υλικό στον χώρο της αυτοκίνησης.

Και οι δύο εκδόσεις τρέχουν OxygenOS 10 που είναι βασισμένο στο Android 10. Φυσικά το λειτουργικό του McLaren Edition έχει κάποια μοναδικά χαρακτηριστικά όπως ειδικά σχεδιασμένο McLaren θέμα, wallpapers, εικονίδια και notifications στο πορτοκαλί χρώμα.

Το OnePlus 7T Pro θα γίνει διαθέσιμο στην Ευρώπη την επόμενη Πέμπτη για 759 ευρώ, ακριβώς στην ίδια τιμή με την 8/256GB έκδοση του 7 Pro. Αντίστοιχα, το OnePlus 7T Pro McLaren Edition θα κυκλοφορήσει στις 5 Νοεμβρίου με τιμή 859 ευρώ, συγκριτικά η έκδοση 12/256GB έκδοση του 7 Pro τιμολογείται στα 829 ευρώ. Όλη η οικογένεια των One Plus 7T θα είναι διαθέσιμη και στο επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της OnePlus που στέλνει και Ελλάδα (χωρίς τελωνείο).

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 15 Οκτωβρίου 2019 16:27

Σχόλια

  • .... αναρωτιέμαι εάν υπάρχουν πολλοί που τους απασχολεί αυτή η εταιρεία (σε αυτά τα επίπεδα τιμών πάντα) δεδομένου ότι υπάρχουν παίχτες που έχουν μεγαλύτερη παρουσία, στην εγχώρια αγορά πάντα (με εγκατεστημένα φυσικά κέντρα υποστήριξης/service).
    Για να μην παρεξηγηθω, είναι πολύ καλές κ ποιοτικές οι συσκευές της op, αλλά σε αυτές τις τιμές... μάλλον ο μέσος αγοραστής θα προτιμήσει τους υπόλοιπους (Samsung, Huawei, Xiaomi, Apple)... γιατί, πολύ καλό το service της... αλλά πρέπει να στείλεις Πολωνία (αν χρειαστεί ποτέ) ενώ στα υπόλοιπα.. απλά πετάγεσαι στο κατάστημα που έκανες την αγορά... ακόμα κ για παρελκόμενα(έξτρα καλώδιο, έξτρα αυθεντικό φορτιστή, θήκες, tempered glass, συμβατά ακουστικά κ δοκιμές τι θα σου κάτσει καλύτερα κ σωστά, etc)...κ έχεις προσωπική επικοινωνία/επαφή/συνενόηση/ακόμα κ διαπληκτισμό!...κ όχι μέσω mail και service tickets, αλλεπάλληλα σεντόνια.
    ... οπότε λόγω τιμής κάπου χάθηκε, κρίμα
    .... όντας χρήστη op απο το 2013 που πλέον κοιτάζω για το next big thing της αγοράς, οποιο κ αν είναι αυτό

    • ....edit: όταν αναφέρω "μέσος αγοραστής" φυσικά κ εννοώ για το δεδομένο επίπεδο τιμής κ δυνατοτήτων.... προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

      • Όσο για το πετάγεσαι δίπλα στο κατάστημα που πήρες το κινητό σου είναι λίγο άτοπο γιατί και δίπλα στο κατάστημα σου να πας θα σου πούνε περνά σε 10 μερες να το πάρεις. Ίδιες μέρες κάνει και ενα op να παει Πολωνία να το δούνε και να στο επιστρέψουν. Αν μου έλεγες ότι στο κατάστημα θα στο έφτιαχναν επιτόπου ενώ από την Πολωνία θα ήθελες 30 μέρες θα σου ελεγα έχεις δίκαιο. Για τα παρελκόμενα έχεις ένα δικαιο αλλά δεν είναι ο κύριος λόγος να μην διαλέξω την op..
        Ασε βλέπουμε και τα κατορθώματα των μεγάλων εταιριών που είναι "δίπλα σου" σου βγάζουν το λαδι

      • για πιο λογο να διαλεξει καποιος κατι απτις αναφερομενες εταιριες που λες θα θελα να μου πεις
        που δεν σ προσφερει τπτ περισσοτερο αλλα αντίθετος πολλα λιγοτερα οταν μιλας για το ιδιο εύρος τιμης και οχι μονο
        θες να μου πεις θα πρωτιμησεις να παρεις το ιφονε 11 ή το s10 εναντι του 7 προ?
        ενω σου προσφερουν λιγοτερα μονο κ μονο επειδη τα αξεσουαρ που θες δεν θα τα βρεις δίπλα σου? (σχετικο αυτο γτ τα παντα εχει στο σκρουτζ)
        γτ οπως ειπε κ καποιος απο πανω το σερβισ πανω κατω ιδιες μερες κανει μν σου πω οτι ειναι χειροτερο
        κ εδω θα αφησω ενα παραδειγμα για να καταλαβεις τι εννοω
        στο προηγούμενο μου τηλεφωνο το 5τ πειραματιζομουν κ εκανα μλκια κ το brickara (αμα δεν ξερεις τι ειναι καλο θα ταν να μν σχολιαζεις σε tech forum) εκανα ενα ticket στην 1+ κ εντος 5 ωρων ειχαν επικοινωνήσει μαζι μου κανονισα μια συνεδρια με εναν απο την τεχνικη υπηρεσία συνδεσα το κιν στο πσ εκανε απομακρυσμενο ελεγχο στο πσ μ ο τυποςπερασε 2 προγραμματα κ για να μν τα πολυλογώ το έφτιαξε τσακ μπαμ ενω πριν οτι και να δοκιμαζα οτι υπήρχε στο ιντερνετ δεν εκανε δουλειά και πιστεψε με ξερω να κανω πολλα πραγματα πανω σε αυτα τα θεματα
        απτην αλλη ενας φιλος μου με το σ9 νομιζω εκανε κ αυτος μια. παρομοια. βλακεια κ οταν το. πηγε σερβις του ειπανε αλλαγη πλακέτας κ πληρωσε κ ενα σκασμο λεφτα
        τα συμπεράσματα δικα σου

    • @Finn: Εάν και οι απαντήσεις που έχουν δώσει οι υπόλοιποι συνομιλιτές παρακάτω έχουν απόλυτο δίκιο, θέλω και εγώ να προσθέσω κάτι: Η εξυπηρέτηση πελατών της OnePlus είναι απαράμιλλη. Σε σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών άλλων εταιριών, ακόμα και των πελατών iPhone που τα πληρώνεις "χρυσάφι", είναι αιώνες μπροστά. Σε αυτό που λες, ότι δηλαδή στις υπόλοιπες εταιρείες σε περίπτωση προβλήματος απλά πετάγεσαι στο κατάστημα που το αγόρασες, ίσως, λέω ίσως, να ισχύει για κάποιον που μένει μέσα στην Αθήνα. Και μόνο. Επειδή Ελλάδα όμως δεν είναι μόνο η Αθήνα, στην υπόλοιπη Ελλάδα σου λένε ότι εμείς δεν μπορούμε να το φτιάξουμε/δεν είμαστε/δεν υπάρχει εδώ πέρα επίσημο service, οπότε θα το στείλουμε στην Αθήνα και θα σου.. απαντήσουμε. Χρόνος απάντησης και επιστροφής του κινητού, ίδιος ή και πολύ περισσότερος σε σχέση με την αποστολή του κινητού στην.. Πολωνία!! Θα προτιμούσα όπως λες εσύ άλλη μάρκα (π.χ Xiaomi) όχι λόγω εξυπηρέτησης όπως ισχυρίζεσαι, αλλά καθαρά λόγο ύπαρξης άλλου κινητού με παρόμοιες δυνατότητες σε σχέση με τα OnePlus, αλλά σε σημαντικά χαμηλότερη τιμή.

  • Έχω το one plus3. Στους 3 μήνες είχε πρόβλημα ο φορτιστής. Τους έστειλα mail στο site που έχουν για βλάβες, την Παρασκευή το μεσημέρι. Σε 20 λεπτά μου σύστησαν vidéo με το πρόβλημα. Τους το έστειλα αμέσως με το tablet. Σε μισή ώρα μου απάντησαν ότι θα μου στείλουν καινούργιο φορτιστή. Το μεσημέρι της Δευτέρας με ups είχα το φορτιστή στο σπίτι!! Πείτε μου αν υπάρχει καλύτερο after sale service.

  • Χαλαρώστε λίγο... ενεργό μέλος στο community με αμέτρητες αντιδράσεις κ διαρκή συμμετοχή μέσα στα χρόνια... Ενεργό μέλος κ power user (day one rooted χωρίς να brickάρω κανένα) κ στην op απο εποχή op1 τότε που η Cyanogen πραγματικά έριχνε ξύλο στους πάντες (με true flagship killer τιμές)...κ το unboxing ήταν πραγματικό experience (οι παλιοί κ γνώστες θα καταλάβουν). Έχουν περάσει όλα μέχρι το 6Τ απο τα χέρια μου. Για κάθε θετική κατάληξη υπάρχουν άλλες δέκα αρνητικές (ρίχνουμε κ καμία ματιά στα fora globally ;) )...ο καιρός που η oneplus άκουγε το community (fanbase) πέρασε ανεπιστρεπτί. Πλέον δεν ειναι flagship killer. H στρατηγική της κατακερματίζει το όνομα που έφτιαξε τα προηγούμενα χρόνια...."άγευστες" αναβαθμίσεις απο απλό σε Τ μοντέλο κάθε 6 μήνες, οι "υπόλοιποι" έφτασαν κ κοντραρουν στα ίσια (το κλειστό iOS φυσικά κδεν υπάρχει για μένα). Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι σε κάθε έκδοση τα ζυγίζετε πια:..."-κάτσε να δούμε τι θα κάνει με το Τ κ μετά αποφασίζω"... ενώ πριν:... "-shut up and take my money, για ένα χρόνο είμαι on the edge". Για τις ελληνικές αντιπροσωπείες αλλά κ επισκευαστικά σημεία, γνωρίζω κ εγώ ιστορίες φίλων που έμειναν ικανοποιημένοι κ εξυπηρετήθηκαν κ δεν τους πέταξαν εκτός εγγύησης... Επίσης δώστε βάση, αναφέρομαι στον "μέσο αγοραστή" που έχει κ διαθέτει 650€ τουλάχιστον για αγορά συσκευής... χωρίς δόσεις, χωρίς συμβόλαια κ λοιπά, χωρίς προγράμματα bonus, πόντων κ επιστροφής... ανήκετε σε αυτά?!?!... Αναφέρετε στο παραπάνω δείγμα: "μην ψάχνεις άλλο σε αυτό το μπάτζετ, πάρε OnePlus!"...κ πάρε απάντηση "δεν θέλω Κινεζιές!"... κάντε το πείραμα κ θα δείτε ότι υπάρχει πολύς κόσμος.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Χάρης Αναγνωστόπουλος

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.