Παρασκευή
13/07/2018

Τα Samsung χαλάνε πιο συχνά από τα iPhone και κάθε άλλο Android smartphone

samsung fail

Έρευνα της εταιρείας Blancco έδειξε πως τα Samsung χαλάνε πιο συχνά από κάθε άλλο Android smartphone, την ώρα που το iPhone 6 παρουσιάζεται σαν το iPhone που χαλάει συχνότερα από όλα αλλά λιγότερο συχνά σε σχέση με τα Samsung.

Σύμφωνα με την έρευνα, τα smartphone της Samsung συνεχίζουν να απογοητεύουν μιας και συνεχίζουν να αποτυγχάνουν στα διαγνωστικά τεστ τα οποία έχουν δοκιμαστεί εδώ και καιρό. Για παράδειγμα, στο πρώτο τρίμηνο του 2017, το Galaxy S7 ήταν το χειρότερο Samsung smartphone με ποσοστό αποτυχίας 9%, με το S7 Edge να ακολουθεί με ποσοστό 8% και το S5 με 5%.

Όσον αφορά το πρώτο τρίμηνο του 2018, τα Samsung είναι αυτά που χαλάνε πιο συχνά με το ποσοστό αποτυχίας να είναι στο 27.4%, σχεδόν διπλάσια ποσοστά από τα smartphone της Xiaomi των οποίων το ποσοστό είναι στο 14.2% και της Motorola στο 9.6%, με τον προβληματισμό ειδικά για τα Samsung να είναι έντονος μιας και δείχνουν να έχουν ανεπαρκή απόδοση που οδηγεί σε αυτά τα ποσοστά αποτυχίας.

OS fail

Τα Android smartphone συνεχίζουν να κυριαρχούν την αγορά με ποσοστό 60% και παραμένουν εξαιρετικά δημοφιλή. Τα διαγνωστικά τεστ που έγιναν για την έρευνα αυτή έδειξαν πως τα Android smartphone έχουν ποσοστό αποτυχίας 18.9% την ώρα που τα iOS φτάνουν το 15.2%, δείχνοντας την αξιοπιστία των συγκεκριμένων λειτουργικών συστημάτων.

Όσον αφορά τα iPhone, το iPhone 6 παρουσιάζεται σαν το iPhone που χαλάει συχνότερα από όλα αλλά λιγότερο συχνά σε σχέση με τα Samsung. Με ποσοστό αποτυχίας 22% για το iPhone 6 και 16% για το iPhone 6S, τα συγκεκριμένα μοντέλα γίνονται αυτά με τις χειρότερες επιδόσεις, με το iPhone 6 να κυριαρχεί αφού διαχρονικά το ποσοστό αποτυχίας του είναι μεταξύ 20% και 26%, την ώρα που το iPhone 6S ανέβηκε από το 11% για το πρώτο τρίμηνο του 2017 στο 16% για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2018.

iphone_fail

Τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι iOS συσκευές για το πρώτο τρίμηνο του 2018 είχαν να κάνουν με θέματα σχετικά με τη συνδεσιμότητα του Bluetooth σε ποσοστό 9% αλλά και με αυτά του Wi-Fi και των ακουστικών σε ποσοστό 8% αντίστοιχα.

Αναφορικά με τα προβλήματα των Android smartphone, το μεγαλύτερο ποσοστό είχε να κάνει με τις επιδόσεις των συσκευών σε ποσοστό 34%, με δεύτερο και εξίσου σημαντικό αυτό της κάμερας με ποσοστό 14%, τη στιγμή που οι περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν τις κάμερες των smartphone για να φωτογραφίζουν και να καταγράφουν video.

Τέλος, πρόβλημα υπήρξε και στο θέμα του μικροφώνου αλλά και της φόρτισης της μπαταρίας με 9% και 7% αντίστοιχα, ενώ αυτό που παρατηρείται είναι πως τα προβλήματα που εμφανίστηκαν στις συσκευές που δοκίμασε η εταιρεία για τις ανάγκες της έρευνας, διαφέρουν ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα των smartphone.

ios android issues

Πηγή

Μάθε για: ,

Συντάκτης: .

32 Σχόλια

  1. Ο/Η Tasos Spanos λέει:

    Τα iPhone 4/5/6 είχαν θέματα
    Τα 4s/5s/6s και μετά βγήκαν πολύ καλά. Είχαν διορθώσει όλα τα θέματα των προηγούμενων μοντέλων
    Τα Samsung παρατηρώ πολύ συχνό πρόβλημα στις οθόνες. Κηλίδες μαύρες και μωβ οθόνες σε παρά πολλές συσκευές

  2. Ο/Η Stranger_man λέει:

    Ρε παιδιά αυτό δεν γίνεται η εταιρία αυτή που βγάζει τα κινητά με τα καλύτερα χαρακτηριστικά, τις καλύτερες κάμερες, που δεν έχει bezel πρώτη σε βλάβες???????? Και η εταιρία με το βάρος scania και τα bezel οικοπεδα να μην είναι καν στη λίστα!!!!!!!!! Ε ρε γλέντια 😃😃😃😃😃😃😃 κάτι ροκακια να τα βλέπουν

  3. Ο/Η _legri_ λέει:

    Samsung Galaxy Nexus, συσκευή του 2011 και ακόμα δουλεύει σα σκυλί…και όχι δεν είμαι Samsung fan, το αντίθετο θα έλεγα.

  4. Ο/Η vasiliS7Edge λέει:

    Εγω πάλι έχω το πρώτο S και έχει περάσει από πάνω μια νταλίκα όταν μου έπεσε από το ποδήλατο και δουλεύει ακόμα. Η Οθόνη σπασμένη αλλα δουλεύει κανονικότατα. Μετά από αυτό ένα J5 2015, S7edge τα πούλησα σαν καινούργια. Α έχω και ένα Samsung Corby το οποίο …όχι αυτό δε δουλεύει. Τώρα το S9 plus που έχω 2 μήνες δουλεύει άψογα και έχει 50000 εφαρμογές πάνω. Τώρα γενικά επειδή η Samsung τα κάνει μαντάρα με το Software πιστεύω ότι τα περισσότερα προβλήματα είναι εκεί.

  5. Ο/Η Κώστας Ζ. λέει:

    Όταν ο αριθμός των μοντέλων και πωλήσεων που κάνει είναι πολλαπλάσιος των άλλων εταιρειών, δεν είναι λογικό, στατιστικά, να είναι έτσι;

  6. Ο/Η dimitrisdim14 λέει:

    Η Samsung έχει το καλύτερο σέρβις στην Ελλάδα … Ίσως και στον κόσμο … Αναλαμβάνουν σχεδόν τα πάντα εντός εγγύησης με αμεση επισκευή μέσα σε 1-2 μέρες … Δεν θα έλεγα το ίδιο για την apple που πάει να βγάλεις τα πάντα εκτός εγγύησης και κάλυψης …

  7. Ο/Η Χρήστος Β. λέει:

    @Κώστας Ζ τα ποσοστά είναι επί τοις εκατό. Δηλαδή στα 100 τηλέφωνα πόσα χαλάνε. Άρα δεν παίζει ρόλο ο αριθμός των πωλήσεων.

  8. Ο/Η John λέει:

    Το 27% των τηλεφωνων που πανε στην blancco για επισκευη ειναι samsung. Κυριοτερο προβλημα το performance που ΔΕΝ ειναι βλαβη. Ανουσια ερευνα στα ορια του fake news.

  9. Ο/Η Χρήστος Β. λέει:

    “με δεύτερο και εξίσου σημαντικό αυτό της κάμερας με ποσοστό 14%, τη στιγμή που οι περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν τις κάμερες των smartphone για να φωτογραφίζουν και να καταγράφουν video”
    Ενώ οι υπόλοιποι χρήστες σε τι τις χρησιμοποιούν;

  10. Ο/Η Αστέριος Στέλιος λέει:

    Έρευνα που έκανε που ?
    Σε πόσο δείγμα?
    Με ποια δεδομένα?
    Αν δεν απαντηθούν αυτά θεωρώ πως αυτή η έρευνα είναι άστοχη και ελλιπείς μην πω και κατευθυνόμενη.

  11. Ο/Η Κωστασ λέει:

    Αυτό αφήστε να το κρίνουμε εμείς που έχουμε 8 χρόνια τώρα samsung. Όχι αυτοί που ίσως πήρανε ένα ελαττωματικό κινητο ή αυτοί που το έχουν σε αι μια κατάσταση λόγο των πολλών εφαρμογών ή φωτογραφιών ή απο την πολύ φόρτιση

  12. Ο/Η antonis λέει:

    @dimitrisdim14 Που το ειδες ρε φιλε το καλυτερο σερβις;Μας δουλευεις; Πεταξα τριων μηνων κινητο γιατι το σερβις της samsung (arvatio) με αναγκασε λογω της ανικανοτητας να το φτιαξει.Ολα ξεκινησαν πανω στο μηνα στελνοντας το επειδη κολλουσε.Σε 15 ημερες το κινητο επιστρεφει αψογο αλλα μονο για μια εβδομαδα,μετα ξανα στο σερβις για τον ιδιο λογο.Σε αλλες 20 ημερες το κινητο επιστρεφει χωρις να εχει φτιαχτει και ζητωντας μου 140 ευρω για να απομακρυνουν την υγρασια που ειχε περασει λεει (core 2,αξια 120 ευρω) συν 10 ευρω τα μεταφορικα.Φυσικα αρνηθηκα και ζητωντας μαθω γιατι την πρωτη φορα δεν ειχε υγρασια και παρουσιαστηκε την δευτερη ολοι εκαναν τον κινεζο.Ζητησα το ονομα του τεχνικου που το ελεγξε παλι τον κινεζο εκαναν.Μεχρι και ο τεχνικος διυθυντης της samsung με πηρε τηλεφωνο καλυπτοντας την εταιρια του και τους εργαζομενους του.Απειλησα μεχρι και με δικαστικα μετρα με αποτελεσμα να μου πει απλα “καν τε οτι νομιζετε”.Μετα απο ολα αυτα εννοειται οτι δεν ξαναπαιρνω samsung εγω οπως και πολλοι φιλοι και συγγενεις που τους εχω ενημερωσει σχετικα.

  13. Ο/Η Stranger_man λέει:

    Μια απορία μόνο γιατί όταν θίγεται η Samsung μια ζωή η ίδια καραμέλα ότι η έρευνα είναι κατευθηνομενη??? Εγώ το μόνο που ξέρω ότι είναι κατευθηνομενο είναι τα μηνύματα που στέλνουν από μόνα τους τα κινητά της με φωτογραφίες που δεν πρέπει να τις δουν οι γυναίκες τους 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

  14. Ο/Η Simon λέει:

    Κάτοχος s7 edge. Μόλις έκλεισα 2 Χρόνια και το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν μια αλλαγή μπαταρίας πάνω στον ενάμιση χρόνο που μπορεί να οφειλόταν σε δικό μου λάθος. (Υγρασία κυρίως) Κατά τ’άλλα όλα καλά και ευχαριστημένος ακόμη

  15. Ο/Η dimitrisdim14 λέει:

    @adonis
    Αρχικά δεν έπρεπε να πας αραβατο… Δεν είναι το επίσημο σέρβις της σαμσουγκ. Στην Αθήνα η Samsung έχει καταστήματα που γράφουν σαμσουγκ απ’ έξω … Και είναι επίσημα καταστήματα σέρβις… Εγώ λοιπόν στο σ8 όταν Μ χάλασε η μπαταρία λόγο πάτα πολλών φορτίσεων που είχα κάνει περίπου 1400 φορτίσεις … Το πήγα στην smartec στο Χαϊδάρι που είναι ένα από τα επίσημα σέρβις της Samsung π σ είπα … Μου άλλαξαν μπαταρία δωρεάν … Επίσης άλλαξαν πλακέτα προληπτικά όπως Μ είπαν , μου έκαναν δώρο και κύριο γνήσιο φορτηστη και θήκη …
    Και όλα αυτά σε μισή μέρα … Το πήγα πρωί το πήρα απόγευμα … Άψογη εξυπηρέτηση … Το ίδιο και σε 2 φίλους που πήγαν για πρόβλημα στην πλακέτα .
    Για την αραβατο γενικά ακούγονται τα χειρότερα και λάθος σ που πήγες εκεί εξ αρχής .
    Επίσης τρομερό σέρβις έχει και στις τηλεοράσεις από προσωπική Μ πείρα , όπου ήρθε σπίτι Μ φορτηγάκι της Samsung πήρε την τηλεόραση που είχα αγοράσει και Μ έφερε καινούρια επειδή είχε βλάβη ή παλιά … Και όλο αυτό με ένα απλό email στην εξυπηρέτηση πελατών της Samsung … Η τηλεόραση είχε αγοραστεί από media markt…δεν έχω κανένα παράπονο προσωπικά .

  16. Ο/Η PCUser λέει:

    Ποιός τα διαδιδεί αυτά τι σόι έρευνα είναι αυτή με τι στοιχεία ? είχα Samsung S1 ακόμα ζει μόνο η μπαταρία τα έχει παίξει και έχω Samsung Glaxaxy S4 (Μαιος 2013 – Ιουλιος 2018) που έχει φάει τούμπες και έχει ραγίσει η οθόνη και έχει περάσει τόσα και μια χαρά λειτουργεί με ενισχυμένη μπαταρία που του έβαλα και δεν έχει περάσει ποτέ από σερβις και μάλιστα πατάει μέχρι τώρα τα iPhone με την οθονάρα sAmoled FullHD που έχει και τους αισθητήρες του μέχρι και IR εχει που κανένα iPhone ούτε είχε ούτε θα αποκτήσει τόσους αισθητήρες smart.Οι χρήστες του iPhone σέβονται τα κινητά τους περισσότερο γιατί είναι πορωμένοι με αυτά και με το δαγκωμένο μήλο. Οι χρήστες του Android δεν τα προσέχουν τόσο.

  17. Ο/Η Αστέριος Στέλιος λέει:

    Κατευθυνόμενη είναι μια έρευνα που δεν σου λέει κανένα στοιχείο που και πως την έκανε και σε τι δείγμα …χέστηκα ποια θάβει και ποια εταιρία ανεβάζει ….απλά να σταματήσουμε να είμαστε πρόβατα και τα τρώμε όλα αμασητα

  18. Ο/Η vasilis λέει:

    κατοχος s4 και τωρα s9+,αυτο που μ ενοχλει στην samy ειναι πως σταματαει την ενημερωση σε android σε μοντελα 2-3 χρονων και παλιοτερα,ενω ολοι γνωριζουν πως μπορει να γινει πολυ ευκολα.οταν εγω φορουσα custom στο s4 nougat,αυτο μ ενοχλει κι ειναι καθαρα marketing…και δεν με νοιαζει τι κανουν αλλες εταιριες,αλλα αυτη που μ αρεσει…ειναι κατι που θα βοηθουσε πολυ στο after sales.

  19. Ο/Η JohnWave λέει:

    Εμένα θα με ενδιέφερε μια έρευνα σχετικά με το % χαλασμένων μυαλών ανά εταιρία.
    Σε τι ποσοστό δλδ οι καταναλωτές φανατίζονται με μια εταιρία και αγοράζουν μόνο από αυτή χωρίς πριν να έχουν κάνει συγκριτική αξιολόγηση με τα smartphones των ανταγωνιστών στους τομείς που τους ενδιαφέρουν.

  20. Ο/Η Gregory λέει:

    Αν και Σονακιας για 18 χρονια τα τελευταια 2 εχω το S7 edge και ουτε ενα κιχ.Αρα κουκουρουκου τσιου νιαου το αρθρο.

  21. Ο/Η Vassilis λέει:

    Έχω S8 και τον πρώτο μήνα σταμάτησε να δέχεται και να κάνει κλήσεις. Κάτι με την πλακέτα το αποίο αλλάχθηκε μέσα σε 2 εργάσιμες με την εγγύηση και από τότε όλα οκ. Βέβαια ήταν λίγο ταλαιπωρία το όλο θέμα.

  22. Ο/Η keysmith λέει:

    αν και βλέπουμε ποσοστά τα μερίδια πωλήσεων πρέπει να παίζουν και αυτά το ρόλο τους στο “σφάλμα” που παρατηρείται..
    Πάντως να η έρευνα είναι “σοβαρή” κατά τα άλλα κάτι λέει ο πίνακας.

  23. Ο/Η antonis λέει:

    @dimitrisdim14
    Το κινητο δεν το πηγα εγω εκει αλλα ο παροχος μου εφ οσον υπηρχε εγγυηση 2 ετων.Επισης οπως ειπα μιλησα με τον τεχνικο διευθυντη της samsung ο οποιος μου ειπε οτι η arvato ειναι απολυτα εξουσιοδοτημενο καταστημα της samsung.Μενω σε νησι οποτε μου ειναι δυσκολο να παω εγω κινητο σε σερβις που στην ουσια γιατι να το κανω αφου υπαρχει εγγυηση.
    Εκει στην arvato ειχαν κανει τοσο καλη δουλεια που οταν εβαζα το κινητο να φορτισει αναβε το φλας της καμερας

  24. Ο/Η Νικος λέει:

    Στο συγκεκριμενο αρθρο τι ακριβως εννοει ο κειμενογραφος με τη φραση “χαλανε πιο συχνα”? Γιατι το failure rate που δειχνει το γραφημα παραπεμπει σε ποσοστο εσφαλμενων συσκευων κατα τη παρασκευη τους απο το εργοστασιο ενω με τη φραση “χαλανε πιο συχνα” προσωπικα σκεφτομαι πιο συχνη βλαβη κατα τη χρηση τους. Το failure rate ομως δεν εχει σχεση με τη χρηση μιας συσκευης αλλα σχεση με τη διαδικασια παραγωγης της

  25. Ο/Η JD λέει:

    Μια ερευνα ανουσια και χωρις λεπρομερειες σν μιλαμε για hardware η siftware αρα ο καθενας μπορει να ερμηνευσει τα αποτελεσματα της οπως θελει πχ σε αλλο site ειδα τον τιτλο “Samsung, Apple και Xiaomi: πρώτες στις… βλάβες!”.
    ΥΓ. Στο techblog επειδη εχει καλες “δημοσιες σχεσεις” η Apple προσπαθουν ολο να υποβαθμισουν την samsung.

  26. Ο/Η Sosimple λέει:

    27% βλαβη σε κινητό, δεν εχουν ουτε τα noname. Οπότε προφανώς καταγράφουν σαν βλάβη τα παντα, οτιδήποτε στελνει ο χρήστης για σέρβις. Έπειδη σαμσουνγκ παίρνει πλεον και η κουτσή μαρια, οι περισσοτεροι το στέλνουν για σερβις με το παραμικρό. Αντι να κάνουν ενα απλο factory reset το στέλνουν στο σέρβις όπου απλα το κανουν αυτοι.. (συχνα λέγοντας και φούμαρα οτι τους αλλαξαν το α και το β).
    Η ουσία είναι οτι δεν υπάρχει συσκευη που να χαλάει ΤΟ HARDWARE λιγότερο. Αυτη ειναι πραγματικη βλαβη, ολα τα αλλα ειναι απο ασχετοσύνη του user.
    Και απλα η μετρηση κανει το άσπρο μαυρο, οχι απαραίτητα κατευθυνομενα.
    Η lg που σχεδον καθε συσκευή της εχει πρόβλημα hardware αλλα η εταιρία δεν το δέχεται, βγαινει στη μέτρηση μια χαρα.. Τροφη για σκεψη.

  27. Ο/Η Teqnix87 λέει:

    Με μεγάλη εμπειρία στο service κινητών, οφείλω να ομολογήσω ότι είναι τελείως λάθος η έρευνα και σκοπό έχει την παραπληροφόρηση…Δεν μπορείς να συγκρίνεις την Samsung που θα πουλήσει 100 συσκευές και είναι λογικό να έχει περισσότερες ελατωματικες συσκευές σε σχέση με την Sony πχ που θα πουλήσει 10 συσκευές…πρακτικά μπορώ να πω ότι συσκευές Huawei, Xiaomi, Lenovo έρχονται πολύ περισσότερα από ότι Samsung & iPhone, όσο για MLS…αν η έρευνα είχε γίνει στην Ελλάδα θα μιλούσαμε για ποσοστά 98%….
    Τέλος να συμφωνήσω ότι η Samsung έχει μακράν το καλύτερο και πιο άμεσο service…

  28. Ο/Η Agnostos13 λέει:

    Καλά πόσοι τα παίρνουν από τη Samsung εδώ μέσα; Σαν τις μύγες έχουν πέσει…

    ΥΓ. Πάλι καλά που έχει καλό service η Samsung Hellas!
    ΥΓ2. Τα iPhone 8 και iPhone 4S που είναι (και τα υπόλοιπα iPad πλην του Air2);

  29. Ο/Η Vendetta λέει:

    Μόλις επικοινώνησε μαζί μου η Sammy. Κανονίστηκε να μου δώσει 300 ευρω με άμεσο έμβασμα και 100 μετοχές της για να γράψω καλό σχόλιο.
    Έτσι λοιπόν το μόνο που έχω να πω είναι ότι η έρευνα είναι μούφα. Δεν υπάρχει καλύτερη εταιρία απο τη Samsung.

    ΥΓ: Apple sorry αλλά κέρδισε η υψηλότερη προσφορά!!!

  30. Ο/Η Chris tz λέει:

    Η έρευνα είναι κατευθυνόμενη λέει… Από ποιον ; Από τις κινεζικές εταιρείες που δεν έχουν ούτε το 1/10 του τζίρου της Samsung; Το αντίθετο θα μπορούσε να γίνει μάλλον. Αλλά μάλλον εδώ μέσα είναι πολύ μέτοχοι του Κορεάτη κατασκευαστή…

  31. Ο/Η be happy λέει:

    Samsung Galaxy υπάρχουν πολλά Samsung Galaxy Note όμως ένα.

  32. Ο/Η antonis λέει:

    @be happy Ναι το ειδαμε κι αυτο……..ξεχνατε ευκολα μερικοι…..Ξεχασατε τον ντορο που εγινε για τις μπαταριες……..Και δεν εχω μετοχες ουτε σε κινεζους ουτε σε κορεατες.

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.