Sony Xperia Z, Απειλείται και αυτό από τον “ξαφνικό θάνατο”;

Παλαιότερα είχα διαβάσει για τον ξαφνικό θάνατο (sudden-death) κάποιον πρώτων μοντέλων Galaxy S III και κάποιες αναφορές κατόχων του Xperia Z από το εξωτερικό αναφέρουν και αυτοί το ίδιο. Ξαφνικά το κινητό σβήνει και δεν μπορούν να το επαναφέρουν, ούτε hard reset. Χωρίς να είναι απόλυτα επιβεβαιωμένο, φαίνεται ότι ένα firmware update που έχει ξεκινήσει να διατίθεται για το Xperia Z, διορθώνει(;) αυτό το πρόβλημα(;).

Sony Xperia Z πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά

Πηγή

Σχόλια

  • μπα προς το παρων τπτ.....το κινητο πεταει...απλα δεν υπαρχει....!!απιστευτο το ποσο καλα καθεται στο χερι για 5ιντζο τηλεφωνο....!!!κανα νεο για αναβαθμιση στη 4.2 εχουμε???αρα τη 5.ο οταν με το καλο ερθει θα την παρει???!!α,και κατι τελευταιο ξερει κανεις πως τα παει σε πωλησεις???του αξιζει ακομη και πρωτια..

  • Η SONY το έλεγε.... "η sony προσφέρει νέες εμπειρίες" στο τρειλερ για το XPERIA Z. Προκαλώ να κοιτάξετε παλιότερα ποστ μου εδώ... Η ιστορία επαναλαμβανεται και θα βρεθούν και άλλα προβλήματα. Το είχα προβλέψει και δυστυχως οχι δεν είμαι προφήτης απλά τόσα χρόνια έβαλα μυαλό και άφησα την εταιρία για τν SAMSUNG με GALAXY S4 και ΣΩΘΗΚΑ!!!!

  • Αχ, οτι να'ναι βλεπουν παλι τα ματακια μου... δε θελω να μιλησω παλι για funboyα!
    Καθε ναυαρχιδα εχει περιστατικα sudden-death! Καθε! ΛΟΛ.

    Σας πληρνωνουν? Δεν εξηγειται αλλιως η χαζομαρα!

  • O καλά ο κάθε ημιμαθείς έρχεται και λέει ότι να ναι.Έγινε καταρχάς με κάποια μοντέλα και δεν παρουσιάστηκε σε όλα τα μοντέλα.Για το S3 πέρσι το κάναμε γαργάρα; Λογικό είναι να παρουσιαστούν κάποια προβλήματα στις ναυαρχίδες,και η Sony βέβαια έβγαλε update μία μέρα από όταν παρουσιάστηκε το πρόβλημα.Αμέσως να σχολιάσετε και να πείτε κάτι είστε μερικοί(Ο μην πω για το Iphone ε; πονεμένη ιστορία με κεραίες και ιστορίες.Αφήστε την κακοπροαίρετη κριτική ειδικά όταν και άλλοι έχουν πάθει τα ίδια.

  • Εγώ μέχρι στιγμής που το έχω 13 μέρες δεν μου έχει εμφανιστεί ούτε ένα πρόβλημα όλα άψογα

  • παιδια και εγω το επαθα με το z το ειχα 10 μερες και ξαφνικα εσβησε και δεν ξανα ανοιξε ποτε σημερα η sony μου εδωσε καινουριο

  • με την ευκαιρια μ'αυτο που ειπε ο gipavlos θελω να πω πως η sony ακόμα και με αυτην τη κριση που περναει σαν εταιρεια, ειναι αριστη στο service..αν ηταν αλλη εταιρεια θα σου ελεγε οτι το εσπασες εσυ

  • Παιδιά το έχω εδώ και τέσσερις μέρες μέχρι τώρα πετάει και δεν το αλλάζω με τίποτα και νου πάθει τίποτα αυτό πάλι θα πάρω

  • Οπως για καθε συσκευη, τα πρωτα μοντελα μπορει να βγουν Καπως... Εφοσον το γνωριζει η εταιρεια.. μη φοβου

  • 2 εβδομάδες και δουλεύει ΡΟΛΟΙ, έκανα και την αναβάθμιση σήμερα και όλα βαίνουν καλώς!

  • ρρ παιδια εγω το εχω παραγγειλει και θα το εχω την τριτη αλλα με ολα αυτα που ακουω τρα με τους "ξαφνικους θανατους" εχω πανικοβληθει!

  • @kotsios1998 έχεις λάθος, galaxy σ2 6 μηνών έσπασε η οθόνη από δικό μου λάθος και όταν το πήγα στο service μου έδωσαν νέα συσκευή την ίδια στιγμή. Kαμια μεγάλη εταιρία δεν θα σου πει ότι είναι δικό σου λάθος και θα σε χρεώσει αν είναι ελαττωματική, ειδικά τις πρώτες μέρες. Το μονο λάθος που κάνουν μερικές είναι να το στέλνουν για επισκευή χωρίς να στο αντικαταστήσουν επί τόπου και θα πρέπει να περιμένεις 5-15 μέρες

  • Να προσθέσω ότι το ίδιο πρόβλημα είχαν και μερικά XperiaS όπως και blackberry storm τις πρώτες μέρες οποτε τα σχόλια περί γαργάρας μερικοί αφήστε τα έξω γιατί καρφώνεστε ότι έχετε πολύ πόνο μέσα σας. Ο κανονας λεει μακρια απο τις πρωτες παρτιδες,ανεξαρτητου κατασκευαστη.

  • Παιδιά όσοι έχετε το xperia Z πείτε μου σας παρακαλώ αν είχε ζελατίνα-κάλυμμα της οθόνης μέσα στο κουτί γιατί εγώ δεν βρήκα τίποτα

  • Ρε παιδιά μη τρελαίνεστε... για αυτό υπάρχουν οι εγγυήσεις... ;-)

  • οχι ζελατινες δεν ειχε ουτε το doc για φορτιση,ρε παιδια να ρωτησω κατι εμενα δεν εχει παρουσιασει τιποτα το κινητο κανενα θεμα να το κανς το update?μου χει ερθει αλλα δεν το περασαφοβηθηκα μηπως μου δημιουργησει αλλα προβληματα μιας και δεν μου χει βγαλει κανενα θεμα...!!!ο μρ. @vlaxakis μπορει να μασ δωσει τα φωτα του???

  • Γαργαρα της Samsung και κακο service ??????? Τι άλλο θα ακούσουμε εδώ μέσα.... Δεν υπάρχει καλύτερη εταιρία στο service από την Samsung από κλιματιστικά και πλυντήρια μέχρι κινητά τηλέφωνα... Και επίσης δεν υπάρχει χειρότερο service από την SONY.....σε όλα!!! Ποιo service αυτό που αντί να σου αλλάξει την συσκευή στα πρώτα xperia s με ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΟΘΟΝΕΣ σου έλεγε θα κάνουμε αντικατάσταση αλλά θα πρέπει να περιμένετε 3 μήνες μέρχι να βρεθούν ανταλλακτικά;; Ας μην συνεχίσω θέλω σελίδες ολοκληρες...

    Μακάρι να φτιάξουν ειδικά στον τομέα των κινητων τα θέματα για αυτή την προβληματική εταιρία. Μέχρι τότε ειδικά σε κινητά τηλέφωνα MAKΡΙΑ....

    Kαι μήνυμα προς την SONY ...με δωράκια για καλά reviews σε site δεν θα πετύχεις τίποτα... Όλα παίζονται στον τελικό χρηστη πια...

  • @vasilisfr οταν τα S3 ειχαν το ίδιο πρόβλημα πόσο καιρό έκανε να βγεί update απο την Samnung?? Λιγη αντικειμενικότητα δεν βλάπτει, βγαζει κινητό που θα αγγίζει τα 700 ευρώ και είναι μια πλαστικουριά και μισή σαν S3 μηδεν ποιότητα κατασκευής

  • Sony τηλεοραση , 1.5 χρονου με προβλημα στα χρωματα , παει για service , φευγει εξω , επιστρεφει , 2μιση μηνες αναμονη , τη βαζω να δουλεψει και το προβλημα παραμενει . Ξαναπαει για service , φτιαχνεται προσωρινα , και με το περας της εγγυησης (2 χρονια) ξαναπαρουσιαζει το ιδιο προβλημα . Καλυψη καμια .

    Sony Vaio , 8 μηνων , προβλημα στην οθονη . Παει Βελγιο , επιστρεφει μετα απο 2 μηνες . Τα εξοδα αποστολης και επισκευης δικα μου , χωρις καμια πρωτερη ειδοποιηση για κατι τετοιο , γιατι η ζημια συμπαιραναν οτι προκληθηκε απο δικο μου λαθος .

    Sony Ericsson , k700i . Προβλημα με την οθονη (κλασικα πλεον) , αγορασμενο μεταχειρισμενο , ακομη εντος εγγυησης , δεν φωτιζει σωστα η οθονη . Εξηγηση στο service , εχει παρει υγρασια , το λαθος ειναι δικο μου (κλασικοτατα) , 120 ευρω επισκευη . Αγορασα προβληματικο μεταχειρισμενο k700i με 60 ευρω και την αλλαξα μονος .

    Sony Ericsson , к750i . Προβλημα με πορτακι καμερας . Δεν ανοιγει η καμερα παρολο που ανοιγει το πορτακι . Εντος εγγυησης κι εδω . Το λαθος και παλι δικο μου καθως το εσπασα (συμφωνα μ αυτους) ανοιγοντας αποτομα την καμερα . Δεν επισκευαστηκε ποτε . Φαγανε ενα βρισιμο και υστερα απο 2 βδομαδες αγορασα samsung . Пριν 5 χρονια . Εχω αλλαξει λιγο πολυ ολες μου τις συσκευες σε samsung λογω service .

    Samsung Omnia , χαλανε 3 φορες τα hands free απο κακη χρηση μεσα σε περιοδο εγγυησης . Αντικατασταση και τις 3 και μαλιστα την τελευταια φορα με πιο καλα ακουστικα , τα οποια κρατησαν και περισσοτερο . Στο ιδιο κινητο , χαλαει το καλωδιο κορδελα οταν το ανοιξα για να αλλαξω digitizer . Αντικατεστησαν την οθονη δωρεαν λογω εγγυσης . Samsung Galaxy SL , προβλημα στον επεξεργαστη , το κινητο τρελαινοταν και ανοιγοκλεινε μονο του . Αντικατασταση επεξεργαστη και αναβαθμιση λογισμικου δωρεαν . Το κινητο αγορασμενο απο το εξωτερικο , επισκευαστηκε στην Ελλαδα , λογω ευρωπαικης εγγυησης , χωρις κανενα κοστος δικο μου .

    Και κυριολεκτικα στ @@ μου τα πλαστικα και η ποιοτητα κατασκευης . Αφου ο,τι και να παθει θα μου το φτιαξουν ! Ετσι κανουν οι εταιριες οι σωστες ! Οχι βαζουμε γυαλι ή μεταλλο και απο κει και περα σε αφηνουμε στη μοιρα σου ! Ουτε σου δινουν μονο ενα χρονο εγγυηση . Ειδικα αυτο με τον ενα χρονο εγγυηση και μονο που το ακουει κανεις θα επρεπε να καταλαβαινει οτι κατι δεν παει καλα . Και για να μην προτρεξει κανεις , εχω κι απ' αυτο , με τον ενα χρονο εγγυηση . Αλλα δεν το πειραξα και ποτε για να μου παθει κατι .

  • ρε Billy, ντάξ, βλέπεις μία δεν σε πάει, βλέπεις 2 δεν σε πάει..τι ξαναπήρες σόνυ?

    Εγώ είχα 7-8 κινητά σονυ μέχρι πρίν 3 χρόνια περίπου, δεν είχα κανένα πρόβλημα..Αλλά δεν ήταν απ τ ακριβά ποτέ σαν επιλογή μου γιατί άκουγα συνέχεια για το χάλια service της εταιρίας. Ακόμα και τώρα τ αποφεύγω. Κι άν το κερδίσω κάπου το Ζ θα το πουλήσω την άλλη μέρα (επειδή πήρα πρόσφατα το νεξους4 όχι επειδή θα ναι σονυ-το θεωρώ εξαιρετικό κινητό). Δεν είναι τυχαία τα παράπονα για το σερβίτσιο της εταιρίας.

  • @Billys έχεις αγοράσει συσκευή που να μη χάλασε;; :P όσο για το Ζ πιστεύω πως και δυο τρία περιστατικά "ξαφνικου θανάτου" να υπήρξαν οι αντίπαλοι του φρόντισαν να βουηξει ο τόπος, προβλήματα μπορουν να εμφανιστουν σε όλες τις συσκευές όλων των εταιρειών!!

  • Sony - HTC, δεν εχουν απλα service!!! Ειναι γελοια η κατασταση με αυτες τις εταιρειες, τουλαχιστον στην δικη μας χωρα. Και για μενα αυτο ειναι μεγαλος ανασταλτικος παραγοντας. Και να μου αρεσει μια συσκευη, οπως πχ το Htc one που θα βγει, ουτε καν περναει απο το μυαλο μου να την αγορασω. Μακρια κι αγαπημενοι που λενε!

    (Και ναι, μιλαω απο προσωπικη εμπειρια με τα δυο service των συγκεκριμενων εταιρειων)

  • παιδια σημερα το δευτερο z παλι τα ιδια ξαφνικα εκλεισε και δεν ανοιξε το xperia z ειναι το χειροτερο κινητο της sony

  • πιστεύω ότι είναι πολύ καλό κινητό και θα τα πάει πάρα πολύ καλά!!!!

  • εκανα την αναβαθμιση και ολα οκ.....!!μια χαρα το θηριο...!!παιδια χαλαρςστε ...εμενα μου προκαλει εντιπωση πως 3 ατομα απο τα σχολια ειχαν θεμα...!!τι να πω...!!και στο κατω κατω το τηλ εχει ασφαλεια 2 χρονια ...!!!!!και ποιο τηλ δεν εχει βγαλει θεματα ...με ασφαλεια κλπ..???ολα!!!"υπολογιστες τσεπης" ειαναι ρε παιδια λογικο...!!!!θεωρω οτι η σοωυ θα κανει οτι πρεπει για να υπερασπιστει τη ναυαρχιδα της....δεν θα την εγκαταληψει και το εδειξε με την αμεση αναβαθμιση και συντομα αναμενουμε και την αναβαθμιση σε 4.2!!!!!

  • @XperiakiasT ομος και τοσα λεφτα εσυ τι θα εκανες στην θεση μου που μου το εχουν αλλαξει 2 φορες δεν θα φωναζες??

  • @gipavlos φιλαράκο δεν στο αντικατέστησαν δωρεάν? Κάνε λίγο υπομονή για το htc one ή αν προτιμάς το S4!

  • Βρε παιδιά δεν έχετε ακούσει για τις λεγόμενες παιδικές αρρώστιες στα νέα μοντέλα γενικώς?εμένα ένας ξάδελφος μου που δούλευε πωλητής σε μία πολύ γνωστή αντιπροσωπεία αυτοκινήτων που είχε πει από παλιά ποτέ μην παίρνεις ένα νέο μοντέλο αυτοκινήτου που κυκλοφορεί στην αρχή οποιασδήποτε εταιρείας ακόμα και της Μερσεντές γιατί όλα τα νέα μοντέλα βγάζουν κάποια προβλήματα που στο χώρο μας τα λένε παιδικές αρρώστιες και να το αγοράζεις μετά από 8 μήνες κυκλοφορίας τουλάχιστον γιατί όποια προβλήματα έχει να παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο θα το παρουσιάσει μέσα στο πρώτο εξάμηνο και η εταιρεία θα τα διορθώσει αθόρυβα και χωρίς να μάθει κανείς τίποτα συνήθως,οπότε μάγκες και στα κινητά που είναι και καθαρά ηλεκτρονικές συσκευές το ίδιο συμβαίνει και εγώ προσωπικά το νέο μου κινητό θα είναι ένα από τα τρία η το SONY XPERIA Z η το HTC ONE η το SAMSUNG GALAXY S4 αλλά θα το αγοράσω το Δεκέμβριο γιατί όποια προβλήματα θα έχουν παρουσιάσει θα έχουν λυθεί μέχρι τότε και μία τελευταία συμβουλή αν και θα με βρίσουν πολλοί για αυτό που θα πω τώρα αλλά τι να κάνουμε η αλήθεια πάντα είναι ενοχλητική,ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μην παίρνετε ένα κινητό λίγων ημερών από ΙΔΙΩΤΗ γιατί τις περισσότερες φορές κρύβει κάποιο πρόβλημα και μην ακούτε που λένε ότι δεν τους βολεύει στο χέρι γιατί είναι γνωστό τοις πάση ότι όταν αγοράζουμε ένα κινητό των 600 η των 700 ευρώ πάμε και το βλέπουμε πρώτα και το πιάνουμε στο plaisio στα multirama στον Γερμανό στα MEDIA MARKET οπότε βλέπουμε και γνωρίζουμε πολύ καλά αν μας βολεύει η όχι και όποιος επιλέγει να κάνει αγορά από ΙΔΙΩΤΗ να έχει σαν αρχή να το παίρνει ΜΟΝΟ αν είναι ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ στο κουτί του και με την απόδειξη φυσικά για την εγγύηση.Αυτά Μάγκες του σάιτ και καλές αγορές να έχετε και πάντα με προσοχή και υπομονή.

  • @Ανδρεας δεν πληρωσα ουτε ενα ευρω μου εκανε εντυπωση πως μου το αλλαξαν μεσα σε 15 λεπτα μονο

  • Ε ναι, αυτό έλειπε... εφόσον γνωρίζουν για το θέμα τι θα πουν σε ένα καινούριο πελάτη. Αλλαγή ξανά και ξανά.
    2 χρόνια εγγύηση δεν δίνουν και αυτοί;

  • Ψάχνω στο skroutz για κινητό...επιλέγω "Τετραπύρηνο" και βλέπω Sony Xperia Z 64€ Ο.ο
    Μπαίνω στη σελίδα και βλέπω προσφορά από 669€ στα 64€...Δε βάζω το όνομα του καταστήματος για λόγους διαφήμισης (έχω και φωτό για τους άπιστους :P).
    Πλάκα θα είχε να έκανα παραγγελία να έπαιρνα 3-4 και να τους έλεγα 64€ το ένα λέτε χαχαχαχαχα.

  • @ CF7 , εχω αγορασει συσκευη που δεν χαλασε , αλλα και οταν χαλουσε καποια και ηταν εντος εγγυησης , μου τη φτιαξανε σε αλλες εταιριες . Με τη σονυ ειχα σχεδον παντα προβλημα στο service .

  • @Kostas , πολλοι φιλοι μου και καποτε κι εγω , αγοραζαμε κινητα πριν τα δουμε σε καποια πλατη καταστηματος ή πριν κυκλοφορησουν στην Ελλαδα . Ουσιαστικα η πρωτη μας επαφη ηταν οταν το ειχαμε αγορασει και το βγαζαμε απο το κουτι . Κι εκτος αυτου , στο μαγαζι δε μπορεις να παρεις το κινητο απ' την πλατη και να το δοκιμασεις σε τσεπες , τσεπακια , θηκες , τσαντες κι οπου αλλου το βαζεις καθημερινα κατα τη μεταφορα . Οποτε εμενα το "δεν μου καθεται καλα στο χερι" μου ακουγεται μια χαρα . Αντιθετως τα σφραγισμενα , μπορει να ειναι καποιες φορες προιοντα παραεμποριου και η αποδειξη που λες , αφορα συνηθως εγγυηση απο το καταστημα , οχι απο την ιδια την εταιρια . Αυτο που χρειαζεται σε περιπτωση που υπαρχει υπολοιπο εγγυησης σε μεταχειρισμενο , ειναι ενα χαρτι που σου δινουν μαζι με την αποδειξη που γραφει πως το κινητο καλυπτεται με εγγυηση απο την ιδια την εταιρια και ο ιδιωτης οφειλει να το εχει απο το μαγαζι που το αγορασε .

  • Υπάρχουν κάτοχοι του Ζ που αντιμετώπισαν πρόβλημα ''ξαφνικού θανάτου'' και έκαναν την αναβάθμιση που λέγεται,και να μας πούν αν δούλεψε???

  • ΠΑΙΔΙΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ?ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ XPERIA T ΚΑΙ ΣΤΟ XPERIA ION...
    EKTOA APO TO 4G ΣΤΟ ΙΟΝ,ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ?
    ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟ T...

  • @seme ΣΤΟ ΣΚΡΟΥΤΖ ΤΟ Τ ΤΟ ΕΧΕΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ.ΤΩΡΑ ΜΟY ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ GALAXY S3.ΓΙΑ ΤΟ Τ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...ΔΕ ΞΕΡΩ....ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ?

  • Κάτοχος Galaxy s 3 και πριν από αυτό galaxy s2. sudent death το s3 πριν μια βδομαδα. 1 ημέρα στο service (ούτε μέρα), αλλαγή μητρικής, και όλα κομπλέ. αναβαθμισμένο και σε καινούρια έκδοση (πολύ ωραίο στο ui η λειτουργια που χωριζει στα 2 την οθόνη κ ανοίγεις 2 εφαρμογές δεξια-αριστερα).
    εφόσον έχω εγγύηση δεν εχω προβλημα. Δεν είχα πρόβλημα με sony πιο πριν για να σας πω εμπειριες απο service(καθυστερήσεις κτλ), οστώσο θα δωσω το s3 ανταλλαγή για το xperia z. όταν το πάρω θα σας πω εντυπώσεις.
    Επίσης καλό θα είναι κάποιοι να μην κατακρίνουν (κράζουν) εύκολα (μηχανήματα είναι χαλάνε), και να αναφέρουν με λεπτομέρειες οποιοδηποτε πρόβλημα έχουν να πάρουμε κι εμεις οι υποψηφιοι αγοραστες μια ιδέα. Στω

  • ξερει κανεις να μου πει αν στο Ζ δουλευει η μπλε ενδεικτικη λυχνια πανω δεξια στην οθονη [σε αναμονη] για αναπαντητες κλησεις? θελει καποια ρυθμιση, η δεν την παρεχει αυτην την λειτουργια? γιατι σε αλλα xperia poy ειχα δουλευε κανονικα ευχαριστω

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.