Διέρρευσαν screenshots του Samsung Galaxy S6 με Android 6.0 Marshmallow και αποκαλύπτουν ελαφρώς ανανεωμένο TouchWiz UI, το οποίο έχει περισσότερο λευκό χώρο. Η μεγαλύτερη αλλαγή που παρατηρούμε από τα screenshots είναι τα setting toggles στο notification panel, με γκρι φόντο και μπλε χρώμα. Νέες πληροφορίες για το πότε θα έρθει η αναβάθμιση δεν έχουμε, αλλά […]
7 χαρακτηριστικά παλιών Android που λείπουν από τα flagship
Ο όρος flagship σήμαινε κάποτε «κάνει περισσότερα» — τελευταία σημαίνει συνήθως «πληρώνεις περισσότερα».
πιο ασπρηλα δεν γινεται ετσι! battery drain στο θεο θα εχει ετσι! ελπιζω με τα θεματα που εχει να φευγει αυτην η ασπρηλα και ελπιζω να δωσει και στο Νοτε 4 τα θεματα για ετσι δεν…….
Από ότι βλέπω στις φωτο νομίζω αν δεν είναι από νοτε 5 η edge plus και είναι από s6 μάλλον τότε θα βάλει κλείστρο στην κάμερα
Ρυθμισεις καμερας λιγο αντιγραφη απο G4?
@ Mitsaras Μάλλον δεν έχεις πιάσει ποτέ s6.
Αν και αργά, σε απάντηση του πρώτου σχολίου, επειδή είμαι και εγώ στο beta και έλαβα πριν 3 εβδομάδες Android 6 και χθες 6.0.1 παρόλο το άσπρο η διάρκεια μπαταρίας είναι αρκετά καλύτερη από πριν.