Η κοινότητα των xda developers μεγαλώνει καθημερινά και σε αυτή προστίθενται νέες εφαρμογές και projects από άτομα που λατρεύουν τα smartphones και έχουν αρκετές ώρες ελέυθερες να διαθέσουν για αυτά. Το παρακάτω project είναι πολύ φρέσκο, ονομάζεται Boot Manager για το Sony Xperia S και επιτρέπει το dual boot σε δυο διαφορετικές εκδόσεις Android. Το […]
5 σημάδια στην οθόνη του κινητού που δεν πρέπει να αγνοήσεις ποτέ
Ghost touch, φουσκωμένη μπαταρία, πράσινες γραμμές και OLED rot: 5 προβλήματα οθόνης κινητού που χειροτερεύουν αν τα αγνοήσεις.
Εγω σε sgs2 το εχω εδω και 2 μηνες με sygian kernel 4.1.2 dual boot και λειτουργει υπεραψογα.Δε ξερω για το dual boot manager αλλα αν θελεις να δοκιμαζεις καινουργιες rom καλο ειναι γιατι εχεις μια σταθερη και πειραματιζεσαι με την αλλη.
meteres, ευχαριστούμε για την ενημέρωση 🙂
Και εγω του ειχα περασει ενα custom kernel μαζι με mod (cyanogen) αλλα δεν ειχα σκεφτει να βαλω boot manager. Θα ‘τανε καλη φαση
Το θέμα είναι να καταφέρουν να βάλουν Amdroid και Win8 σε ένα τηλέφωνο και να λειτουργούν σωστά εννοείτε. Πιστεύω πως είμαστε πολύ κοντά μιας και HTC και Smasung παρουσιάζουν πλέον συσκευές στα δύο λειτουργικά με παρόμοιο hardware και δυνατότητες. Αν γίνει κάτι τέτοιο θα γίνει χαμός.
@ Solon
σωστος οντος αν γινοταν κατι τετοιο θα ηταν το κατι αλλo..! windows και android μαζι..