Xiaomi Mi MIX Alpha: Κανένα οικονομικό ώφελος για την εταιρεία

4

Μόλις πριν μερικές ημέρες η Xiaomi παρουσίασε το εντυπωσιακό Xiaomi Mi MIX Alpha, ένα concept smartphone με αναλογία οθόνης προς σώμα 180,6%, 108MP κύρια κάμερα και τιμή στα 2.500€.

Αρκετοί καταναλωτές φαίνεται να είναι ιδιαίτερα δυσαρεστημένοι με το υψηλό κόστους του Mi MIX Alpha. Γι’ αυτό, αρκετά στελέχη της εταιρείας έκαναν μερικές δηλώσεις με στόχο να εξηγήσουν κάποια πράγματα και να ηρεμήσουν τα πνεύματα.

Μετά την παρουσίαση του Xiaomi Mi MIX Alpha, ο CEO της Xiaomi, Lei Jun, δήλωσε ότι η έρευνα και ανάπτυξη του ξεκίνησε πριν 2 χρόνια, χρειάστηκαν 1.000 μηχανικοί και η εταιρεία ξόδεψε 500 εκατομμύρια yuan ή περίπου 64 εκατομμύρια ευρώ.

Αρχικά, σύμφωνα με τους μηχανικούς της Xiaomi η μαζική παραγωγή της συσκευής είναι ιδιαίτερα δύσκολη γι’ αυτό και θα υπάρχει περιορισμένη διαθεσιμότητα. Συγκεκριμένα, τόνισαν ότι από το πρώτο πακέτο παραγωγής θα κυκλοφορήσουν μόλις 100 μοντέλα.

Επίσης, ο Lei Jun δήλωσε ότι με το Mi MIX Alpha η εταιρεία στοχεύει στο να φτιάξει ένα ανατρεπτικό τηλέφωνο ανεξαρτήτως του κόστους για την ίδια.

Σύμφωνα με τον ιδρυτή της Meizu, Li Nan, η Xiaomi βγάζει περίπου 5% κέρδος από την πώληση των συσκευών της. Στην περίπτωση του Xiaomi Mi MIX Alpha το κέρδος θα είναι πολύ μικρότερο, ίσως μάλιστα η εταιρεία δει και ζημία.

Όσον αφορά το θέμα της οθόνης, αρκετοί χρήστες αναρωτιούνται αν αυτή είναι κατασκευασμένη από πλαστικό όπως τα foldable smartphones. O ο συνιδρυτής της Xiaomi, Lin Bin, δήλωσε ότι το Xiaomi Mi MIX Alpha χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία με τα foldables όμως η συσκευή έχει ανώτερης τεχνολογίας glass bonding. Οπότε, η οθόνη του smartphone θα είναι πολύ καλύτερη σε σύγκριση με το πλαστικό γυαλί των foldables.

Πηγή

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
4 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
George

Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που η Xiaomi κατασκευάζει ποιοτικά κινητά με εξαιρετικά specs, και εντούτοις καταφέρνει και τα προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές. Το πολύ μικρό περιθώριο κέρδους ανά συσκευή (>5%). Η Xiaomi πουλάει οικονομικά, και βασίζεται στον τεράστιο αριθμό πωλήσεων ώστε να καταφέρει να έχει ένα ικανοποιητικό συνολικό καθαρό κέρδος. Αντίθετος με την Xiaomi, οι περισσότερες άλλες εταιρίες, ωθούμενες από την απληστία και την διάθεση για γρήγορα και τεράστια κέρδη, πουλάνε με πολύ μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους, ανεβάζοντας τις τιμές στα ύψη, και στην συνέχεια πείθουν τους καταναλωτές να αγοράζουν το δικό τους ακριβότερο προϊόν με βάση το (ηλίθιο κατά την άποψή μου) γνωμικό που λέει: ” ‘Ο,τι πληρώσεις, αυτό θα πάρεις.” Έτσι εταιρείες που έχουν συνολικά χαμηλότερες πωλήσεις σε απόλυτο αριθμό τεμαχίων συσκευών τηλεφώνων, καταφέρνουν και έχουν συνολικά μεγαλύτερα καθαρά κέρδη. Χάρη στην υπερτιμολόγιση. Ένα χαρακτηριστικό τέτοιο παράδειγμα από τα πολλά που υπάρχουν, είναι η Apple με τα iPhones.

Vendetta

Αν ήσουν εσύ ιδιοκτήτης ή διευθυντής όμως…τι θα έκανες? Θα πουλούσες εάν είχες brand όπως η Apple ή θα καθόσουν και θα πουλούσες με 5% καθαρό κέρδος και ας είχες και brand? Θα ήσουν άπληστος και θα νοιαζόσουν για τους μετόχους σου ή θα πουλούσες φθηνά και θα σε ένοιαζε να σε χαιρετάνε οι χρήστες του techblog? Όποιος είναι έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέει!!!
ΥΓ: η Apple πούλησε 34 εκατ συσκευές το 2ο τρίμηνο του 2019 και η Xiaomi 32 εκατ.
ΥΓ2: Όσον αφορά τη Xiaomi μπράβο της και πάλι μπράβο της που ρισκάρει σε μία τέτοια τεχνολογία που αν της βγει και ισχυροποιηθεί και άλλο στην αγορά θα βλέπουμε και αυτή να πουλάει 1000 ευρώ κινητά. Νομίζετε ότι οι πολυεθνικές εταιρίες τέτοιου βεληνεκούς έχουν ηθική? Μπα. Στρατηγική λέγεται!!!

George

Έχεις δίκιο για το γεγονός ότι οι περισσότερες εταιρείες ξεκινούν με οικονομικές τιμές για να μπορέσουν να ανέβουν στις πωλήσεις, και μόλις ανέβουν, αυξάνουν μετά τα ποσοστά από τα κέρδη τους, ανεβάζοντας τις τιμές των προϊόντων. Η Xiaomi προς το παρόν παρόλο που έφτασε να βρίσκεται μέσα στην πεντάδα των κορυφαίων εταιριών smartphone παγκοσμίως, εξακολουθεί να κρατά χαμηλά τιμές και τα περιθώρια κέρδους. Στρατηγική; Ίσως. Στρατηγική που σίγουρα όμως δεν ωφελεί μόνο την εταιρεία, αλλά και τους καταναλωτές.Η στρατηγική της Apple με τις συνεχιζόμενες αυξήσεις τα τελευταία χρόνια στα περιθώρια κέρδους, και κατά συνέπεια και των τιμών στα smartphone της (τάση που εν μέρει υιοθετήθηκε και από πολλούς άλλους κατασκευαστές) δούλεψε πολύ καλά και πολύ κερδοφόρα για τα πρώτα λίγα χρόνια. Στην συνέχεια όμως, οι πωλήσεις των iPhone κατρακύλησαν, διότι απλά ο ανταγωνισμός προσφέρει πλέον το ίδιο πράγμα, και σε πολύ προσιτή τιμή. Επιπλέον η Apple απέτυχε να συνεχίζει να προσφέρει καινοτόμα προϊόντα όπως έκανε παλαιότερα, και αρκείται πλέον να αντιγράφει τεχνολογία που υπάρχει ήδη διαθέσιμη σε Android κινητά.

Vendetta

Έχεις ένα δίκιο George. Συμφωνώ με τις παρατηρήσεις σου. Όμως δεν είναι Αγία η κάθε Xiaomi ή Huawei. Ή να το πούμε καλύυτερα. Ο χρόνος θα δείξει. Πάντως μια χαρά φοράω και χαίρομαι το Honor Band 5 με 30€ το οποίο δεν έχει να ζηλέψει τπτ από άλλα πολύ πιο ακριβά…

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα