Από τότε που αναγκάστηκε να προχωρήσει στην ανάκλιση του Samsung Galaxy Note 7, η Samsung έχει προσπαθήσει να κάνει αρκετά βήματα για να επανορθώσει όσο το δυνατόν περισσότερο για την αναστάτωση που προκάλεσε.
Εκτός από τα βασικά, που ήταν να προχωρήσει σε αντικατάσταση συσκευής ή επιστροφή χρημάτων, δημοσίευσε ολοσέλιδες απολογίες σε τεράστιες εφημερίδες, στελέχη της στην Κίνα γονάτισαν για να ζητήσουν συγγνώμη. Οι άτυχοι κάτοχοι του Note 7 θα έχουν 50% έκπτωση στο Samsung Galaxy S8 ενώ η Samsung Γαλλίας απολογήθηκε με δωρεάν 128GB microSD.
Ωστόσο, για κάποιος φαίνεται πως αυτά δεν είναι αρκετά. Σύμφωνα με την Korea Herald η Samsung δέχτηκε ομαδική μήνυση από 2400 Κορεάτες, πρώην κατόχους του Note 7 που ζητούν ως αποζημίωση από 500.000 won (περίπου 426 δολάρια), για τον χρόνο και τα χρήματα που ξόδεψαν, το σωματικό και το ψυχικό σοκ που υπέστησαν.
H Samsung προσέλαβε την δικηγορική εταιρεία Lee & Ko για να αντιμετωπίσει την ομαδική αγωγή, αλλά δεν είναι η μόνη που έχει να αντιμετωπίσει. Υπάρχουν άλλες 5 ατομικές μηνύσεις χρηστών που αναφέρουν ότι έχουν υποστεί σωματικές βλάβες, όπως εγκαύματα και αναπνευστικά προβλήματα. Έτσι ζητούν το ποσό των 42 εκατ. won, που σημαίνει περίπου 35.800 δολάρια σε αποζημίωση.
Από την πλευρά της η Samsung δεν φαίνεται πως θέλει να κάνει κάτι παραπάνω κάτι που γίνεται σαφές από την έγγραφή δήλωση της στο δικαστήριο:
“We gave enough compensations and benefits to Note 7 consumers. The damages consumers are claiming are within the range that is endurable. We recalled all the products resulting in a loss of nearly 10 trillion won in order to minimize risk that consumers may face”.
και λίγα ζητάνε αλλά σου λέει η Samsung έτσι και τα δώσω θα με πάρουν και τα σώβρακα οι υπόλοιποι. για να σε δω Samsung έτσι και τους δικαιώσει όμως το δικαστήριο.
Σε αυτούς που είχαν το Note 7 και για όλους εκείνους που έχουνε πρόβλημα στην υπερθέμανση του κινητού όταν φτάνει κοντά στο όρια του το smartphone θα έπρεπε και θα πρέπει να το δώσουν από εκεί που το αγόρασαν για να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος. Και να δώσουν οι υπεύθυνοι του καταστήματος τις απαραίτητες οδηγίες για να προσέχουν οι χρήστες ως προς το χειρισμό του κινητού τηλεφώνου για να μην γίνονται λάθη. Και το καλύτερο θα ήταν από τις ίδιες τις εταιρείες που προωθούν τα τηλέφωνά τους να υπάρχει μέσα στο κουτί του κινητού οδηγίες για το πως πρέπει να χειριζόμαστε με το σωστό τρόπο το κινητό για να μην υπερθεμαίνεται άδικα.
Καλα…αμα στα καλα καθουμενα του εχει σκασει στα μουτρα του αλλου να δω ποιο σοβαρο δικαστηριο θα δικαιωσει τη Samsung επειδη του εκανε δωρο μια microSD!
Εφόσον επίσημα έγινε ανάκληση του μοντέλου και κάποιοι δεν τα πήγανε τότε κακό του κεφαλιού τους…
Παιδιά, το σωστό είναι “ανάκληση”.
“Ανάκλιση” είναι όταν κάποιος είναι ξαπλωμένος και τον σηκώνουμε για να καθήσει στον ποπό του…
Όπως λέει ο Γιώργος από πάνω ^ . Συν επίσης ότι κάθε γύφτος τώρα κοιτάει να βγάλει ξυγκι απο την μυγα…