Το Meizu Zero ήταν απλά ένα διαφημιστικό κόλπο

0

Πριν λίγες εβδομάδας η Meizu ανακοίνωσε ένα smartphone το οποίο δεν θα είχε καθόλου θύρες, ή φυσικά κουμπιά, και θα ήταν το πρώτο στο είδος του. Ωστόσο, σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Jack Wong, το Meizu Zero δεν ήταν τίποτα άλλα παρά ένα φθηνό διαφημιστικό κόλπο.

Ο Jack Wong, αποκάλυψε τα πάντα μέσω ενός ιδιαίτερα ενδιαφέροντος post στα φόρουμ της εταιρείας. Η Meizu αναζητούσε κεφάλαια, ώστε να μπορέσει να υλοποιήσει το Meizu Zero, και να το διαθέσει προς κυκλοφορία. Σύμφωνα λοιπόν με τα λεγόμενα του Jack Wong, η πρόσφατη crowdfunding καμπάνια της εταιρείας για το Meizu Zero, ήταν απλά ένα διαφημιστικό κόλπο.

Ο ίδιος σχολίασε ότι η καμπάνια ήταν ένα αστείο της διαφημιστής ομάδας, και πως η συσκευή αυτή είναι απλά ένα σχέδιο του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης. Τόνισε ότι δεν πρόκειται για κάποιο ολοκληρωμένο προϊόν, και πως δεν σκόπευαν ποτέ να προχωρήσουν στη μαζική παραγωγή του Meizu Zero.

Τόσο η επίσημη αποκάλυψη του Meizu Zero, από τον ανώτατο αντιπρόεδρο της εταιρείας, όσο και η καμπάνια στο Indiegogo για τη συλλογή χρημάτων, κέρδισαν άμεσα τα φώτα της δημοσιότητας, και την προσοχή των μέσων ενημέρωσης. Όμως, ευτυχώς η καμπάνια δεν έφτασε ποτέ τα $100,000 που ζήταγε η Meizu, για την ανάπτυξη του Zero.

Το πιο αστείο στην υπόθεση είναι ότι οι “επενδυτές” της καμπάνιας χρωστούν και ευχαριστώ στην Meizu, διότι επέλεξε να θέσει σταθερό και όχι ευέλικτο στόχο για την καμπάνια της. Όταν ο στόχος μιας καμπάνιας στο Indiegogo είναι προκαθορισμένος, τότε ο δημιουργός της δεν μπορεί να λάβει τα χρήματα, αν η καμπάνια δεν πιάσει αυτόν τον στόχο. Αν η Meizu είχε θέσει πολλαπλούς ευέλικτους στόχους, τότε θα μπορούσε να αποσύρει τα χρήματα τμηματικά. Ευτυχώς, με τη διακοπή της καμπάνιας, όλοι οι “επενδυτές” πήραν τα λεφτά τους πίσω.

Αν και σύμφωνα με το Jack Wong, το smartphone είναι απλά ένα σχέδιο υπό ανάπτυξη, ένα ημι-λειτουργικό πρωτότυπο ανακαλύφθηκε στην MWC την προηγούμενη εβδομάδα από το Mashable. Ωστόσο ήταν κρυμμένο στο booth της Qualcomm και δεν είχε καμία απολύτως περιγραφή. Και κάπου εδώ είναι που δεν ξέρεις τι να πιστέψεις.

Η κατάσταση με τις εταιρείες έχει παραγίνει. Ίσως τελικά να ήταν κόλπο η παρουσίαση της συσκευής, μπορεί το κόλπο να ήταν η καμπάνια, ή το “καταλάθος ξεχασμένο” πρωτότυπο στο booth της Qualcomm στην MWC. Το δίδαγμα είναι ένα: “Δεν θα πρέπει να πιστεύουμε τίποτα, για κανένα προϊόν, πριν αυτό παρουσιαστεί επίσημα.”

Πηγή

Σχόλια

avatar
  Παρακολουθήστε τα σχόλια  
Να ειδοποιηθώ όταν

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα