Samsung: Γνωρίζει τα προβλήματα με τις γρατζουνιές του Galaxy S6

Την εβδομάδα που μας πέρασε κυκλοφόρησε η είδηση ότι η Clear View θήκη της Samsung για το Galaxy S6, όχι μόνο δεν κάνει αυτό για το οποίο προορίζεται, δηλαδή να προστατεύει τη συσκευή, αλλά ότι είναι υπεύθυνη για τις γρατζουνιές στην οθόνη.

Πολλοί ήταν οι χρήστες που εξέφρασαν τα παράπονά τους και τελικά η Samsung μοιάζει να είναι ενήμερη για το γεγονός. Σύμφωνα με το SamMobile, η Samsung γνωρίζει ότι υπάρχει πρόβλημα με την θήκη, αλλά ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο τι θα κάνει γι αυτό. Επιπλέον, μέλη του XDA forum επιβεβαιώνουν ότι ήρθαν σε επαφή με διάφορα τμήματα της Samsung, τα οποία είναι επίσης ενήμερα.

Αναφέρεται ότι ενώ το Gorilla Glass 4 είναι αρκετά ανθεκτικό, η επίστρωση στην πάνω πλευρά είναι πιο ευαίσθητη και οι χρήστες είχαν την ατυχία να γρατζουνιστεί η οθόνη. Οπότε όσοι έχουν την Clear View θήκη καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσουν ένα screen protector και όσοι θέλουν να την αγοράσουν, καλύτερα να περιμένουν.

Παρ όλο που διάφορες πηγές επιβεβαιώνουν ότι η Samsung είναι ενήμερη για το πρόβλημα, δεν γνωρίζουμε ακόμη τι θα γίνει με τους χρήστες που έχουν γρατζουνισμένες οθόνες και αν μπορεί να γίνει αντικατάσταση. Μένει να δούμε τι θα ανακοινωθεί από την Samsung.

Πηγή

Σχόλια

  • Κανονικά, εφόσον παραδέχτηκε το λάθος της, θα πρέπει να αντικαταστήσει όλες τις συσκευές που πάθανε ζημία.

    Η ευθύνη για τις γρατζουνιές είναι καθαρά δική της.

  • Αν δεν εγραγε το αρθρο Samsung θα ελεγα οτι μιλαμε για μια φθηνη Κινεζικη συσκευη. Το να γρατσουνιστεί απο χρηση το καταλαβαινω αλλα απο την ιδια της θηκη? Εκει καταλαβαινεις πολλα.

  • Σιγα μην το κανουν ..όχι μονο αυτοι αλλα και ολοι οι αλλοι.Ειχα ένα sonyΖ1 το οποιο καποιεσ φορες εκλεινε μονο τοθ χωρισ λογο.Δεν εδωσα σημασια γιατι ηταν κατι που γινότανε αραια και που μια φορα επεσε κατω από υψος τσεπης και ραγισε λιγο το πισω καπακι αλλα δουλευε κανονικα 4 μηνες μεχρι που εσβησε μια μερα χωρις λογο.Δεν ανοιγε μετα με τιποτα το στελνω στο σερβις και η απαντηση ηταν αλλαγη μητρικης 360 ευρω ....το αγορασα 250 καινουριο και ότι επειδή ραγισε το καπακι ειχα βγει εκτος εγγυησης ενώ σιγουρα είναι πρόβλημα λειτουργικου αφου το εκανε και ποιο μπροστα .Τωρα κινεζικο lenovo Kαι τελος.

  • δεν γινεται να μην τα αντικαθαστησει τα κινητα που παθανε ζημια, ειναι δικια της ευθυνη. Αναθεμα τις δοκιμες ποιοτητας που κανουνε στα προιοντα τους!!! Α ρε samsung, σαν αρχαριος!!!

  • Παιδιά δυστυχώς ισχύει...!
    Πήρα την clear view πριν τρεις μέρες και σήμερα βρήκα γρατζουνια...! Μεγάλο σπάσιμο γιατί προσέχω σχολαστικα τα πράγματα μου και δεν έχω γρατζουνισει ποτέ οθόνη...! Είμαι σε επικοινωνία με την Samsung και ελπίζω να βγάλω άκρη...! Τουλάχιστον να ενημερωθεί ο κόσμος και να αποσυρθεί το συγκεκριμένο προϊόν...! Απαράδεκτη η Samsung...!!!!

  • @Wolf

    Έχω παρακολουθήσει κατα καιρούς τους σχολιασμούς σου και επιτέλους μια φορά σε βλέπω να κατηγορείς την Samsung!
    Μιλάω εντελώς φιλικά χωρίς να θέλω να σε ειρωνευτώ.

    Όπως και να έχει το πράγμα, όντως παιδιά η Samsung απαράδεκτη..!!! Η προπαγάνδα περι δήθεν υπερθέρμανσης του snapdragon 810 την μάρανε..
    Δεν κοιτάει τα χάλια της καλύτερα, βγάζει προϊόντα χωρίς προηγουμένως να τα ελέγξει σχολαστικά μήπως κάτι δεν πάει καλά.
    Για να μην θυμηθώ και όλους εκείνους τους χρήστες που αγόρασαν το Galaxy S6 και έλεγαν ότι υπερθερμένεται και αυτό ορισμένες φορές.

    Η συγκεκριμένη περίπτωση με τις γρατζουνιές μου θυμίζει αυτό που λένε κάποιοι "από έξω κούκλα και από μέσα πανούκλα"

  • ακόμα γελάνε κατι εταιριες του 2% οπως sony, htc,lg! μέχρι και απο την Κινα γελανε!! χαχαχα!

  • Δυστυχώς το γυαλί της θήκης είναι πιο σκληρό ακόμα και από μέταλλο με αποτέλεσμα να υπάρχει αυτό το πρόβλημα όταν έρχεται σε άμεση επαφή με το gorilla glass, ενώ χωρίς την θήκη ουδέν πρόβλημα. Δεν είναι ποιοτικό πρόβλημα της Samsung αλλά ελλειπης ποιοτικός έλεγχος που θα της στοιχίσει καθώς σίγουρα θα προβεί σε αντικατάστασεις.

  • Το θεμα με τις γρατσουνιες υπαρχει σε ολα τα κινητα εφοσον του βαλεις αντικειμενο με μεγαλυτερη σκληροτητα. Απορω με μερικους που βγαζουν χολη χωρις να γνωριζουν τα αυτονοητα. Για να το πω και πιο εξειδικευμενα κλιμακα Mohs.
    Προφανως αυτη η θηκη αν μπει και στα αλλα κινητα θα εχει το ιδιο αποτελεσμα. Και ειναι λαθος της samsung και μαλιστα απαραδεκτο να βγαζει η ιδια θηκη και να μην εχει ελεγξει το αν εχει μεγαλυτερη σκληροτητα απο το γυαλι που χρησιμοποιησε στο κινητο. Αλλα αλλο αυτο και αλλο οτι το κινητο εχει κακη οθονη και χαρασεται ευκολα. Αποδειξη τα test που κυκλοφορουν στο διαδυκτιο. Οποτε οσοι εχετε αγορασει την θηκη απλα δεν κανει για το συγκεκριμενο κινητο και το καλυτερο που εχετε να κανετε ειναι να την αλλαξετε.

  • μαλλον η οθονη δεν ειναι γκοριλα γκλας αλλα γκοριλα φουντ....χαχαχαχχα

  • @Αλεξικακος Δεν βγαζουμε χολη επειδη το κινητο εχει καποιο προβλημα, βγαζουμε χολη γιατι ενα πιστοποιημενο εξαρτημα της samsung που προστατευει το κινητο, στην ουσια το καταστρεφει. Και την θηκη που πληρωσανε καποιοι 40Ε δεν θα της αλλαξουνε αλλα μαζι με την οθονη η samsung θα αναγκαστει να αλλαξει δωρεαν και τις θηκες και ολες τις προηγουμενες να τις πεταξει. Ολο αυτο θα ειναι πολυ ζημιοφορο επειδη απλα δεν ελεγξε σωστα τις θηκες.

  • Σε αυτο καλα κανουν κι εχουν δικιο. Αλλα εγω διαβασα και αλλα σχολια για αυτο και αναφερθηκα.

  • Δυστυχώς, η Samsung δεν είναι "πρωτοπόρος" σε αυτό το πρόβλημα. Και στην LG -στο G2 τουλάχιστον (δεν ξέρω για το G3)- το ίδιο συνέβαινε.

  • Kαι απ' ότι είδα στο site του public, δε μιλάμε για καμιά θήκη του ευρώ από ebay, μιλάμε για θήκη ~60 ευρώ... Γελάει ο κόσμος...

  • Παιδια αν και samsung fan ετυχε και πηρα το g2 πολυ ευχαριστημενος αλλα εκανα το λαθος και αγορασα αμεσως την θηκη τυπου s view και λογο του μεταλου μου δημιουργησε και μενα γρατζουνιες και ειναι πολυ συνηθησμενΟ γενικα επισης με την προστασια που εβαλα εχει αλιωθει και η αφη αυτα

  • Κάτοχος s6 γενικά είχα μπει στο τρυπακι να πάρω θήκη γιατί είναι κρίμα να σου πέσει και να αφήσει σημάδι το αστέρι των 700 + € , όπως και μπροστά αγόρασα επιπλέον γυαλί- μεμβράνη ... αλλά μετά από αυτά μάλλον προς το παρόν δεν θα βάλω τίποτα, ούτως ή άλλως σε premium συσκευές καλό κάνει να είναι γυμνό. ... ουφ αυτά ( ελπίζω να μη σας ζαλισα )

  • Συμβαινουν αυτα πηστευω και θα συμβαινουν παντα οσα χρονια και να περασουν.Οτι μηχανημα και ναναι καποια στιγμη μπορει να χαλασει.Ειναι να μη σου τυχει.Σκασμενες μπαταριες κτλπ ειναι σπανιο εος απιθανο να σου κατσει.Μεχρι τωρα εχω αντημετωπησει κοληματα σε οτι συσκευες ειχα ακομη και σε iψων. Το θεμα ειναι να κανεις τις σωστες κηνησεις να προλαβεις τα χειροτερα.

  • Πραγματικά απαράδεκτο. Πέρα από εταιρείες, fanboy-ism, κτλ, δεν είναι δυνατόν να δίνει κάποιος τόσα χρήματα, να παίρνει και την ειδική θήκη για την συσκευή και να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Εννοείται ότι η -όποια- εταιρεία θα πρέπει να κάνει αυτό που πρέπει.

  • @NikosG2 δοκίμασε να βάλεις tempered glass. Θα δεις πολύ καλύτερα αποτελέσματα. Στα screen protectors βλέπεις μια υστέρηση γενικά να ξέρεις, εκτός κ αν είναι τύπου tempered glass.

    Στο θέμα μας τώρα. Αυτά μπορεί να συμβούν αν μιλάμε για μεμονωμένες περιπτώσεις. Αν όμως μιλάμε για αρκετές περιπτώσεις τότε η Samsung γνώριζε από πριν το θέμα. (Νομίζω πως το phonearena είχε βγαλει αυτό το θέμα πριν καιρό)
    Ελπιζω να μην δούμε όμως μια απάντηση όπως αυτής για τις γυαλλάδες στα edge ή της Apple για το smartwatch της και τα τατουάζ.

  • @dark_master
    Ποια ειναι η διαφορα του tempered glass απο μια απλη ζελατινα οθόνης γιατι εχω και εγω αυτο το προβλημα με τον @NikosG2 απλος εγβ το πρόλαβα και την έβγαλα

  • Εγώ έχω πάρει διαζύγιο με αυτη την εταιρεία ... από το Galaxy S3 (που έιχα πάρει διαδοχικά, μετά από S & S2) .... καθε φορά η Sammy με επιβεβαιώνει για το πόσο καλά έχω κάνει τελικά.

  • Δεν ήξερα που αλλού να κάνω την ερώτηση, αλλά για τον αδεφφό μου που θέλω να του κάνω ένα δωράκι, S6 Edge, Xperia 3+ ή Lg G4 ???

  • Δυστυχώς δεν είχα παρακολουθήσει το πρόβλημα με την συγκεκριμένη θήκη και την αγόρασα και μου έκανε την Οθόνη όλο γρατζουνιές.Έχω αιτηθεί αντικατάσταση της συσκευής αλλά η εξυπηρέτηση που έχω απο την SAMSUNG είναι σαν να μιλάω στο παραμάγαζο της γειτονιάς.Είμαι ήδη 4 μέρες χωρίς τηλέφωνο καθώς το έχω παραδώσει στον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της στη Θεσσαλονίκη (microtech) και αναμένω τοαρμόδιο τμήμα να με καλέσει να μου πεί τι θα γίνει.Έχουν προβεί σε αντικατάσταση συσκευής σε κανέναν;

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Λορένα Σιούτη

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.