Ο κόσμος έχει πολύ ελεύθερο χρόνο, γι’ αυτό ένα από τα μεγαλύτερα trend είναι το FaceApp και ένα ακόμη η δημιουργία παγκόσμιων ημερών. Μία από τις παγκόσμιες ημέρες είναι αυτή των emoji η οποία ήταν εχθές. Όπως είναι λογικό, οι εταιρείες δεν έμειναν αμέτοχες. Η Apple και η Google μοιράστηκαν μαζί μας τα νέα emoji που θα προσθέσουν στα λειτουργικά τους συστήματα.
Η κάθε εταιρεία θα κυκλοφορήσει περίπου 60 emojis με το κύριο μέλημα τους είναι η μεγαλύτερη εκπροσώπηση όλων των ανθρώπινων ομάδων. Αρχικά, και οι δύο εταιρείες αλλάζουν το emoji του ζευγαριού που κρατάει χέρια, επιτρέποντας μας να δημιουργήσουμε αυτό που μας αντιπροσωπεύει, προσφέροντας πάνω από 70 συνδυασμούς.
Η Google επίσης σημειώνει ότι στο Android Q τα emoji που δεν έχουν συγκεκριμένο φύλο θα πάρουν έναν πιο φυλετικό ασαφή σχεδιασμό, ενώ οι χρήστες θα μπορούν να διαλέξουν αν προτιμάνε ένα από τα δύο γένη.
Επιπλέον, και στις δύο πλατφόρμες θα γίνουν διαθέσιμα περισσότερα emoji με επίκεντρο την προσβασιμότητα, όπως emoji με σκύλους οδηγούς, άνθρωποι με κινητικά προβλήματα, αυτιά με βοηθήματα ακοής, τo ASL σήμα της λέξης “κωφός” και άλλα.
Ωστόσο, προστέθηκαν και άλλα πιο γενικά emoji, όπως sloth, φλαμίνγκο, οραγγουτάκια, βίδρες, μεφίτιδες, και άλλα.
Πέρα από όλα τα καινούργια emoji που θα κυκλοφορήσει η Apple και η Google, η Adobe αποφάσισε να γιορτάσει την Παγκόσμια Ημέρα Emoji με την κυκλοφορία μιας έρευνας που αφορά τις τάσεις των χρηστών στη χρήση των emoji.
Η εταιρεία έκανε μία έρευνα σε κατοίκους της Αμερικής ηλικίας 16 με 73 χρονών και βρήκε ότι τα πιο συνηθισμένα emoji είναι τα 😂, ❤️ και 😘, ενώ οι πιο αγαπημένοι συνδυασμοί είναι οι 😍😘, 😂🤣 και ❤️😘.
Ενδιαφέρον είναι ότι η έρευνα βρήκε πως οι χρήστες χρησιμοποιούν τα emoji για να κάνουν τις συζητήσεις πιο ενδιαφέρουσες και για να επικοινωνήσουν τα αισθήματα και τις σκέψεις τους.
Το 50% των χρηστών συνηθίζει να χρησιμοποιεί emoji στα μηνύματα, ενώ το 27% στέλνει μηνύματα που περιέχουν μόνο emoji. Τα ποσοστά αυτά ήταν πολύ υψηλότερα για άτομα που ανήκουν στην γενιά Z, δηλαδή γεννήθηκαν μεταξύ του 1995 και 2005.
Επίσης, η έρευνα βρήκε ότι το 65% των χρηστών προτιμούν να εκφράζουν τα συναισθήματα τους με emoji, παρά να πραγματοποιούν τηλεφωνικές κλήσεις. Το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 83% στη γενιά Z.
Τέλος, το 73% των χρηστών είπε ότι θέλουν περισσότερες επιλογές emoji οι οποίες θα τους αντιπροσώπευαν καλύτερα, ενώ το 71% θα ήθελαν να μπορούν να εξατομικεύουν τα emoji τους. Από ότι φαίνεται η Google και η Apple προνόησαν και δίνουν στο κοινό αυτό που θέλει.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ